hmura@vp.pl napisał(a):
Kolego ja miałem ten sam problem .Noi masz uszczelke walniętą na 99,9 procent.Zrób mały tescik tzn odkręć korek po to by węże były miekkie .Pożniej jedż się przejechać i ruszaj delikatnie tzn 1 malutko gazu 2 malutko gazu 3 itd.zatrzymaj sie i sprawdz jesli so miekkie oki .nastepny test jest taki sam tylko ze juz gazu daj .I sprawdż jesłi weże przy pierwszym tescie i drugim so twarde to natychmias rób uszczelke jeśli tylko przy drógim to mozesz jeszcze z miesiąc pojeżdzic by uzbierać kasę .A i nie inwestuj w termostaty sprawdzanie na teście plynu czy spalin nie ma itd .ja wydałem troszke kasy na takie testy i nic mi nie wykazało byłem w serwisie audi i tam mi powiedzieli ze ciśnienie dopuszczalne w ukladzie chlodzenia jest dopuszczalne do 0,8 bara a korki mają zabezpieczenie 1,1 bara tak by węże nie popekały .Reasumując to wszystko wniosek jest jeden jeśli ci wywala przez korek to masz powyżej 1.1 bara i wszystko jasne .Koszt naprawy w irlandii 800 euro w polsce ten sam pewnie ale w złotowkach .A noi nie zapomnij zrobić testów na szczelność i wymienić usczelniaczy mały koszt a bedziesz miał zgłowy .Pozdrawiam jak coś pisz na pw
w/g ciebie mam sprawdzić jak jest nagrzany jak szybko nabije cisnienie
w ukladzie?
myszon90 napisał(a):
W jakim silniku to się dzieje...
W dieslu raczej powinno być widać babelkowanie, w benzynie niekoniecznie..
Mówię o kłopotach z uszczelką/głowicą.....
benzin
Mauzer napisał(a):
sprawdź czy działa afterrun
eska nie ma zadnych problemów nawet jak wogóle wiatrak jest odlaczony
tu chodzi o KE-Jeta
a tak przy okazji to afterrun działa, sprawdziłem