.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 00:45:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tuż przed założeniem gazu-na co zwracać uwage monterowi? AAH
PostNapisane: 21.sie.2008 13:48:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Moje AAH we wtorek idzie na zagazowanie.
Będę patrzył na ręce monterowi-po sąsiedzku ma warsztat i robił instalację mojemu teściowi w kilku autach-ładnie chodziły i bardzo starannie to wyglądało.Ale może jakieś wskazówki odnośnie montażu w V6? Reduktor, odległości wtryskiwaczy itp? Upiera się koleś na KME-takie tylko zakłada...Kij mu w dziób-przynajmniej będzie umiał wyregulować,bo STAGa uważa za niezbyt udany sterownik...Jakieś podpowiedzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 13:52:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
rurka miedziana 8mm, dobre wtryski napewno nie valteki żółte,kme silver powinien wystarczyc
podgrzewanie reduktora z okolic nagrzewnicy a nie chlodnicy oleju.
i chyba lepiej zalozyc staga 300 i reduktor zavoli zeta S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 13:55:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
K.... to przecież nie dalej jak w lipcu koledzy pisali właśnie o valtekach żeby założyć :/ gazownik też ich nie chciał bo wolne są, ale ja się uparłem po postach na forum :/ A teraz już kupione...............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 14:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
do tego auta niepotrzebne sa szybkie wtryski
a jesli juz koniecznie maja byc valteki to przynajmniej czerwone, sa trwalsze od zoltych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 16:48:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Zwroć uwage aby opiłki metalu przy wierceniu dziur w kolektorze pod wtryskiwacze nie dostały sie do srodka.
Zapytaj montera jak ma zamiar temu zaradzić, bo niektorzy wiercą na pałę a są na to proste sposoby.
Jako doswiadczony instalator powinien je znać.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 17:24:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
jedyny dobry sposob to wyciagniecie kolektora, uszczelki pod kolektor kosztuja 7zl za komplet .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 17:44:59 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Michal_Z28 napisał(a):
Upiera się koleś na KME-takie tylko zakłada...Kij mu w dziób-przynajmniej będzie umiał wyregulować,bo STAGa uważa za niezbyt udany sterownik...Jakieś podpowiedzi?

kkarol napisał(a):
i chyba lepiej zalozyc staga 300 i reduktor zavoli zeta S

To jak to jest z tym STAG 300, warty uwagi czy nie? Jak nic sie nie zmieni to w przyszlym miesiacu bede gazowal mojego Smoczka (ACK), gazownik polecil mi STAG 300 - 2800zl. Im wiecej czytalem na forum tym mialem wiecej niejasnosci. Moze lepiej dolozyc i kupic cos drozszego, tylko co?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 17:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
stag 300 jest ok to tylko sterownik
ale najwazniejsze sa wtryski i reduktor i oczywiscie poprawnosc wykonania calej instalacji
polecam forum staga
http://www.ac.com.pl/autogaz/forum/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 20:45:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
No...ciekawi mnie czy ten silnik zniesie sterownik KME i wtryski Valtek...Miało być inaczej... Valteki+Stag polecił kolega Zaworoowa.
Za to z opiłkami nie ma lipy-przynajmniej w połowie- gaziarz używa vacuum. Pytałem teścia.
Jutro nie mam zajęcia po pracy,chyba podskoczę do montera popytać jak co robi i oznajmić jak ja chcę... Dzisiaj walczyłem z typowym przypadkiem tego auta-cuda na wskaźniku paliwa :p zacząłem od pływaka. Matko....jak oni to zarąbiście wymyślili :p Pływak, pompa na zatrzaski!! :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2008 16:43:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
stag w tej chwili jest dosc dobrze dopracowany.
sprawdz jeszcze forum lpg.info.pl .

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 10:15:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Założył...
Rurki 8mm-to koniec plusów.
Już wiem,że to nie tak miało być...
Parownik zavoli-nie wie jakiej wydajności.......ja też-jeszcze.
Wtryski...żółte valteki-bez komentarza.
Nie wiem jakie są dysze....
Sterownik diego g3 - nazywany sirocco(?).
Wywaliłem 2800zł.
Jak się pozbieram finansowo to bujam po interfejs i robię po swojemu nastawy, bo zamułka z dołu niesamowita....
Od razu wspominam golfa z mikserem....zamuła i irytacja...a potem blos i dynamika i kultura :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 13:08:00 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Moze troche laickie pytanie, ale gdzies trzeba je zadac: "Zalozylem gaz, co dalej?".
Co jeszcze musze zrobic po zalozeniu instalacji LPG? Gdzie zglosic? Jakis dodatkowy przeglad? Jakie szacunkowe koszyt?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 13:11:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wydział komunikacji - zgłosić sięz dowodem i książką wozu. Co więcej to nie pamiętam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 14:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
do komunikacji jeszcze trzeba miec papier na legalizacje butli i rachunek za zalozenie instalki z warsztatu.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2008 11:21:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
i wszystko załatwiają "od ręki" (tj. np. w przypadku poznanskiego wydzialu po spędzeniu 4h w kolejce :P)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 19:28:32 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Trzeba zabrać ze sobą świadectwo homologacji, legalizację butli i fakturę za montaż. Oni to wszystko kserują, pieczętują i robią odpowiednią adnotację w dowodzie i karcie pojazdu (jeśli takowa została wydana). Przy okazji dają też do wypełnienia podanie o dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym.

Co do instalki.... ja wszystkim osobiście polecam Staga 300. Raz miałem ten sterownik w połączeniu z czerwonymi Valtekami i reduktorem Zavoli (B4 AAH quattro). W tym aucie nie miałem żadnych rewelacji z pracą na gazie. Raz miałem żółte Valteki w AAH (tym, którym jeździ teraz KorNoLio) + sterownik Zenit. Było trochę problemów z ustawieniem na początku, trochę trwało zanim silnik pracował jak należy(ok.10 tys.km).

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 20:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 19:34:23
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Chyba i ja sie jeszcze podepne do tematu

Elektronika STAG 300

Wtryski szybkie i tu jedyne Magic JET ( wiem co pisze :D , przerabiałem od żółtych do czerwonych - jeden wielki syf , poprostu to nie może jeżdzić prawidlowo . Oczywiście pojedzie ale .... na wstecznym jak to ktoś mi kiedyś napisał )

Reduktor EG (Europe Gas) oczywiście o odpowiedniej wydajnośći , juz parę przerabiałem

I na koniec odpowiedni gazownik , który potrafi to zagazowąć - a to reszta sukcesu

Ps. moja na gazie ma wiecej KM , niż na benzynie :D

_________________
A6 Avant 2.8 Q ,AQD [ C5 ] plus STAG 300 plus MAGIC JET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 20:39:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
zaworoowa napisał(a):
Trzeba zabrać ze sobą świadectwo homologacji, legalizację butli i fakturę za montaż. Oni to wszystko kserują, pieczętują i robią odpowiednią adnotację w dowodzie i karcie pojazdu (jeśli takowa została wydana). Przy okazji dają też do wypełnienia podanie o dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym.

Co do instalki.... ja wszystkim osobiście polecam Staga 300. Raz miałem ten sterownik w połączeniu z czerwonymi Valtekami i reduktorem Zavoli (B4 AAH quattro). W tym aucie nie miałem żadnych rewelacji z pracą na gazie. Raz miałem żółte Valteki w AAH (tym, którym jeździ teraz KorNoLio) + sterownik Zenit. Było trochę problemów z ustawieniem na początku, trochę trwało zanim silnik pracował jak należy(ok.10 tys.km).


Dokładnie jeżdżę na żółtych valtekach, ale problemów z regulacją nie było żadnych sam zmieniałem ustawienia (kalibracja od początku i mapa gazu) dwa razy i hasa. Ostatnio założyłem mniejsze dysze żeby nachylenie i offset się zgadzały. Regulacja to prosta sprawa :peace: Oczywiście jak jest wszystko dobrze dobrane.

Można by założyć czerwone valteki 3 omowe są wytrzymalsze, wolniej się wyklepują i są cichsze. Do AAH nie są potrzebne szybsze.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 21:22:33 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
ty nie miałeś problemów, za to ja musiałem się bujać z gazownikami w tym aucie w okresie gwarancyjnym :/ dobrze że przynajmniej u Ciebie instalka śmiga jak należy ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 14:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
hello
Jade jutro do serwisu na reklamacje (zmiana węży,temat na forum).Czy ktoś mógłby wkleić prawidlowo ustawioną mapę dla C4 2,8.Ja napewno zrobię zdjecie swojej i chciałbyn porównać.Z góry thx :peace:

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: