.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 16:55:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prosze o opinię [A6 C6]
PostNapisane: 05.lip.2008 18:44:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2008 18:38:07
Posty: 9
Witam Wszytkich serdecznie,

Proszę o opinię:

[url]http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5253451][/url]

Numer VIN:

WAUZZZ4F25N057887

Wyposażenie:

http://www.kosak.pl/images/a6.jpg

Dziwna rzecz: zaraz po dopaleniu dziwne whania pracy silnika na biegu jałowym (tak o 100-200 obrotów), po 5 sekundach zanika....


Z góry Dziękuje i pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 22:20:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2008 10:13:15
Posty: 24
Diesel 3.0 tdi z poczatku produkcji (2004-2005) to bardzo duze koszty napraw. O usterkach tego silnika bylo juz nie raz pisane, poszukaj.
Swoja droga ten przebieg to wg mnie nierealny. Bardziej bym mu dawal pod 200k najmarniej, a jezeli tak to tutaj juz szykuje sie naprawa hydronapinaczy(?) lancucha wymagajaca wyjmowana calego silnika, ktora nie jest tania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 06:01:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2008 18:38:07
Posty: 9
elmek napisał(a):
Diesel 3.0 tdi z poczatku produkcji (2004-2005) to bardzo duze koszty napraw. O usterkach tego silnika bylo juz nie raz pisane, poszukaj.
Swoja droga ten przebieg to wg mnie nierealny. Bardziej bym mu dawal pod 200k najmarniej, a jezeli tak to tutaj juz szykuje sie naprawa hydronapinaczy(?) lancucha wymagajaca wyjmowana calego silnika, ktora nie jest tania.


Więc jak można sprawdzić realny przebieg???

PS - widziałem książke serwisową z osttnim przeglądem w październiku 2007 na przebiegu 87tyś i wydruk z tego przegladu z tym co było wymieniane (z Francji) - na początku roku przywieziony do kraju...

PS2 - no i te wahanie obrotów zaraz po odpaleniu, przez kilka sekund

PS3 - gdzieś czytałem że 3.0 TDI w AUDI to chyba najlepsze silniki diesla na rynku... ;)

EDIT: i zapomiałem dopisać, ze od nowości na jednym komplecie opon jest (wszystkie ta sama data produkcji 06.2004 łącznie z zapasem) - przód już kiepski bieznik, ale tył niczego sobie... więc nie wiem czy da się zrobić więcej niż 100tyś na jednym komplecie gum...



Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 08:01:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2008 10:13:15
Posty: 24
Apropo 3.0 TDI (co prawda z A4 ale to nadal to samo imo):
http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.ph ... 70fdbb1616

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_wszelk ... 798.0.html

Jak zobaczysz, naprawy sa kosztowne.

Czy po VINie nie mozna sprawdzic? Albo VAGiem? Nie przecze ze sie nie da zrobic takiego przebiegu, wydaje mi sie on malo realny. No chyba ze auto stalo w warsztacie pol swojego aktualnego zywota :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 09:06:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 11:21:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2008 10:13:15
Posty: 24
W miescie 3,2 to potrafi 21 spalic nawet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 11:41:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2008 18:38:07
Posty: 9
Napiszcie jeszczze tylko czy te autko ma multitronic czy tiptronic (mnie się wydaje, że tipa ma, lecz sprzedawca cały czas mówi, że to multi)... Na wyświetlaczu między zegarami wyświetla 6 przełożeń...

Ewentualnie jaki kod wyposażenia ma TIP a jaki Multi??

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 11:54:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
Które auto? Multitronic wyświetla 6 przełożeń na wyświetlaczu, tylko nie ma na skrzyni biegów 4,3,2, bądź S w Multi na skrzyni jest tylko P/R/N/D i przełączenie na -/+. Przynajmniej u mnie w C5

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 12:07:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2008 18:38:07
Posty: 9
Czakol napisał(a):
Które auto? Multitronic wyświetla 6 przełożeń na wyświetlaczu, tylko nie ma na skrzyni biegów 4,3,2, bądź S w Multi na skrzyni jest tylko P/R/N/D i przełączenie na -/+. Przynajmniej u mnie w C5


Ale własnie w C6 Multi wyświetla chyba 7 a tip 6...

A chodzi o autko z pierwszego postu...

Pozdrawiam

PS - na skrzyni jest P/R/N/D/S i +/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 12:10:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Levuss napisał(a):
A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna.


3.2 to będzie najgorszy wybór jeśli chodzi o A6 z USA. Za tą samą cene masz 4.2, które jest sprawdzone i kompletnie bez obsługowe. Co przemawia za kupnem 4.2 w nowej C6??a chociażby spalanie w mieście mniejsze niż w 3.2 (mój znajomy ma C6 4.2 z 2004. i w mieście (łódź) pali mu 15L), a na trasie bez porównania mniejsze :) nawet do 2L mniej. Do tego dochodzi dźwięk V8 i kultura pracy. 3.2 nie jedzie tylko żłopie paliwo - 7.1 do 100, 4.2 6.2 do 100.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 14:13:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
2rafal7 napisał(a):
Levuss napisał(a):
A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna.


3.2 to będzie najgorszy wybór jeśli chodzi o A6 z USA. Za tą samą cene masz 4.2, które jest sprawdzone i kompletnie bez obsługowe. Co przemawia za kupnem 4.2 w nowej C6??a chociażby spalanie w mieście mniejsze niż w 3.2 (mój znajomy ma C6 4.2 z 2004. i w mieście (łódź) pali mu 15L), a na trasie bez porównania mniejsze :) nawet do 2L mniej. Do tego dochodzi dźwięk V8 i kultura pracy. 3.2 nie jedzie tylko żłopie paliwo - 7.1 do 100, 4.2 6.2 do 100.

3.2 to też bez obsługowy motor. Czy da się w nim osiągnąć spalanie rzędu 8 litrów na trasie przy spokojnej jeździe i w mieście ok 11-12 litrów?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 14:17:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2008 18:38:07
Posty: 9
kosa999 napisał(a):
Czakol napisał(a):
Które auto? Multitronic wyświetla 6 przełożeń na wyświetlaczu, tylko nie ma na skrzyni biegów 4,3,2, bądź S w Multi na skrzyni jest tylko P/R/N/D i przełączenie na -/+. Przynajmniej u mnie w C5


Ale własnie w C6 Multi wyświetla chyba 7 a tip 6...

A chodzi o autko z pierwszego postu...

Pozdrawiam

PS - na skrzyni jest P/R/N/D/S i +/-


My tu gadu, gadu a nikt nie odpowiedział mi jak to jest w C6... :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 15:38:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
W 3.0TDI nie ma multitronica jest tiptronic.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 15:40:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
W 3.0TDI nie ma multitronica jest tiptronic.

Levuss napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Levuss napisał(a):
A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna.


3.2 to będzie najgorszy wybór jeśli chodzi o A6 z USA. Za tą samą cene masz 4.2, które jest sprawdzone i kompletnie bez obsługowe. Co przemawia za kupnem 4.2 w nowej C6??a chociażby spalanie w mieście mniejsze niż w 3.2 (mój znajomy ma C6 4.2 z 2004. i w mieście (łódź) pali mu 15L), a na trasie bez porównania mniejsze :) nawet do 2L mniej. Do tego dochodzi dźwięk V8 i kultura pracy. 3.2 nie jedzie tylko żłopie paliwo - 7.1 do 100, 4.2 6.2 do 100.

3.2 to też bez obsługowy motor. Czy da się w nim osiągnąć spalanie rzędu 8 litrów na trasie przy spokojnej jeździe i w mieście ok 11-12 litrów?


W 3.2 nie ma sznas na 11-12 w mieście, na trasie 9L nie mniej. W tej sytuacji skłaniał bym sie ku 4.2. Ja też chce C6 z USA (w sierpniu jade do USA po autko :)) ale tylko 4.2. 3.2 sie nie opłaca PALI WIĘCEJ.

MOD: Rafał - bardzo Cię proszę abys zaczął umiejetnie korzystać z funkcji EDYTUJ (szczegóły znajdziesz w 1 punkcie Regulaminu AKP). Zbyt często walisz posta pod postem - co utrudnia czytanie innym ... .
Piotruś

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 16:24:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
2rafal7 napisał(a):
W 3.2 nie ma sznas na 11-12 w mieście, na trasie 9L nie mniej. W tej sytuacji skłaniał bym sie ku 4.2. Ja też chce C6 z USA (w sierpniu jade do USA po autko :)) ale tylko 4.2. 3.2 sie nie opłaca PALI WIĘCEJ.


co tak zniechecasz do tego 3.2 ??

kumplowi na fisie w 3.2 , jazda bez szalenstw, miasto pokazuje 12.5 czyli tragedii nie ma, po trasie na tempomacie 110 km/h 8 litrów, wiadomo ze to jazda emerycka ale tak ludzie tez jezdzą, a nie tylko pedal w pozycji 0 1 .

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 17:35:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ale po co kupować 3.2 skoro można 4.2 a spali tyle samo? zresztą w 3.2 są problemy z gładziami cylindrowymi. Ja osobiscie nigdy bym nie kupił 3.2. Nie róbmy juz więcej OT bo zostaniemy pokarani!

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 20:04:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 10:54:35
Posty: 64
Lokalizacja: Skierniewice
odnosnie tego 3.0 to koszt wymiany rozrządu w salonie 9-10tys brutto (dzwoniłem i pytałem ) :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 09:45:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2008 18:38:07
Posty: 9
autorus napisał(a):
odnosnie tego 3.0 to koszt wymiany rozrządu w salonie 9-10tys brutto (dzwoniłem i pytałem ) :(


Dziwne, ze CI nie powiedzieli, ze tam nie trzeba wymieniać rozrządu... ;)

PS - nie w ASO można zrobić za ok 5 tyś...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 11:17:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
kup sobie 2,7 TDi w manualu, po nr vin sprawdz historie (gdzieś w aso ;)) 3,0 sa narażone na to, ze ost wlasciciel jezdzil nim jak RS6 wiec takie cisnienia jakie sa w 3,0 moze oznaczać koszt... 3,2 PB tez maja jak to wspomnial 2rafala7 problemy z gladziami.


2,7 jak i 3,0 niby po 300tkm, wymienia się łańcuch. Lecz jest problem w przelotach ok 150 - 200 tkm z napinaczami, prowadnicami rolkami rozrzadu jesli Ci strzeli to narobi troche syfu, a ze rozrzad jest z tylu silnika :D koszt + wyjazd nim zeby pozbierali i wstawili powybijane zęby. Wiec albo wymieniasz wszystko po 150tm, albo jeździj az wybuchnie. Nie ma czegos takiego jak dożywotni łancuch rozrzadu, to nie mikra ;) ze zrobi jak ktos dozyje 300tkm az te auto dojezdzi, C6 ma inna moc. Robi 300tkm jak ktos jezdzi w 4 lata wiec ryzyko jest.

masz lekturę http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=48827&highlight=rozrz%B1d+3+0+tdi

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 13:20:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2008 18:38:07
Posty: 9
grejf napisał(a):
kup sobie 2,7 TDi w manualu, po nr vin sprawdz historie (gdzieś w aso ;)) 3,0 sa narażone na to, ze ost wlasciciel jezdzil nim jak RS6 wiec takie cisnienia jakie sa w 3,0 moze oznaczać koszt... 3,2 PB tez maja jak to wspomnial 2rafala7 problemy z gladziami.


2,7 jak i 3,0 niby po 300tkm, wymienia się łańcuch. Lecz jest problem w przelotach ok 150 - 200 tkm z napinaczami, prowadnicami rolkami rozrzadu jesli Ci strzeli to narobi troche syfu, a ze rozrzad jest z tylu silnika :D koszt + wyjazd nim zeby pozbierali i wstawili powybijane zęby. Wiec albo wymieniasz wszystko po 150tm, albo jeździj az wybuchnie. Nie ma czegos takiego jak dożywotni łancuch rozrzadu, to nie mikra ;) ze zrobi jak ktos dozyje 300tkm az te auto dojezdzi, C6 ma inna moc. Robi 300tkm jak ktos jezdzi w 4 lata wiec ryzyko jest.

masz lekturę http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=48827&highlight=rozrz%B1d+3+0+tdi


Są też tacu którzy tym autem robią 25tyś rocznie :) wiee dłuugo pojeżdżą....

(A6 to weekendowe, a na codzięń jeżdże innym :) )

Pozdarwiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: