Witam wszystkich ponownie. Wrzucam moje pierwsze logi (jestem gotowy przyjąć całą krytykę na barki bez zająknięcia
).
Problem z mocą ostatnio zauważyłem na trasie, w deszczu, tak jak by turbinka się nie załączała, albo straciła moc. Nie mam pojęcia co to może być. Poprostu nie było czuć tego doładowania przy ok. 1800rpm.. i co za tym idzie powoli szedł do góry.. przy 3000rpm kończyła mu się moc. Po wyłączeniu, 5min przerwy (skoczyłem do sklepu) znowu zaczął chodzić normalnie. Zdarzyło tak się może jeszcze z 2-3 razy ostatnio.. dziwne.
Silniczek chodzi idealnie równo, zero kopcenia (nie ważne czy zimny czy ciepły, czy turbawka się załączyła.. nigdy nie kopci:) ). Pali na trasie ok. 4,8l/100km, po mieście ok. 5,5l/100km więc rewelka.
Apropos temperatury płynu: na wskaźniku na trasie mam prawie zawsze poniżej dolnej kreski, ale jak się zatrzymam lub zwolnię to wzrasta do ok. 80-90 *C (normalne? wynik dobrego chłodzenia przy większej prędkości?)
Wklejam logi:
Statyczne:
000,001,003:
004,007,013:
014,018:
(nie wiem dlaczemu 014 nie ma wartości.. tam nic nie było)
Basic Settings:
000:
003:
004:
011:
Dynamiczne:
000:
001:
003:
004:
008:
010:
011:
Aaa.. jeden błąd znalazłem:
Kod:
Control Module Part Number: 038 906 018 FD
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2137
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-10 - - - Intermittent
Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc i udzielone wskazówki!
Pozdrawiam!