.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.mar.2025 22:23:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wspomaganie rzezi... C4 2.6 V6
PostNapisane: 26.mar.2005 18:49:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2005 19:05:55
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Wczoraj niestety dotknal mnie ten przykry problem... pojechalem do warsztatu, wymienilismy plyn... i dalej rzezi... Wiem ze problem wspomagania kierownicy byl juz poruszany tutaj nie raz... Ale... hm, kazdy przypadek jest chyba inny... Coz sie dzieje u mnie: Gdy silinik/samochod zimny wspomaganie dziala i jest cichutko, gdy sie nagrzeje zaczyna rzezic... Mechanik stwierdzil, ze w najlepszym wypadku poszla pompa, w najgorszym trzeba bedzie wymienic maglownice... koszty wiadomo przerazajace... Przeczytalem tez, (ktos sugerowal) ze po wymianie plynu moze wspomaganie odmawiac chwilowo wspolpracy... Przy wymianie plynu na filtrze znalezlismy jakies drobinki (najprawdopodobniej teflon z pompy)... Czy znacie jakiegos mistrza swiata od wspomagania w Audi, (warszawa) by jednoznacznie stwierdzil co moglo sie stac, co sie dzieje, czy problem jednak zaniknie? czy jednak mam sie pozegnac z pewna iloscia pieniedzy, ktora chetnie przeznaczylbym na piweczko...

_________________
Audi 100 1980 1.6 (2005 RIP)
Audi 100 C4 1993 2.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2005 19:47:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10358
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Oj chyba jednak pompa, ten element zasadniczo jest nienaprawialny, ciekawi mnie jednak jaki płyn tam zalałeś??(prypadkiem nie czerwony ATF???) a maglownica nie ma nic wspólnego z wyciem!

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2005 19:58:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
u mnie tez czasami rzezi/wyje - ale na odwrot - jak jest zimny, jak sie rozgrzeje to cichnie, albo przy wyzszych obrotach tez jest spokoj.
ja u siebie stawiam na pompe

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2005 20:15:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2005 19:05:55
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
mały v8 napisał(a):
Oj chyba jednak pompa, ten element zasadniczo jest nienaprawialny, ciekawi mnie jednak jaki płyn tam zalałeś??(prypadkiem nie czerwony ATF???) a maglownica nie ma nic wspólnego z wyciem!


Zielony plyn... moi magicy od audi nie wlali by mi byle czego :) Wczesniej jednak byl plyn czerwony... (nie ja wlewalem - poprzednik) i generalnie przez ponad godzine meczylismy sie by to wszystko przeplukac... poszlo 2,5 litra zielonego na przeplukanie. Eh... wnerwiony jestem, bo moze gdybym to wczesniej zauwazyl/wymienil plyn wszystko by byc moze bylo ok.
Jeszcze o objawach bo byc moze moga one byc pomocne w diagnozie: gdy w koncu pompa zaczyna rzezic... czuc ze wspomaganie juz nie wspomaga... i zaczyna sie walka.

_________________
Audi 100 1980 1.6 (2005 RIP)
Audi 100 C4 1993 2.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2005 21:03:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10358
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Więc nie oszukujmy sie pompa do wymiany, do tego wszystkie oringi w układzie , pozatym niebawem maglownica sie rozszczelni nie jeden audimaniak już to przerabiał. ( mam to u siebie :( )

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Rzech pompa
PostNapisane: 02.sie.2005 12:16:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2005 19:05:55
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
No to juz jestem pewien ze padlo lozysko w pompie... i w zwiazku z tym szukam pompy wspomagania do 2.6 V6 z 93 roku, oznaczenie silnika: ABC... oznaczenie pompy 048 145 155 F firmy ZF.... jak by ktos mial prosze o phone na numerek: 0501 79 44 74...

_________________
Audi 100 1980 1.6 (2005 RIP)
Audi 100 C4 1993 2.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 12:40:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
w polecanych sklepach jest telefon do firmy AUTO MIX która jest na Połczyńskiej - można u nich zamówić koszt - 350-400 zł

ewentualnie samochód na postój wymontować i zregenerować - koszt podobny

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 12:55:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
pozwolę sobie wejść w temat
jak wypłukać instalację wspomagania bez większego rozbierania chcę wylać stary płyn i zalać nowym

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 15:12:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Nie przerabiałem tego w Audi, ale ze sąsiadem w starym Mietku zrobiliśmy kiedyś tak: na powrót do zbiorniczka nałożyliśmy kolejny szlafik z zaciskiem z dwóch blaszek (minikranik ;)) i wyprowadziliśmy poza auto do wiaderka, zbiorniczek zalaliśmy do pełna. Oczywiście wlot powrotu do zbiorniczka róznież zamknięty ;)- tak, że płyn ze zbiorniczka tylko wychodził. Zalaliśmy full zbiorniczek, i dla pewności przed odpaleniem zamknęliśmy korek (nie wiedzieliśmy, czy nie pieprznie płyn w góre ;) ). ale po odpaleniu zdjęliśmy korek i było ok, bez ciśnienia. Wtedy popuściliśmy śruby na płaskowniczkach zamykających powrót (ten w wiaderku) i jeden kręcił kierownicą, a drugi non stop dolewał płynu do zbiornika. Zapieprzało aż miło. Sporo brudu poszło, ale części stałych na pewno nie wypłukało, bo to by trzeba jakoś wydłubywać, albo czymś zalać na jakiś czas. Ale mimo tego wspomaganie na przelewie (max skręt) ciszej pracowało zdecydowanie (normalnie było ok, tylko po dobiciu do końca wyło niemiłosiernie).
Nie wiem, jak w audi to by wyglądało, tzn. czy nie pie...knęło by płynem ze zbiorniczka, bo zupełnie nie miałem jeszcze potrzeby ani w s'ce ani w Avancie tego robic.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: