speco napisał(a):
2.6 czy 2.8

2.8
AAH czy ACK

ACK (193KM)
zaworowa ma quattro, ja mam oske, ale tez nie ma co narzekac. Autko wdzieczne i jesli o dbasz i wymienisz co trzeba po zakupie bedziesz zadowolony.
U siebie wymienilem:
- rozrzad 840zl (tylko czesci),
- 4 amortyzatory na gazowe KYB 920zl (amortyzatory + odboj z oslona)
- sonda lambda 270zl (padla, wymienilem na bosha, cena po znizkach)
- termostat 60zl
- wymiana oleju ok 200zl (olej 5,3l, filtr oleju, podkladka)
- czyszczenie i nabicie klimy 160zl
2.8 lubia olej, u mnie winna jest chyba uszczelka. Wymienilem na poczatku i teraz (po 20 tys) podobno znowu cos puszcza.
speco coś drogie te Twoje części

wpadaj do mnie do Łukowa, kupuję z dobrymi upustami
Tak jak koledzy pisali ACK lubi mieć wycieki w okolicach głowic. Czasami tą "górę" trzeba uszczelnić, ale jedynie dobrej jakości uszczelkami, wkładając tanie zamienniki efekt będzie taki sam jak przed wymianą. U siebie założyłem Goetze, ponad 100zł na stronę, narazie mam spokój.
Też wymieniałem sondę lambda. Kupiłem oryginalną 4-pinową sondę ze znaczkami Audi/VW, kosztowała 160zł tylko wtyczkę musiałem przerobić. Akurat amorki u mnie są jak nówki, ale profilaktycznie wymieniłem osłony (9zł sztuka) z przodu. Będę musiał zrobić to samo z tyłu. Za świece (2 elektrodowe NGK) komplet 6 sztuk zapłaciłem 132zł. Do AAH płaciłem mniej, 90-100zł, tam były 3-elektrodowe NGK.
Speco, trochę dziwi mnie cena rozrządu u Ciebie. Co dodatkowo jeszcze wymieniałeś ponad to co ja wypisałem wcześniej
Czy wybierzesz ACK czy AAH

będzie to dobry wybór. Na AAH nie mogę złego słowa powiedzieć. Nie jest to rakieta, ale jakąs tam dynamikę ma, jednak lepiej znosi jazdę w trasie niż po mieście. Jak na V6 jest to dość tanie w utrzymaniu auto, części są bardzo dobrze dostępne....