Witaj kolego
mathias
Cytuj:
Dodam jeszcze że odłączenie przepływomierza nie powoduje jakichkolwiek zmian w pracy silnika.
Tzn wyjąłeś przepływkę ? I stwierdziłeś ze jest identycznie ???
W takim razie kup nową i wsadź, BO STAREJ żywot już najprawdopodobniej minął
jesli dalej nie dostanie mocy:
Czy mógłbyś napisać co nie co np:
jaki przebieg, czy coś robiłeś sam bez ingerencji mechanika w motorze jeśli to jeden-zetka, czy samochód przy pulsacyjnym dynamicznym wciskaniu gazu pod 4tys/obr wydaję z siebię jakiś dym w ogóle, jak tak to jaki? Czy zauważyłeś spadek spalania na 100km.
Po drugie kolega moze nie moze i nie umie zrobic logow. (Nie każdy umie, jakby umiał to by sobe zrobil i popatrzył, co nieco wywnioskowal, czytuje te forum).
Obadaj wszelkie rurki dolotu (podcisnienia) jak i wtryczki (lmm) czy nie mają jakiś pęknięć spowodowanych ( sparcianą gumą), Turbo, zawór N75 mozliwe najprawdopodobniej, sztanga na turbo moze lezec, zawor EGR zapchany takze.
Taze widzisz kolego jest pytan b.wiele czy stosujesz sie do 10. przykazan silnikow Turbo diesel.
Chłodziłes turbo po dlugich podróżach, nie pałowałeś silnika na zimno ect.
Czy spadek mocy zaczął się wyczowalny odrazu, czy po dluzszym czasie ?
Reanimacja zaworu N75 w 1Z