.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 05:09:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 74  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2008 00:38:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
No to ja już nic nie wiem. Stare sprzedałem, a :bylo: lżejsze o 4 kosmosy....
Wiem na pewno, że 2sek różnicy do setki to kosmos, a to niby ja powinienem mieć tą przewagę.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2008 23:54:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
ale nie jechałeś od "0".
Nauczta się wreszcie wszyscy - Dred wyraźnie napisał - auto nie przyspiesza mocą a momentem.

B4q ABC - goniłem spod świateł AEL-a C4, przegoniłem powyżej 100-ki
B5q ACK tip - poległem z 530-kę BMW o długość auta przy 100 km/h od świateł.
B5q ACK tip VS Passat B5-4motion ACK kolegi - długość -1,5 długości auta przy 100 km/h na moją korzyść, ale on na kapciach 225/17


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 17:20:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
No to porównuj moment na kołach, to raz. A dwa, to było kilka prób, jedna od zera druga od około 30km/h, trzecia jeszcze szybciej (wiele świateł napotkaliśmy). Jedna próba była taka, że ja wjechałem na zielone i miałem około 40km/h a kolo stał w miejscu i od zera mnie porobił!! Dlatego możesz pisać niewiadomo co, ale 2.2DTI to było albo super wydłubane, albo coś kompletnie innego. 2.2DTi ma 1,7sek więcej do "setki" niż AAH a to dużo. Dodam jeszcze, że kiedyś się mierzyłem z najnowszym paskiem 2.0TDi i mnie zrobił za pierwszym podejściem, za drugim (jak już miałem świadomość że jest ściganie) śliśmy równo z moją małą przewagą powyżej 100km/h. Nawet słabszy 2.0TDi (140km) jest mocniejszy niż 2.2DTi a podejżewam, że to był 170KM...

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 17:41:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
przeceniasz możliwości swojego AAH to tylko tyle

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 17:49:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
kurde, chłopie! 2.2DTi vs 2.8 V6?? Czy ja przeceniam na serio? Chyba ty niedoceniasz, bo seryjne 2.2DTI powinno być delikatnie zjedzone przez NG, a przez ABC to już wogóle.... Nie twierdze, że AAH to potwór, ale przecież ty też nie możesz twierdzić, że byle disel jeszcze taki nijaki oplowski mi go objedzie! Ja poprostu stwierdziłem wywód, że znaczek 2.2DTi na klapie, to albo fake, albo trafiłem na dobrze ppodkręconego diesla. Całkiem ładna ta kupeta była, więc wnioskuje, że koleś oprócz woskowania coś tam jeszcze przy niej robił.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:33:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
tak to jest jak się dostaje smary to od razu jest tłumaczenie, że tamten MUSI być dłubany :) :peace:
powodzenia w dalszych kilach LOL

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:36:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
mroova81 napisał(a):
kurde, chłopie! 2.2DTi vs 2.8 V6?? Czy ja przeceniam na serio? Chyba ty niedoceniasz, bo seryjne 2.2DTI powinno być delikatnie zjedzone przez NG, a przez ABC to już wogóle.... Nie twierdze, że AAH to potwór, ale przecież ty też nie możesz twierdzić, że byle disel jeszcze taki nijaki oplowski mi go objedzie! [...]

Kiedyś w Olsztynie mieliśmy hamownię i tylko benzynowe wolnossące Audi nie trzymały serii. Wszystkie inne czyli Audi Diesle, Hondy, BMW, Volvo, nawet poswapowane Cinquecenta i co tam jeszcze było trzymały serię lub trochę więcej. Z resztą kiedyś na forum Audi 80 był temat o spadku mocy i rekordziście w B4 AAH na hamowni pokazało 123KM, czyli uciekło ok 51KM, a to o czymś świadczy. Moje ABK jest też zhamowane na 102KM/165Nm ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Ok, wygraliście. Mam popsuty humor.
PS zamienie AAH na 1Y gg w profilu

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:41:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
To i ja wrzucę swoje 5 groszy. Mroova - kolo mógł mieć to dłubnięte więc nie masz się czym martwić. W taki, wypadku miał tam pewnie ok 150 km i z 320- 330 Nm. Mocy fakt, mniej niż u Ciebie, tylko trzeba wziąć pod uwagę, że samochód zaczipsowany jeździ trochę lepiej od seryjnego z taką samą mocą, a to przez troszkę inaczej ustawioną skrzynkę (ja np. po czipsie mogę dokręcić 5ty bieg do maksa, ale co z tego jak jadę 210 km/h). Dodatkowo jest też kwestia kierowcy, a przy tak nieznacznych różnicach w osiągach to każda sekunda się liczy. Dowodem na to jest fakt iż skilowałem Paska 1.8T, a dane twierdzą, że powinienem smród za nim wąchać.

Inna sprawa, że tak mógł być 2.0T :)

Pozdro

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:45:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Megster napisał(a):
Inna sprawa, że tak mógł być 2.0T :)


no właśnie!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:46:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
a nie 4.2 V8?

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:47:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Pewnie, że się nie martw. Przecież w klubie też jest S4 lub S6 (nie pamiętam) 4.2 ze znaczkiem 1.9TDI na tylnej klapie :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:51:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Marianb napisał(a):
Pewnie, że się nie martw. Przecież w klubie też jest S4 lub S6 (nie pamiętam) 4.2 ze znaczkiem 1.9TDI na tylnej klapie :d

o t samym myślałem , ale z klubu to ona chyba już wywędrowała o ile się nie myle bo była na sprzedaż

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 19:28:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2008 11:55:59
Posty: 40
[quote="Z resztą kiedyś na forum Audi 80 był temat o spadku mocy i rekordziście w B4 AAH na hamowni pokazało 123KM, czyli uciekło ok 51KM, a to o czymś świadczy. [/quote]
Jak w ramach zajęć hamowaliśmy passata 2.0 115 KM (rocznik 94) to zostało uwaga: 72 na benzynie i 68 na gazie. Hamowaliśmy na podwoziówce obciążeniowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 20:10:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
mmmarcin napisał(a):
Cytuj:
="Z resztą kiedyś na forum Audi 80 był temat o spadku mocy i rekordziście w B4 AAH na hamowni pokazało 123KM, czyli uciekło ok 51KM, a to o czymś świadczy.

Jak w ramach zajęć hamowaliśmy passata 2.0 115 KM (rocznik 94) to zostało uwaga: 72 na benzynie i 68 na gazie. Hamowaliśmy na podwoziówce obciążeniowej.
g:galy g:galy g:galy
To ciekaw jestem ile mi zostało kucy :?: :?: :?:
Ja ostatnio dostałem bęcki od E36, wydaje mi się, że miała R6 pod maską, ale głowy nie dam, nie dużo mnie objechał bo o długość samochodu na jakichś 200m, z tym że ja 4 os na pokładzie a koleś tylko z dziewczyną, ale i tak wstyd.. :banghead: :banghead:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 20:19:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Śmieszne dane podajecie. Skąd pewność, że sprawność osprzętu silnika wynosi 100%? Na moc ma bardzo duże znaczenie właśnie osprzęt...

U mnie AAH też pokazało 130PS - z tym, że na długim dolocie - jak poprawiłem skracanie dolotu czuć było mega poprawę, po wymianie przepływki było jeszcze lepiej, a po wymianie świec i kabli bez porównania... niestety nie mogłem ponownie zmierzyć, ale myślę, że ze 30PSów odzyskałem (ruszając tylko osprzęt). Silnik sprawny w 100% z wadliwie działającym osprzętem nigdy nie wygeneruje odpowiedniej mocy....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 22:16:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
powiedz to mroovie , który sie upiera , że tam niewiadomo co siedziało.
to , że jakieś auto ma deklarowaną moc przez producenta , to nie znaczy , że aktualnie taką posiada.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 22:35:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Ja się nie upieram, że niewiadomo co! Zakładając nawet że 40KM uciekło (zero błędów na VAG) spalanie PB/oleju w normie to i tak samochody typu opel 2.2DTi nie powinny....
A tak wogóle jest gdzieś w poznaniu/okolicach hamownia 4x4, ile takie coś może kosztować?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 23:33:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
W poznaniu jest Wojtek ze swoja hamownia podczepiana do kola, jakis poglad na osiagi Tobie to da a koszt to ok70pln chyba.
Tu znajdziesz kilka informacji http://www.dieselservice.win.pl/h/kontakt.htm
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 00:19:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
kurczę, a jak to niby ma działać/mierzyć moc/moment???? Kompletnie nie kumam...
Skoro tam się wprowadza tylko masę pojazdu to wynik zależy od rozmiaru papcia, nawierzchni, od tego czy z górki, czy pod górkę czy zimówki czy letnie... W zasadzie to tylko taki wypaśny prędkościomierz! Bo klasyczna duża hamownia stawia jakiś realny dość duży opór i to z tego obliczane są moce i momenty, a tutaj tylko z wagi samochodu?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 74  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: