Jestem otwarty na propozycje. Moze i lepiej by bylo caly silnik przelozyc, Wiazke elektryczna takze trzeba przelozyc? czy na starej moze byc? znalazlem takie silniki
http://moto.allegro.pl/item351874849_vw ... motor.html
http://moto.allegro.pl/item353866759_si ... letny.html
http://moto.allegro.pl/item357557275_si ... 10_km.html
Robiac swap oprocz silnika ( 3200pln )z osprzetem bede potrzebowal jeszcze kompa ( 400pln ) i wiazke( 300 pln ) co razem daje w zaokragleniu 4000 pln
Robiac przerobke: pompe (1200 pln), wtryski( koncowki + regulacja 250 pln), turbo ( 1400 ) , kompa( 400 ), przeplywke( 400 ), ( wiazke tez? ) co daje takze prawie 4000 pln.
w zakupie wychodzi podobnie, ale w opcji swap mam caly silnik do sprzedania, czyli chyba swap bedzie robiony.
Macie jakies porady, sugestie? Mocowanie silnika trzeba przerabiac, czy pasuje bez problemow? . Jeszcze swapa diesla nie robilem, ale kilka udanych przekladek benzyniakow juz bylo, mam nadizeje ze nie bedzie z tym wiekszego problemu.
Z kasa chcialbym sie zamknac w okolo 3000 pln, licze na sprzedanie silnika 1Z w razie swapa, tylko pewnie pujdzie po cenie zlomu.