.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 18:59:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [All] Wywalanie wody zbiorniczkiem.
PostNapisane: 06.lip.2008 21:55:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
silnik jezdzil troche czasu na wodzie (parę miesięcy)

zalany plynem nie wywalił go podczas pracy na luzie
i przegazówkach/krótkim dystansie ale wywalił nieco przez korek już po zgaszeniu

ktoś mi wciska ze to juz problemy z glowicą/uszczelką ale nie ma żadnego
bąblowania w zbiorniczku, chłodnica się rozgrzewa/wentylator
włącza i wyłącza, węże twarde

oprócz podmiany/sprawdzenia korka i termostatu co można jeszcze zrobić?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 22:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
możesz wlać środka do przeczyszczenia układu chłodzącego (coś jak kamix do czajników) , być moze chwilowe przegrzanie po wyłączeniu obiegu w silniku powoduje gotowanie się płynu w głowicy, kamień osadzony na ściankach tylko pomaga temu zjawisku.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 19:26:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2007 20:34:04
Posty: 77
Lokalizacja: irlandia
Kolego ja miałem ten sam problem .Noi masz uszczelke walniętą na 99,9 procent.Zrób mały tescik tzn odkręć korek po to by węże były miekkie .Pożniej jedż się przejechać i ruszaj delikatnie tzn 1 malutko gazu 2 malutko gazu 3 itd.zatrzymaj sie i sprawdz jesli so miekkie oki .nastepny test jest taki sam tylko ze juz gazu daj .I sprawdż jesłi weże przy pierwszym tescie i drugim so twarde to natychmias rób uszczelke jeśli tylko przy drógim to mozesz jeszcze z miesiąc pojeżdzic by uzbierać kasę .A i nie inwestuj w termostaty sprawdzanie na teście plynu czy spalin nie ma itd .ja wydałem troszke kasy na takie testy i nic mi nie wykazało byłem w serwisie audi i tam mi powiedzieli ze ciśnienie dopuszczalne w ukladzie chlodzenia jest dopuszczalne do 0,8 bara a korki mają zabezpieczenie 1,1 bara tak by węże nie popekały .Reasumując to wszystko wniosek jest jeden jeśli ci wywala przez korek to masz powyżej 1.1 bara i wszystko jasne .Koszt naprawy w irlandii 800 euro w polsce ten sam pewnie ale w złotowkach .A noi nie zapomnij zrobić testów na szczelność i wymienić usczelniaczy mały koszt a bedziesz miał zgłowy .Pozdrawiam jak coś pisz na pw

_________________
mieszkam w irlandii ale jezdze polskim audi a6 1.9 tdi pozdrawiam wszystkicj klubowiczow mam nadzieje ze sie kiedys spotkamy....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 19:49:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
W jakim silniku to się dzieje...
W dieslu raczej powinno być widać babelkowanie, w benzynie niekoniecznie..
Mówię o kłopotach z uszczelką/głowicą.....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 20:33:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź czy działa afterrun ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 22:23:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
hmura@vp.pl napisał(a):
Kolego ja miałem ten sam problem .Noi masz uszczelke walniętą na 99,9 procent.Zrób mały tescik tzn odkręć korek po to by węże były miekkie .Pożniej jedż się przejechać i ruszaj delikatnie tzn 1 malutko gazu 2 malutko gazu 3 itd.zatrzymaj sie i sprawdz jesli so miekkie oki .nastepny test jest taki sam tylko ze juz gazu daj .I sprawdż jesłi weże przy pierwszym tescie i drugim so twarde to natychmias rób uszczelke jeśli tylko przy drógim to mozesz jeszcze z miesiąc pojeżdzic by uzbierać kasę .A i nie inwestuj w termostaty sprawdzanie na teście plynu czy spalin nie ma itd .ja wydałem troszke kasy na takie testy i nic mi nie wykazało byłem w serwisie audi i tam mi powiedzieli ze ciśnienie dopuszczalne w ukladzie chlodzenia jest dopuszczalne do 0,8 bara a korki mają zabezpieczenie 1,1 bara tak by węże nie popekały .Reasumując to wszystko wniosek jest jeden jeśli ci wywala przez korek to masz powyżej 1.1 bara i wszystko jasne .Koszt naprawy w irlandii 800 euro w polsce ten sam pewnie ale w złotowkach .A noi nie zapomnij zrobić testów na szczelność i wymienić usczelniaczy mały koszt a bedziesz miał zgłowy .Pozdrawiam jak coś pisz na pw


w/g ciebie mam sprawdzić jak jest nagrzany jak szybko nabije cisnienie
w ukladzie?

myszon90 napisał(a):
W jakim silniku to się dzieje...
W dieslu raczej powinno być widać babelkowanie, w benzynie niekoniecznie..
Mówię o kłopotach z uszczelką/głowicą.....


benzin

Mauzer napisał(a):
sprawdź czy działa afterrun ;)


eska nie ma zadnych problemów nawet jak wogóle wiatrak jest odlaczony
tu chodzi o KE-Jeta

a tak przy okazji to afterrun działa, sprawdziłem ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 22:35:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
mi jak jakies pol roku temu woda korkiem poszla to musialem pompe wody wymienic bo padla


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 07:06:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mariuszj0808 napisał(a):
mi jak jakies pol roku temu woda korkiem poszla to musialem pompe wody wymienic bo padla


u mnie przepycha całkiem żwawo

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: re ????????
PostNapisane: 08.lip.2008 19:35:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2007 20:34:04
Posty: 77
Lokalizacja: irlandia
Kolego napisałem ci wyżej żebyś zrobił teścik jak zrobisz napisz co sie dzieje (na ciepłym silniku najlepiej ja tak sprawdzałem )A jeśli by pompa siedziała to byś nie miał obiegu ale pisałeś że chłodnica jest ciepła itd . :) :) :) Pozdrawiam p.s ja mam diesla

_________________
mieszkam w irlandii ale jezdze polskim audi a6 1.9 tdi pozdrawiam wszystkicj klubowiczow mam nadzieje ze sie kiedys spotkamy....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: