.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 23:45:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 14:11:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
juz teraz wiem o co chodzi
patrzylem u siebie i u mnie juz ktos wczesniej przy tym oczku grzebal tzn dosyc gleboko wbite
ale wykrecalem zaworek i sprezyna jest dosyc miekka
Niedlugo bede mial 2 pompe poniewaz w tej troche sie pierscionek przyciera
ten co reguluje dawka prawdopodobnie poprzedni wlasciciel jezdzil na czyms co przypominalo rope tylko z zapachu
Jak zamontuje podziele sie wrazeniami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 15:59:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Dowiedzialem sie ze ten zaworek wbijany o ktorym piszecie ma za zadanie utrzymywac w pompie cisnienie 12 bar i ma wplyw na odpalanie jak silnik jest zimny i dlugo stal.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 16:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
jak podmienilem na chwile na mocniejszy i temperatura paliwa wzrosla z 50
do 70*C


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 17:16:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
O widzisz Jack, dobrze że powiedziałeś, może przez to mam problem z rozruchem. Musze go mocniej klepnąć, bo ten mój jest z jakiegoś 1.9.
Tylko po co ta regulacja, mógłby być od razu ustawiony na 12bar, chyba że chodzi o uniwersalność zastosowania.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 18:18:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
tych pomp bylo duzo rodzaji z wygladu takie same
a mechanika i cisnienia inne podobno w samych A6 2,5 tdi od 94 do 97r
bylo 12 roznych pomp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 19:08:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
RESO napisał(a):
O widzisz Jack, dobrze że powiedziałeś, może przez to mam problem z rozruchem. Musze go mocniej klepnąć, bo ten mój jest z jakiegoś 1.9.
Tylko po co ta regulacja, mógłby być od razu ustawiony na 12bar, chyba że chodzi o uniwersalność zastosowania.


masz moze oznaczenie tego zaworka?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 16:59:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Właśnie nie mam, ale pewnie można w katalogu jakimś sprawdzić.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2008 22:07:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 19:31:41
Posty: 123
Lokalizacja: Północna Polska
Podbijam temat czy komuś z falującym wtryskiem rzędu 10 jednostek pali zimne auto od strzału ? Mi kąt majta sie do 12 jednostek i mam problem z pierwszym strzałem. Efekt jest taki jakby sie zapowietrzał, choć przewody od filtra mam pod kontroloą bo wymieniłem na przeźroczyste na powrocie również. Po logu w grupie 004 widać ze sterownik sie troche męczy aby skorygować kąt

<Obrazek

Czasem *BTDC otrzymane dochodzi do 2,5 na jałowym

A tak sie majta kąt w basic obroty silnika 1200

Obrazek

Zastanawia mnie również temperatura paliwa w pozycji 9 bo wykres TDI-timming zaczyna się od 100 a ja lapie róniez wartości poniżej max uzyskalem 110

A jak jest w waszych chorych i zdrowych traktorach ?

_________________
AUDI A6 C4 2.5 TDI (AEL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2008 22:55:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
na biegu jałowym jest ok 5 bar w pompie ael motor a max to ok 10 przy max predkości obrotowej

_________________
Jest Audi A6 C4 2,5 Tdi AEL 140 KM
Było Audi 100 C3 2,1 WC 136 KM
Było Audi 80 B2 1,6 YP 85 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2008 20:17:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2007 14:48:58
Posty: 15
Lokalizacja: krakow
problem rozwiazany,moze sie komus przyda , przez 2,5 roku kat skakal 12 jednostek az padlo kolo pasowe po wymianie na nowe skacze do 5 jednostek w bloku 0 niestety w bloku 4 nadal skacze od 1.6-2.2 choc zadany jest 0.7. przy wymianie rozrzadu w serwisie kolo nie nosilo sladow awari a kat skakal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2008 20:35:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
potencjometrycznych nie da rady zrobić(takie są w AAT)
malutkie sprostowanie nie w AAT a w 1T( C3 2,5 TDI) :) AAT różni się od AEL-a wtryskami, skrzynią (6), i (chyba) kołem zamachowym wału korbowego(AAT-normalne, AEL dwumasowe).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: