.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 00:29:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 1.8T APU (180km po czipie) ciągle rozjeżdża mapę
PostNapisane: 03.lip.2008 00:33:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
Witam problem polega na tym że po każdym ustawieniu mapy po ok 50-100km jest ona rozjeżdzana, na wolnych obrotach, obroty falują w granicach 500-900, przy wcisnięciu gazu w podłogę wyczuwalne szarpanie auta od 3500-4500obrotow o dziwo jak wcisnę na 3/4 to przyśpiesza płynnie ? i teraz po przełączeniu na benzynę i zrobieniu ok 60km wszystko jakby wraca do normy i powyzsze zachowania ustają niestety to tylko chwilowe i niestety nie zawsze działa
mam już doś ciągłych wizyt u gazownika (za kazdym razem ustawia mapę i jest ok ale tylko na kilka dni) :/
z tego co mówił mi to (podczas pełnego wcisnięcia gazu) komp pokazuje jakieś kosmiczne czasy wtrysku do których nie da się dostosowac mapy (cokolwiek to znaczy )
pytanie moje czy instalacja jest odpowiednia do tego motoru?
jakies sugestie co można zrobic ew. co wymienic zeby pomogło?
a moze gazownik jest amatorem ze nie umie tego wystroic ?
z tego co wiem to mam tak
stag 300
reduktor emergas x2
wielozawór tomasetto
wtryski żółte (nie znam firmy)
z góry dzięki za wszelkie info

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 21:12:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
witam po ostatniej wizycie u gazownika usłyszałem ze to wina czipa i ze na fabrycznych ustawieniach by chodziło :| no to już przegięcie
czy listwa wtryskowa moze niedomaga i byc problemem :?: bo w sumie to tą opcję obstawiam...

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 21:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jak na moje wydajność instalacji na wyższych obrotach jest niewystarczająca. Powinieneś sekwencję założyć.

aha, a rozjeżdza się, nie przez błędną mapę tylko przez autoadaptację ECU auta. Za głupią instalację założyli Ci , i komp silnika próbuje adaptować się do gazu, co mu nie wychodzi, bo nikt mu nie powiedział, że na gazie chodzi...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 05:37:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
STAG 300 to komputer sterujący sekwencją... i jest teraz najpopularniejszy w instalacjach LPG, innym zestawem jest OMVL...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 07:33:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
więc pozostaje autoadaptacja i to pewnie ona miesza.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 17:00:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
wiec muszę znalezc kompetentną osobę która będzie umiała instalację dobrze zestroic czy tak ?

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2008 19:04:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
tak czipsy przeszkadzaja lelektronice gazu. pozdro.

Musisz wgrac najlepiej oryginany soft. Jesli go posiadasz to masz kosteczke, jak ja mialem i po zagazowaniu takze zmienialem mape wtrysku [soft] na oryginalny fabryczny.

Az dziw bierze, ze taki koles od LPG w trakcie ustawiania gazu nie widzi potocznie napisze, nic nic nic po wcisnieciu gazu , a potem ogien ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2008 22:06:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
zdaje mi sie z tego co czytalem ze możesz w stagu ustawić krzywą czasu wytrysków (nie mapę) i wyłączyć bieżąca autoadaptację. tu spytaj: http://www.ac.com.pl/autogaz/forum/
a to, że ci sie mapa benzyny rozjeżdza jest tylko efektem zlego ustawienia gazu. Jesli silnik wreszcie "poczuje sie na gazie jak na benzynie" - nie bedzie zmieniac mapy imo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2008 22:37:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
masz rację scob, to właśnie miałem na myśli.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: