.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 21:19:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 21:30:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Wiadomo, że na pewno byłoby lepiej po wymianie na nową. Zawsze można też zregenerować.

Postaramy się przeczyścić LMM - jest środek CRC do czyszczenia przepływek - może jest coś lepszego ?

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 22:16:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Sugerując się tzw. logami, (co znaczy że wydana na tej podstawie opinia nie jest w pełni profesjonalna ani do końca wiarygodna) uważam, że w porównaniu do pierwszych logów w tym temacie:

1. Rozrząd jest ustawiony gorzej niż poprzednio.

lub

2. Rozrząd jest ok ale nastąpiło poważne pogorszenie w pracy hydrauliki zaworowej.

(Tak - czytałem że fachowcy z Diagtronika stwierdzili inaczej ale logi tego NIE potwierdzają, a mówią coś wręcz odwrotnego).
Twój przypadek Flayer jest tak jaskrawy, że nawet ELSA o nim wspomina ... .


3. Raczej odrzucam tak znaczące zużycie wtryskiwaczy ze względu na niezbyt odległy czas "logowania" ... .

Nadto zdecydowanie odstąpiłbym od ideii czyszczenia przepływki (możecie podmienić z innego auta na próbę i zobaczycie, że nic to nie zmieni) - gdyż zbyt częstotliwe czyszczenie Hitachi bardziej szkodzi niż pomaga ... .

Bardzo szkoda, że nie widać numeru softu w nagłowkach logów ale sądzę, że jest to D09 i w związku z tym są dwie możliwości:

1. Odczyty w 008 nie ulegną zmianie nawet gdyby wymienić silnik na nowy (ale to mniej prawdopodobne).

2. Ja przypuszczam, że podczas wymiany napędu rozrządu nikt nie pokusił się o porządne wyczyszczenie kanału dolotowego szczególnie prawej głowicy (w rurze łączącej kolektory ssące) .

Nadto w 010 dynamicznych widać, że przepływomierz działa prawidłowo i jeżeli jednak dolot jest czysty - należałoby się zainteresować nagarami w katalizatorze i/lub kolektorach wydechowych.
To dlatego, że na biegu jałowym (logowanie statyczne) widać bardzo słabe, a przecież tak baaaardzo pożądane - podciśnienie w układzie ssącym ... .

Dziwne, że nikt nie zwrócił na to uwagi wymieniając pasek rozrządu ... . Wystarczyło poczytać archiwum AKP, gdyż na temat podciśnienia na biegu jałowym wypowiedziałem się już wielokrotnie (oczywiście wcale nie trzeba mi ufać ale wystarczyłoby samodzielnie zgłębić ten prosty temat, żeby zrozumieć ELEMENTARZ działania V6 TDi...) .
Cóż - szkoda, że tak niewiele osób zwraca uwagę na KWESTIE ZASADNICZE i ABSOLUTNIE FUDAMENTALNE ... :/ .

Reasumując uważam, że niedawna wymiana napędu rozrządu została wykonana po łebkach (być może taka była wola Flayer'a i wcale nie musiał zawinić Diagtronik) i tak w zasadzie - naprawę należy powtórzyć - naturalnie z rozszerzeniem o zignorowane wczesniej objawy ... .

Zarówno turbina, a już NA PEWNO przepływomierz - IMHO NIE SĄ przyczyną widocznych (relatywnie głębokich, wymagających bezwzględnej interwencji mechanika) - usterek ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 01.sie.2008 23:19:46 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 23:19:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
Nadto w 010 dynamicznych widać, że przepływomierz działa prawidłowo i jeżeli jednak dolot jest czysty - należałoby się zainteresować nagarami w katalizatorze i/lub kolektorach wydechowych.



lmm tnie dawkę od 2400 rpm. wartość z 008.4 jest wynikową masy powietrza z 010.1.
wystarczy go podmienić na próbę, by to potwierdzić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 10:22:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Witam

Piotruś napisał(a):
Sugerując się tzw. logami, (co znaczy że wydana na tej
2. Rozrząd jest ok ale nastąpiło poważne pogorszenie w pracy hydrauliki zaworowej.

(Tak - czytałem że fachowcy z Diagtronika stwierdzili inaczej ale logi tego NIE potwierdzają, a mówią coś wręcz odwrotnego).
Twój przypadek Flayer jest tak jaskrawy, że nawet ELSA o nim wspomina ... .


Piotruś, po czym to można poznać ? Musi to być w takim razie przypadek tzw. książkowy (ELSA) - czy mógłbyś wskazać dokładniej na co rzucić okiem ? :D :zdziw:


Cytuj:
Bardzo szkoda, że nie widać numeru softu w nagłowkach logów ale sądzę, że jest to D09 i w związku z tym są dwie możliwości:


Nagłówek jest taki:

Friday 1 August 2008 18:56:48
8E0 907 401 D 2,5L V6 TDI G000SG 0014

Cytuj:
1. Odczyty w 008 nie ulegną zmianie nawet gdyby wymienić silnik na nowy (ale to mniej prawdopodobne).


Ponieważ ? :d

Cytuj:
2. Ja przypuszczam, że podczas wymiany napędu rozrządu nikt nie pokusił się o porządne wyczyszczenie kanału dolotowego szczególnie prawej głowicy (w rurze łączącej kolektory ssące) .


To już trzeba by zapytać w Diagtroniku, ale podejrzewam, że tak mogło być.

Cytuj:
To dlatego, że na biegu jałowym (logowanie statyczne) widać bardzo słabe, a przecież tak baaaardzo pożądane - podciśnienie w układzie ssącym ... .


Znowu muszę Ciebie Piotruś poprosić o wskazanie gdzie to widać :-)
Poza tym trochę zdziwiło mnie ciśnienie w poz. 2, grupa 011 - na poziomie 7xx. Czy to nie za mało ?

Cytuj:
Dziwne, że nikt nie zwrócił na to uwagi wymieniając pasek rozrządu ... . Wystarczyło poczytać archiwum AKP, gdyż na temat podciśnienia na biegu jałowym wypowiedziałem się już wielokrotnie (oczywiście wcale nie trzeba mi ufać ale wystarczyłoby samodzielnie zgłębić ten prosty temat, żeby zrozumieć ELEMENTARZ działania V6 TDi...) .
Cóż - szkoda, że tak niewiele osób zwraca uwagę na KWESTIE ZASADNICZE i ABSOLUTNIE FUDAMENTALNE ... :/ .


Chyba muszę się podszkolić, bo nie mam pojęcia o co chodzi :/

Cytuj:
Reasumując uważam, że niedawna wymiana napędu rozrządu została wykonana po łebkach (być może taka była wola Flayer'a i wcale nie musiał zawinić Diagtronik) i tak w zasadzie - naprawę należy powtórzyć - naturalnie z rozszerzeniem o zignorowane wczesniej objawy ... .


Wola Michała zła nie była - zostało wszystko sprecyzowane dokładnie i poproszone o sprawdzenie przy okazji wymiany - byłem przy tym.
Poza tym pominę swoją opinię o Panu Jacku z Diagtronika ... bardzo z wielkim żalem pominę.

Cytuj:
Zarówno turbina, a już NA PEWNO przepływomierz - IMHO NIE SĄ przyczyną widocznych (relatywnie głębokich, wymagających bezwzględnej interwencji mechanika) - usterek ... .


Jak czytam Piotruś Twoje wypowiedzi to wierz mi, że pogrążam się w swojej niewiedzy :/ :zdziw: :065:

Pozdrowionka

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 11:17:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
* Co do czyszczenia dolotu oraz np. kolektorow wydechowych - na 95% nie bylo to robione (pytalem o ta kwestie w Diagtroniku, ale stwierdzili, ze nie ma potrzeby)

* Martwią mnie niestety korekcje, które uległy faktycznemu pogorszeniu w ostatnim czasie (w maju/czerwcu byly jeszcze na poziomie 0,3 / 0,6 / 0,7)

* Problem z "dołkiem" przy 2500 obr. narasta od kilku miesiecy

* Co do hydrauliki - nie byla ona poddawana dokladnej diagnostyce (czyt.: walki nie byly wyjmowane).

Zadnych zlych intencji przy tej "naprawie" nie mialem. Zostaly wymienione wszystkie czesci rozrzadu, wiskoza, wszelkiego rodzaju sruby / uszczelniacze.

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 20:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Piotruś napisał(a):
(...) Nadto zdecydowanie odstąpiłbym od ideii czyszczenia przepływki (możecie podmienić z innego auta na próbę i zobaczycie, że nic to nie zmieni) - gdyż zbyt częstotliwe czyszczenie Hitachi bardziej szkodzi niż pomaga ... (...)


Bardzo prawdopodobne jest, że będę na najbliższym spocie więc będziemy mogli zrobić podmianę ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2008 07:43:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Fajnie, podmienimy :)

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 10:06:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Flyer napisał(a):
* Martwią mnie niestety korekcje, które uległy faktycznemu pogorszeniu w ostatnim czasie (w maju/czerwcu byly jeszcze na poziomie 0,3 / 0,6 / 0,7)


Gwałtowna zmiana w korekcjach na 101% stanowi "skutek uboczny" wymiany napędu rozrządu. Jak napisałem powyżej taki stan zaświadcza o tym, że coś jest grubo nie tak jak być powinno (źle ustawiono rozrząd lub po prawidłowym ustawieniu rozrządu ujawniła się słabość np. hydrauliki) .
Cokolwiek by to nie było - przyczyny należy ponownie zweryfikować i usunąć (jeśli słaba hydraulika) lub poprawić (jeśli nastawy rozrządu są rozjechane - ale to mniej prawdopodobne, ponieważ domniemuję, że wymiana paska zapewne odbyła się z użyciem blokad) .

Flyer napisał(a):
* Problem z "dołkiem" przy 2500 obr. narasta od kilku miesiecy


Logi wskazują na to, że silnik jest zalewany paliwem (odczyty znajdują się dokładnie na krawędzi wartości granicznych) - co po pierwsze nie dzieje się bez przyczyny, po drugie (najczęściej) powoduje odkładanie nagarów. Teoria wydaje się na tyle uzasadniona, że w innych "logach" widać słabe "przewietrzanie" silnika.
W dalszym ciągu podtrzymuję, że nawet gdyby podmiana/wymiana/czyszczenie przepływki przyniosł(-o/-a) chwilową poprawę w postaci "mniejszego dołka" lub "ładniejszych cyferek" np. w grupie 008 - to nastąpi złagodzenie skutków ale nie nastąpi usunięcie przyczyn zaistniałego stanu rzeczy.
Tylko do Ciebie należy teraz wybór jaką drogą pójdziesz. IMHO do wyboru są dwa wyjścia:

- wątpliwego i raczej na pewno tylko chwilowego zatuszowania skutków (które i tak będą narastać)

lub

- całkowitego usunięcia przyczyn i "spokój ducha" na długi czas ...

Flyer napisał(a):
* Co do hydrauliki - nie byla ona poddawana dokladnej diagnostyce (czyt.: walki nie byly wyjmowane).


Polecam lekturę archiwum ... .

Flyer napisał(a):
Zadnych zlych intencji przy tej "naprawie" nie mialem. Zostaly wymienione wszystkie czesci rozrzadu, wiskoza, wszelkiego rodzaju sruby / uszczelniacze.


Czyli wymieniono napęd bez starannej weryfikacji ... napędzanego elementu ... .
Jakie i kto miał przy tym intencje - to nie mi oceniać.
Ciekawi mnie tylko jak sprawy potoczą się wtedy - kiedy nawet fabrycznie nowy przepływomierz nie zdoła "pokonywać" już tych samych problemów, które powodują np. narastanie korekcji ... .

I to już wszystko co widać na podstawie tzw. "logów". Reszta (czyli jakieś 95% właściwej diagnostyki) należy do fachowca, który "w realu" zajmie się tym problemem - niewątpliwie narastającym w czasie i wraz z każdym pokonanym kilometrem.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 10:50:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
W dalszym ciągu zawór Egr coś nie tak,wygląda na mega zaślepiony albo cuś.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 10:56:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Piotruś, dziękuję za wyczerpujące rozwinięcie tematu.
Wszelkich problemów napewno nie rzucę w kąt... o postępach będę informował.
Może powstanie kolejny wartościowy wątek dla innych właścicieli AKE.

rekin200773, zaślepiony? Gdzie Ty to widzisz?

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 11:28:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
flyer, obejżyj sobie LOGI! 3 grupę w BS- BASIC SETTINGS nową i starą.Trzecia pozycja wynosi ok.450 mg/R-( miligramów na godzinę) przy zamkniętym egr(egr off). Przy otwartym egr(egr on)wynosi tyle samo ok 450 mg/R a powinno być ok.260 mg/R.Po wejściu w 3 grupę w BS zawor egr powinien się cyklicznie zamykać i otwierać, wartość w pozycji trzeciej powinna się zmieniać jeżeli zawór i jego sterowanie jest calkowicie sprawne.W tej chwili sterownik (ECU) widzi że egr albo jest niesprawny(zamknięty)albo też calkowicie zaślepiony,albo też sterowanie niedziala.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 11:45:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Michal.

Twój EGR pracuje ksiązkowo...

:peace:

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 11:59:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
przemik napisał(a):
Michal.

Twój EGR pracuje ksiązkowo...

:peace:


Coraz lepsze te wypowiedzi. Pięknie ... po prostu pięknie.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 12:03:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
rekin200773 napisał(a):
flyer, obejżyj sobie LOGI! 3 grupę w BS- BASIC SETTINGS nową i starą.Trzecia pozycja wynosi ok.450 mg/R-( miligramów na godzinę) przy zamkniętym egr(egr off). Przy otwartym egr(egr on)wynosi tyle samo ok 450 mg/R a powinno być ok.260 mg/R.


eeee?

Obrazek

Rekin, nie pomieszałeś "stare logi" z "nowe logi"?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 12:19:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Chyba rzeczywiście Krzysiek troszkę niedokładnie spojrzał w logi :): ale najprawdopodobniej zmylił go fakt, że EGR "coś przydługawo" się doszczelnia "na OFF" .

Ja też dopiero teraz zwróciłem na to uwagę ... (wstyd mi ale trudno, lepiej późno niż wcale).

Ale wiecie co ... :): :?: Chyba nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło :) ... .
Po ponownej analizie 003 :): uważam, że oczyszczenie EGRa (oraz obowiązkowe sprawdzenie podciśnienia sterującego) ... mogłoby znacznie poprawić "ogólny obraz" pracy silnika (w tym wskazania przepływki również)... .

Gdyby to było moje auto - już bym czyścił całe to ustrojstwo - pocżąwszy od dziurki :P :) w podstawie turbiny (tam, gdzie przykręca się pierwszy odcinek rurki :P do EGRa) ... .

Przy tej samej robocie wysprzątałbym we wszystkich kanałach rury łączącej kolektory :-) :!!:

Hmmm ... ???

Przemik - ja bym nie powiedział, że EGR pracuje książkowo ... .

EDIT: Za druciarko przedstawione logi LukaszR otrzymuje kartkę :/ :!:
;) ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 13:07:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
No to fajnie!bo faktycznie mi sie logi pomieszały.ALE! Na pierwszej stronie postu są logi stare i nowe i w nowych jest tak samo,dopiero po obejżeniu "linka"teraz to rozumiem, ale dla czego na pierwszej stronie postu nowe logi są takie same jak stare.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 13:26:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Piotruś napisał(a):
EDIT: Za druciarko przedstawione logi LukaszR otrzymuje kartkę :/ :!:
;) ... .


Nie no Piotrek sorry, ale możesz mi powiedzieć co w nich jest nie tak ?
Chodzi o czas wykonania pomiaru w BS ?

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Ostatnio edytowano 05.sie.2008 13:28:01 przez lukaszr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 13:27:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Łukaszek, chyba nie zrozumiales zartu :): ...albo chodzi o ich polaczenie w jeden screen.

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 13:30:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Flyer napisał(a):
Łukaszek, chyba nie zrozumiales zartu :): ...albo chodzi o ich polaczenie w jeden screen.


Kurde, nie chce mi się za kazdym razem jak komuś robię logi, wrzucać wszystko w oddzielny plik jpg, potem wrzucać to na fotosika i jeszcze potem przeklejać linki. To jest uciążliwe i wkurzające dlatego robię to w ten sposób, a wydaje mi się, że jest lepszy, bo nie trzeba otwierać kilkunastu okien (zakładek) przeglądarki i skakać po nich żeby to obejrzeć.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 14:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Czyżby Piotrze różnica 20mg/R na (OFF) miała duże znaczenie?troche mi sie zdaje że jakby faktycznie lekko egr dlużej się doszczelniał.Ponadto chyba chodziło Piotrowi o to że logi są zrobione na jedną kupę,której niemogłem wcześniej znależć. :peace:

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: