.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 04:36:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 11:40:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
spróuj takze u konkurentów http://www.skycar.com.pl :D

milych zakupów :)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 12:20:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Jeżeli nie ma to być auto rodzinne to może się zastanowić nad A5?? :D
Tyle samo co A6 bo 109tyś tylko ze 1.8T 170KM :). Pomyśl też nad nową A4 B8 1.8T spali naprawde nie wiele w mieście ok 9L według testów różnych gazet. Może w tym przpadku bardziej by się opłacało taką benzynke kupić?? przy cenie ropy myślę ze nie opłaca się wydawać kolejnych 10tyś zł na diesla.
Koszt takiej A4 w zależności od mocy silnika1.8T to: 90tys zł za 120KM, 96tyś zł za 160KM. Spalanie raczej identyczne. Deisel od 105 się zaczyna.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 12:48:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
grejf napisał(a):
150 - 160 PS powodzenia ;)

Co masz na myśli ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 13:38:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Jeżdzilem 165 KM z motoru 110PS urwał popowtrysk wsadzil za 800 jakis :/ (regenerowany) teraz mu dymi zreszta tez dymil, przeplywka ;) tez, za duzy dół silnikowy bardzo duzy, pozniej obciazenia. A nie ma sensu pałowac silnika TDi pod 4,5 rpm tej mocy 160ps nie bedziesz mial przy 2 - 2,5 tys/obr. :) tylko wtedy kiedy bedzię blagal o litość silnik (diesla)
Obecnie mu chodzi jak ursus 360, po przejechaniu 10tkm zaluje ze sie namowil. Powaga
125 PS Ok.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 13:55:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Grejf mysle ze ze 110PS samym programem zrobisz bez problemu 130PS

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:01:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
grejf napisał(a):
Jeżdzilem 165 KM z motoru 110PS urwał popowtrysk
125 PS Ok.


Były 110 ps na PD czy to tylko pomyłka?
Tak patrze na wykres AWX, a tam te 130 koni też jest bardzo wysoko, a mimo wszystko jeździ się inaczej. Z resztą nie chodzi o moc maksymalną przecież w tym wszystkim tylko o przebiegi mocy i momentu. Dobry program do afn i może śmigac pięknie. Wszystko inne zależy od zasobności portfela i wyobrażani właściciela. Będzie chciał 150 ps to mu z pewnością zrobią. A co będzie trzeba wymienić by osiągnąć ten wynik przy zachowaniu rozsądnych przebiegów to niestety ale przez internet powiedzieć się nie da. Wyjdzie pewnie dopiero u tunera na strojeniu.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:02:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
na 165ps urwał sorka. Wyśrubowane byle dobre 110PS AFN
Zalezy jaki program ;) (sa dobre programy, które nie robią dołu ) ale wiecej niz 130PS nie warto nawet na dobrym sofcie.

AWX ma inne turbo, program fabryczny inną generecję pompowtrysków (co do AFN'a ) stąd ta różnica

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 30.cze.2008 14:10:24 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:09:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Tylko o dobrych softach tu mówimy :diabel: , żadnych allegro magików nie mam na myśli. Co warto, a czego nie to myślę, że bardzo dużo zależy od kierowcy. Jeśli odbije mu szajba i zobaczy te parę ładnych koników więcej i zacznie pałować auto non stop to nie ma sensu nawet tych 130 :P ale jak jest rozważny i wie, że ze zmodyfikowanym autem trzeba się tym łagodniej obchodzić im bardziej zostało zmodyfikowane. Mówiąc łagodnie nie mam na myśli PSJ.

Tuning nie jest dla każdego i zawsze niesie za sobą ryzyko. Te okolice 130 ps w AFN i ~300NM to chyba taki dobry standardowy soft przy zdrowym motorze.

grejf napisał(a):

AWX ma inne turbo, program fabryczny inną generecję pompowtrysków (co do AFN'a ) stąd ta różnica


AFN nie ma pompowtrysków !!
Ja różnicy nie widzę między mocą maksymalną w AFN powyżej 4 tys obrotów a moca maksymalną w AWX powyżej 4 tys. Jednym i drugim rzadko przekraczasz tą granicę, żeby nei powiedzieć, że awx'em nawet rzadziej. Inne turbo? W pierwszym poście wspomniałem, że wypadało by wstawić większą suszarkę robiąc mocniejszy program. Tutaj też nie do przesady, żeby nie było kosmicznego laga.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Ostatnio edytowano 30.cze.2008 14:16:09 przez Bobo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:10:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Grejf, czytam twoje posty z uwagą i nie widzę w nich ani ładu ani składu ani poskładanej do kupy treści. Ogarnij to troszkę, bo zamieszałeś potwornie ...

165 KM z AFN`a to nie rewelka, ale ... pamietaj o jednym: chipsowanie skonanego motoru to ryzyko i tutaj ciała dał ciptuner.
Ja zaś twierdzę że jest sens pałować TDI nawet pod 5000 rpm, jesli motor zdrowy a turbo się wyrabia, można zrobić fajowy program i cieszyć się z lepszych osiągów.
125 KM w 1,8 to paliwożerny niewspółmiernie do osiągów silnik, zdecydowanie lepiej pójść w stronę 1,8 T.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:17:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Ja tu pisze o czyms innym, ze AFN na 160ps TO porazka

po 2 AWX to inna bajka i na 1,9 litraż to świat i ludzie 130PS. czy to jest AFN nawet. Moc mozna sobie podniesc, o 20 kilka procet zawsze, nie neguje, ale 165ps na AFN'ie to juz nie moje zmartfienie tylko tego co je tak zrobil ;) .

nawiązując jak kolega we wczesniejszych postach pisal kupic AWX'a i go zawirusic na 160KM. ;)

Baskecior mialem 1.8 T i więcej jak 170PS na dobrym programie takze bym nie polecal, (auta 1,8 T od 98 -00 czyli 150PS) nie ma dołu dziury T b.fajnie.

Czyli generalnie myslimy podobnie.

bobo SORRY pisalem o VW a myslalem o A :/

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 30.cze.2008 14:30:03 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:25:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
grejf napisał(a):
Ja tu pisze o czyms innym, ze AFN na 160ps TO porazka

po 2 AWX to inna bajka i na 1,9 litraż to świat i ludzie 130PS. czy to jest AFN nawet. Moc mozna sobie podniesc, o 20 kilka procet zawsze, nie neguje, ale 165ps na AFN'ie to juz nie moje zmartfienie tylko tego co je tak zrobil ;) .

.


Kompletnie nie rozumiem co tu pisze .
Jak ktoś, kto nie ma pojęcia, bierze się za robotę to ten afn nawet przy 130 czy 120 czy nawet 115 koniach będzie porażką.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:36:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
nie rozumiesz? Spokojnie, i nie tu pisze tyko tu jest napisane ;) sami wspolnie piszemy tu o nie programach allegro i nie o
"magikach"

chodzi o to ze silniczek 1,8 z hakiem, nawet na swietnym programie np w AFN, czy AWX robić go na 160PS samym softem jest zaenadą, w granicach 50km/h masz taki lag jak stad do bierutowic, a sam Baskecior napisal nie pochwalam palowania pod 5 tys/obr aha on pochwala nie to nie ja nie rozmawiam to na co komu taki program, a pisze to caly czas do kolegi ktoey chce kupic AWX'a i rozciagnac na 160PS :)
juz sie powtórzylem 3x chyba.

tyle. ot.
:peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 15:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
grejf napisał(a):
nie rozumiesz? Spokojnie, i nie tu pisze tyko tu jest napisane ;) sami wspolnie piszemy tu o nie programach allegro i nie o
"magikach"

chodzi o to ze silniczek 1,8 z hakiem, nawet na swietnym programie np w AFN, czy AWX robić go na 160PS samym softem jest zaenadą, w granicach 50km/h masz taki lag jak stad do bierutowic, a sam Baskecior napisal nie pochwalam palowania pod 5 tys/obr aha on pochwala nie to nie ja nie rozmawiam to na co komu taki program, a pisze to caly czas do kolegi ktoey chce kupic AWX'a i rozciagnac na 160PS :)
juz sie powtórzylem 3x chyba.

tyle. ot.
:peace:

Nie wiem jakimi AFN`ami i AWX`ami jeździłeś (lub nie), ale zdrowy motor z VTG/VNT kopie od 1700 rpm. Tego laga przy 50 km/h mierzyłeś na 5 czy na 6 biegu ? :D
Baskecior pochwala pałowanie, pod warunkiem że motor jest zdrowy i zadbany (oliwa/filtry co 10 kkm, stosowane 10 przykazań, dobre paliwo etc).
Znam AWX`y zrobione samym softem na 170 KM i prawie 190 KM i masują plecy jak należy a granica ich możliwości leży jeszcze wyżej. Tutaj oczywiście trzeba już ingerować w mechanikę.
Chipsy są dla ludzi i pamiętaj że akurat wszystkie silniki z "T" w nazwie mają duży zapas technologiczny do wykorzystania praktycznie w każdym momencie ich zycia.
Piszę oczywiście o turbognojach i turbożłopach.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 17:16:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
grejf napisał(a):
nie rozumiesz? Spokojnie, i nie tu pisze tyko tu jest napisane ;) sami wspolnie piszemy tu o nie programach allegro i nie o
"magikach"

chodzi o to ze silniczek 1,8 z hakiem, nawet na swietnym programie np w AFN, czy AWX robić go na 160PS samym softem jest zaenadą, w granicach 50km/h masz taki lag jak stad do bierutowic, a sam Baskecior napisal nie pochwalam palowania pod 5 tys/obr aha on pochwala nie to nie ja nie rozmawiam to na co komu taki program, a pisze to caly czas do kolegi ktoey chce kupic AWX'a i rozciagnac na 160PS :)
juz sie powtórzylem 3x chyba.

tyle. ot.
:peace:


Wydawało mi się, że nie pisałem o robieniu afna samym softem tylko wspomniałem też o zmianach mechanicznych tj wymianie turbo. Dałem też delikatnie do zrozumienia, że wtryski muszą być igiełka żeby coś z tego było. Teraz napisze mniej delikatnie: jeśli wtryski są do "D" również należało by zmienić przymierzając sie do czegoś większego niż standardowy soft.

AWX ma naturalnie większy potencjał, z racji iż jest seryjnie mocniejszym silnikiem, a co za tym idzie poskładany został na mocniejszych gratach. Suma sumarum AWX można zrobić na 160PS dobrym softem, natomiast w AFN taki wynik musi być poparty zmianami mechanicznymi

Diesel też lubi się kręcić więc nie wiem jak można mówić o lagu przy jakiejś tam predkości, Redukcja i ogień jeśli Ci muli. Jak Baskecior napisał: na którym biegu przy tej prędkości występuje ten przeogromny lag o którym napisałeś?|

Co do kręcenia diesla na wysokie obroty, to Baskecior ujął wszystko w tym zdaniu:
Baskecior napisał(a):

Baskecior pochwala pałowanie, pod warunkiem że motor jest zdrowy i zadbany (oliwa/filtry co 10 kkm, stosowane 10 przykazań, dobre paliwo etc).


I tu go popieram, skoro jest potencjał w wyższych partiach obrotów czemu od czasu do czasu z niego nie skożystać

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 10:58:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Panowie Wy wiecie, a moj "kolega" zrobil mu "ktoś", a pamietajcie, ze nie wszyscy maja wiedze jak Baskecior wymienil 10 przykazan jak i wiedziec co konkretnie mu zrobil.Moze wgral na pałe :D bywa roznie, ja mam serie o 20% podniesioną mtm'a i mi akurat wystarczy 3rpm max, 1,5 rpm juz idzie, jak bym byl przeciwny dobrych "wzmacniaczy" diesla sam bym nie kupowal allroad'a z tym pakietem ;)
Ja sie tylko wypowiedzialem w sensie, ze nie jestem z tych jak mnie namawial na podniesienie o 50% mocy i momentu - 270PS bez lagów. Lecz nie lubie redukcji palowania pod 5t rpm. Jak bym lubil taki styl jazdy w limuzynie, to bym kupil 2,7 biTurbo i podniósł do 330PS ;) Dieselek musi jechac nawet z 50km/h z 6tki nie twierdze, ze zawsze ;) i ponadto tak sie jezdzi :): ;).

Ale nie tak, aby silnik polegl na reakcje na pedal gazu. Zeby auto w standardowych warunkach jazdy mial moc i werwę bez ponad przecietnej ingerencji na redukcję i krecenie pod 5trpm. Naogladalem sie takich TDi po 150tkm na mocy 160ps sam soft :/ u pana "od gotowych map wtryskowych" od nowosci, tragedia nie jazda, a "kolega" wsiada i super mu sie jezdzi ma prawo. Zeszta ja moze malo obiektywnie troche patrze majac V-kę na mtm :)
Ja się trzymam 10 przykazań i mam pojecie, ze to sluzy nie do gniecenia od swiatel do swiatel, zawsze shell jak i "witaminki" z gornej polki, nie mixol piekna aksamitna jazda z lekkim pazurem z momentu obrotowego i wszystko, mam ok 210tkm i pracuje rowniutko 0 pocen, studzenie turbiny i umiejetne rozgrzewanie silnika we krwi, zero nadmiernego dymienia, poprostu nim turlam, jako, ze to 2,5 nie widze zadnych awarji poza wymianami popychaczy i eksploatacji po ok 180tkm zadnych bledow vag Wałki w stanie nienagannym. Takze chlopaki rozumiem Was ze to nie oznacza ze motor wybuchnie, zalezy od pojecia i stopy.
pozdrawiam. :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2009 12:56:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Koledzy, chciałbym ponowić pytanie autora wątku, gdyż mam dokładnie taki sam problem.
Obecnie jeżdżę A6 C6 AFN z 98r. sedan 230kkm i jestem bardzo zadowolony - niesamowicie niskie spalanie i niskie koszty utrzymania itd :) jednak chciałbym zmienić na coś młodszego i mocniejszego.
Najrozsądniejszym rozwiązaniem wydaje mi się A6 C5 AWX lub AVF z lat 2003 - 2004.
Pojawia się jednak pytanie czy nie lepiej jest poczekać, odłożyć więcej kasy i szukać C6, czy zmieniać dobry (ale już nieco stary) samochód i otrzymać w rezultacie +20KM większy moment, -6lat inny kolor auta i może inne wyposażenie??
Kwota jaką dysponuję na chwilę obecną to nie więcej niż 50 000zł, może zatem jakieś alternatywne rozwiązania? (A4 B7, Passat B6 itp?)
PS. Ewentualnie racjonalny virusik do AFN na ok 130KM? (i pozostanie przy dobrym aucie)
Z góry dzięki za pomoc/opinie Koledzy!

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2009 16:07:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
SonY_Milk napisał(a):
PS. Ewentualnie racjonalny virusik do AFN na ok 130KM? (i pozostanie przy dobrym aucie)
Z góry dzięki za pomoc/opinie Koledzy!


To jest chyba najlepsze rozwiązanie. Ja mam virusika na 140 koni i 317nm momentu obrotowego i jestem bardzo zadowolony. Też chciałem zmienić kiedyś auto na C5 po FL ale uznałem że trochę bez sensu jest płacić jeszcze raz tyle za samochód w tej samej budzie :):

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2009 11:31:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Hmm sam nie wiem - na podwórku mam również A4 B5 AJM + chip i chodzi bardzo dobrze, zatem zastanawiam się nad A6 C5 AWX lub AVF + chip na 160 kucy i jeździłoby jeszcze lepiej :D
Virus do AFN nie zrobiłby na mnie wielkiego wrażenia podejrzewam - a nie chcę też pakować kasy w samochód który najpóźniej za rok sprzedam...
A powiedz mi czy spalanie pozostało Ci na tym samym poziomie?
Oraz Koledzy ile trzeba mieć w portfelu żeby się rozglądać za pierwszymi A6 C6? (2.0 TDI)

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2009 13:55:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Nie wiem czy nie zrobiłby wrażenia, dla mnie jazda się znacząco poprawiła. Pali tak samo, w granicach 7 litrów.

Wiadomo że AWX po chipie jeszcze lepiej będzie jeździł, nikt tego nie neguje. Ale wg mnie bezsensu jest dopłacać aż tyle kasy. Bo za dobrego AWX trzeba dać 47-50 tyś

Ja ostatnio widziałem ładną C6 z pierwszych rąk za 65 tyś. Bardzo ładna. Gdybym miał kasę to bym kupił :D z tym że golas (bez xenonow, klima-pokrętła, bez skóry navi itd)

A w benzynie 2,4 już spokojnie coś się znajdzie za 65 tyś. Tylko trzeba dobrze poszukać

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2009 17:58:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Zgadzam się, że za dobrego AWXa trzeba dać ok 50tys zł... jednak byłby to dobry start do C6 później, bo dokładka wyniosłaby z AWX na C6 już nie tak wiele :)
Jednak po rozważeniu wszystkich kosztów jakie wiążą się ze zmianą samochodu (jeżeli kupię AWXa to nie wiem ile będzie trzeba włożyć w ten samochód - rozrząd, filtry, oleje itd itd... co później przy sprzedaży się nie zwraca) - wyszedłbym na minus przy takiej transakcji AFN>AWX>C6 (a cieszyłbym się AWXem pewnie przez rok tylko). Zatem pozostaje zbieranie na C6, jednak czy szukać 2,4 czy 2.0 TDI ? (o silnikach 2.0 już się naczytałem - jednak podejrzewam, że mniej by palił niż 2,4, tylko pewnie trudniej o zadbany model... :()
Za czym się zatem rozglądać i czy jest szansa kupienia ładnej A6 C6 w PL za max 65tys zł ??

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: