cyt Spanky
Cytuj:
he he he .. kolejny amator kwasnych jablek ... :n:
Bez szyderstwa mógł mu pan wytlumaczyć, nie boli, a nie podbijac pod ogrodnika i offtopować temat, brakiem meritum na odpowiedź
Co do slapania:
łał to ja swoim jak gniote to 11 nie przekroczy, spokojna jazda jaką preferuję 8.6 L średnio
AWX po "dobrym" sofcie po adekwatnej jezdzie na diesla, max 3,2 rpm powinien palic ok 1 do 1,5 litra mniej
To nie znaczy, że diesel kocha wtedy od 1,3 rpm wcisniety pedal gazu do oporu, w takim przypadku spalanie wzrosnie, tu nie mozna sobie pozwolic na deptanie pedalu gazu do konca jest to nie wskazane. Aby pompy wszelkiego rodzaju diesle byly efektowne, dynamiczne, trzeba wciskac gaz wraz z przyrostem dynamiki auta.
Nie pisze tego do dieslowcow ! Pisze to tylko dla nowych poniekad posiadaczy TDi.
Newman przebieg do popowtrysków (nie ma czegoś takiego jako bezpieczny) zależy od lanego ON dużo czynnikow ze strony kierowcy. Powinny wytrzymac bez matactwa jazda jak na Diesla klekotac przystalo, nawet 400 -500 tkm. ( uszlachetniacz do ON na: lepsze smarowanie ukladu paliwowego, podniesienie jakości ON o kilka punktów cetanów w naszym suchym ropniaku
, cleaner wtryskow co 15.000tkm ).
Atal- star Drgania tzn? na postoju? Czy jadac od 1,5 rpm w wzwyż z momentu obrotowego? Do tego tiptronick moze wibracje sa poniewaz z dolnego zakresu obrotów mozesz się (ze tak napisze bardzo szczypac z gazem) wtedy dostajesz dołu na skrzyni, Turbo i mozesz miec "falującą" prace motoru.
Jeszcze co, to moze elektomagnes któryś kucnął.
A co do softu bezpieczny to taki, ktory byl programowany na Twoim motorze pod strzynie, pod Twoj i tylko Twoj motor, aby spelniał oczekiwania Twojego 1,9 jak i pod podzespoly napedu. I przede wszystkim używany z głową w codziennej eksploatacji.