meszrum napisał(a):
ok, teraz widzę.
celowo nie pytałem, co masz na myśli mówiąc o "telepaniu". na logach widać w okolicach 3000rpm oraz 3300rpm powietrze w układzie paliwowym. może to skutkować chwilowym brakiem mocy - szarpanięciem/zdławieniem, jak gdyby ktoś zdjął stopę z pedału gazu. czy to taki efekt?
na włączonym silniku dokładnie opoobserwuj czy nie ma pęcherzyków powietrza. jeżeli będą, to czeka Cię odpwowietrzenie układu paliwowego.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013
Naprawde nie potrafie znalezc slow zeby opisac to telepanie,w czasie jazdy odczuwam takie drgania jak bym jechal po leciutkich wybojach,oczywiscie na ukladzie jezdnym tego nie odczuwam ale na pedale gazu bardzo,tak jak by sie dlawil,tylko dlaczego ojawia sie to przy 3000rpm?Ostatnio na 3-biegu szedl do 4000rpm,a przy redukcji czkawka!Zaczynam coraz bardziej utrfalac sie w przekonaniu ze jest to jednak wina pompy wtryskowej.
W wezyku nie zaobserwowalem pecherzykow powietrza,ale mimo wszystko w sobote robie porzadek ze wszystkim.
1 Poprawim rozrzad ze sztuka opisana na forum
2 Termostat
3 Komplet walkow z uszczelkami
4 Odma
5 Wtryski czyszczenie,ze zmiana miedzianych podkladek i gumowych uszczelek
To chyby bedzie wszystko,moze cos sie poprawi,ale o tym przekonamy sie za tydzien.
Moze powinienem zwrocic na cos szczegulnie uwage jak juz auto bedzie rozebrane i prawie wszystko na wierzchu?Co jeszcze moglbym sprawdzic?
I jeszcze jedno czy po wymianie walkow alezy autko troszeczke dotrzec i jak dlugo to ma trwac?
Dzieki i pozdrawiam