teko-2008 napisał(a):
Osobiście wydaje mi się , że te zapieczone kierownice VTG to lekka przesada. To chwilowe doładowanie 2203,2 mbar przy 3066obr/min jest dopuszczalne przy tym silniku wg. danych producenta , a nawet 2500mbar jest do przyjecia pod warunkiem , ze zawór ta chwilowa wartośc zbije i nie utrzymuje się ona przez kilka sekund - co świadczyłoby o zapieczonych kierownicach. Także biorąc pod uwagę log dyn 11, na chwile obecną nie przejmowałbym się tym. Pozdrawiam
Zachowanie układu regulacji ciśnienia doładowania na bazie tego konkretnego egzemplarza pokazuje, że oprócz zacinającej się sztangi jest problem z samym ciśnieniem.
Ta turbina pompuje bardzo późno i do tego przeładowuje.
Obstawiam dziursko z dolocie i zapieczone kierownice.
Pamiętaj , że zdrowy AFN pompuje w peaku już przed 2000 rpm, a tutaj ledwo przy 2400 rpm ...
Żebym nie był gołosłowny:
http://www.planetsecurity.pl/vag/Lmm%20 ... 060626.pdf
Jak widać pełne wymagane ciśnienie osiągnięte zostało przy 1900 rpm ...
1,5 BAR`a rzeczywistego w peaku jest sygnałem do alarmu, pomyśl co będzie jeśli kolega wyprzedzając na 5 biegu złapie 1,6 BAR`a i notlauf ...
Do pełnej oceny potrzebujemy jeszcze 010 dyn, ale podejrzewam że tam też będzie słabo.
Tyle ode mnie.