Witam
Piotruś napisał(a):
Sugerując się tzw. logami, (co znaczy że wydana na tej
2. Rozrząd jest ok ale nastąpiło poważne pogorszenie w pracy hydrauliki zaworowej.
(Tak - czytałem że fachowcy z Diagtronika stwierdzili inaczej ale logi tego NIE potwierdzają, a mówią coś wręcz odwrotnego).
Twój przypadek Flayer jest tak jaskrawy, że nawet ELSA o nim wspomina ... .
Piotruś, po czym to można poznać ? Musi to być w takim razie przypadek tzw. książkowy (ELSA) - czy mógłbyś wskazać dokładniej na co rzucić okiem ?
![n :zdziw:](./images/smilies/034.gif)
Cytuj:
Bardzo szkoda, że nie widać numeru softu w nagłowkach logów ale sądzę, że jest to D09 i w związku z tym są dwie możliwości:
Nagłówek jest taki:
Friday 1 August 2008 18:56:48
8E0 907 401 D 2,5L V6 TDI G000SG 0014
Cytuj:
1. Odczyty w 008 nie ulegną zmianie nawet gdyby wymienić silnik na nowy (ale to mniej prawdopodobne).
Ponieważ ?
![Very Happy :d](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Cytuj:
2. Ja przypuszczam, że podczas wymiany napędu rozrządu nikt nie pokusił się o porządne wyczyszczenie kanału dolotowego szczególnie prawej głowicy (w rurze łączącej kolektory ssące) .
To już trzeba by zapytać w Diagtroniku, ale podejrzewam, że tak mogło być.
Cytuj:
To dlatego, że na biegu jałowym (logowanie statyczne) widać bardzo słabe, a przecież tak baaaardzo pożądane - podciśnienie w układzie ssącym ... .
Znowu muszę Ciebie Piotruś poprosić o wskazanie gdzie to widać
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza tym trochę zdziwiło mnie ciśnienie w poz. 2, grupa 011 - na poziomie 7xx. Czy to nie za mało ?
Cytuj:
Dziwne, że nikt nie zwrócił na to uwagi wymieniając pasek rozrządu ... . Wystarczyło poczytać archiwum AKP, gdyż na temat podciśnienia na biegu jałowym wypowiedziałem się już wielokrotnie (oczywiście wcale
nie trzeba mi ufać ale wystarczyłoby samodzielnie zgłębić ten prosty temat, żeby zrozumieć
ELEMENTARZ działania V6 TDi...) .
Cóż - szkoda, że tak niewiele osób zwraca uwagę na
KWESTIE ZASADNICZE i ABSOLUTNIE FUDAMENTALNE ...
![n :/](./images/smilies/005.gif)
.
Chyba muszę się podszkolić, bo nie mam pojęcia o co chodzi
![n :/](./images/smilies/005.gif)
Cytuj:
Reasumując uważam, że niedawna wymiana napędu rozrządu została wykonana po łebkach (być może taka była wola Flayer'a i wcale nie musiał zawinić Diagtronik) i tak w zasadzie - naprawę należy powtórzyć - naturalnie z rozszerzeniem o zignorowane wczesniej objawy ... .
Wola Michała zła nie była - zostało wszystko sprecyzowane dokładnie i poproszone o sprawdzenie przy okazji wymiany - byłem przy tym.
Poza tym pominę swoją opinię o Panu Jacku z Diagtronika ... bardzo z wielkim żalem pominę.
Cytuj:
Zarówno turbina, a już NA PEWNO przepływomierz - IMHO NIE SĄ przyczyną widocznych (relatywnie głębokich, wymagających bezwzględnej interwencji mechanika) - usterek ... .
Jak czytam Piotruś Twoje wypowiedzi to wierz mi, że pogrążam się w swojej niewiedzy
Pozdrowionka