.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 04:07:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 05:50:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
A wiec tak,podczas logow samochodu nie mulilo,ani nie szarpalo.Mulenie i telepanie nastepuje najczesciej przy zmianie na wyzszy bieg przy obrotach od 3000.Natomiast niekiedy jest tak ze jade autobanem i zmieniam biegi przy okolo 2500 obr az do 6 biegu i wtedy auto przy 3000 obr(160kmh)muli i zaczyna telepac.Jak w tym stanie auta nie odpuszcze gazu tylko dociskam to kopci.Postaram sie to dzisiaj zrobic,to znaczy logowac ze zmiana biegu,moze cos wyjdzie jezeli VC nie straci polaczenia z ECU.
Co do turbiny to nic przyniej nie robilem.Jedyne co robilismy to przemienialismy ten wtrysk,przytym trzeba bylo odpiac weza od turbiny do przeplywomierza i wyjac caly filter powietrza,poza tym tylko kat wtrysku i nic wiecej.
"kąt wtrysku ustawiłeś niemalże wzorowo."Takie slowa z twoich ust to jest dla mnie wielka motywacja,dzieki ci zato.
W ktorej grupie dynamicznej najlepiej zrobic log ze zmiana biegow,zeby to bylo wyraznie widac?O ile jest to mozliwe.
Nara i dzieki
P.S Zauwazylem jeszcze ze pasek od pompy jest zabardzo naciagniety,oznaczenia ktore przedstawiles nie pokrywaja sie,nie wiem czy ma to jakies znaczenie na to mulenie,ale staram sie podac jak najwiecej szczegulow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 08:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
powinieneś zatem ustawić napięcie paska tak, jak wymaga tego ELSA.

co do logów, to powinny być to 001, 004 oraz 010.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 14:02:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wieczorem zrobie logi 001,004,010 i oczywiscie wrzuce.
Co do ustawienia napiecia na pasku to zrobie to dopiero za tydzien w sobote,bo bede ustawial na nowo rozrzad i wymienial termostat.Rozrzad oczywiscie z odpowiednimi blokadami.
Nara
O to logi :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e ... b7570.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c88 ... c632e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2e ... 35042.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/378 ... b1734.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8e ... a9c83.html
Pierwsze sa przy szybszej jezdzie,a nastepne powiedzmy ze przy normalnej jezdzie na autostradzie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 22:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
logi wykonane zle bo powinienes gaz trzymac do dechy az do ponad troszke 4 tys obrotow :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2008 05:07:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
tak tez myslalem,zrobiedzisiaj jeszcze te same gropy na 4-biegu z pedalem gazu w podlodze jak zacznie go mulic to pewnie bedzie widac,a jak nie to poprzestane na tym i porobie logi po wymianie rozrzadu,przy okazji bede wymienial walki rozrzadu.W zwiazku z tym mam pytanie,czy po wymianie walkow jest dobrze robic logi dynamiczne,czy lepiej sie troche wstrzymac?
pozdrawiam
Niestety nie moglem zrobic kompletu,zrobilem tylko 001:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/798 ... 9bfcc.html
Nie wiem czy cos bedzie widac.Ocencie sami.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 13:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
meszrum napisał(a):
powinieneś zatem ustawić napięcie paska tak, jak wymaga tego ELSA.

co do logów, to powinny być to 001, 004 oraz 010.


Zrobilem dzisiaj te logi mam nadzieje ze poprawnie na 4-biegu(ostatnio na 3-biegu nie dalo sie tego odczuc) z pedalem gazu w podlodze.Oto one:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/610 ... d1b73.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c6 ... c0480.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baa ... b3677.html
Tym razem podczas logowania nastepowalo to telepanie najbardziej odczuwalne od 3000 obrotow.I w tym czasie auto zaczyna kopcic.Moze cos znajdziecie,bo ja jestem zielony.Dzieki i czekam na ocene,moze to faktycznie nic strasznego.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 14:15:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bogdan01,


zamiast 010 zamieściłeś dwa razy 004.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 14:39:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
meszrum napisał(a):
bogdan01,


zamiast 010 zamieściłeś dwa razy 004.

Wlasnie sprawdzalem i jest w kolejnosci od gory:001,004,010.Mozesz sprawdzic jeszcze raz?moze cos Ci sie zle kliknelo.
Obrazek
to tak na wszelki wypadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 16:51:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ok, teraz widzę.


celowo nie pytałem, co masz na myśli mówiąc o "telepaniu". na logach widać w okolicach 3000rpm oraz 3300rpm powietrze w układzie paliwowym. może to skutkować chwilowym brakiem mocy - szarpanięciem/zdławieniem, jak gdyby ktoś zdjął stopę z pedału gazu. czy to taki efekt?

na włączonym silniku dokładnie opoobserwuj czy nie ma pęcherzyków powietrza. jeżeli będą, to czeka Cię odpwowietrzenie układu paliwowego.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 17:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
meszrum napisał(a):
ok, teraz widzę.


celowo nie pytałem, co masz na myśli mówiąc o "telepaniu". na logach widać w okolicach 3000rpm oraz 3300rpm powietrze w układzie paliwowym. może to skutkować chwilowym brakiem mocy - szarpanięciem/zdławieniem, jak gdyby ktoś zdjął stopę z pedału gazu. czy to taki efekt?

na włączonym silniku dokładnie opoobserwuj czy nie ma pęcherzyków powietrza. jeżeli będą, to czeka Cię odpwowietrzenie układu paliwowego.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013

Naprawde nie potrafie znalezc slow zeby opisac to telepanie,w czasie jazdy odczuwam takie drgania jak bym jechal po leciutkich wybojach,oczywiscie na ukladzie jezdnym tego nie odczuwam ale na pedale gazu bardzo,tak jak by sie dlawil,tylko dlaczego ojawia sie to przy 3000rpm?Ostatnio na 3-biegu szedl do 4000rpm,a przy redukcji czkawka!Zaczynam coraz bardziej utrfalac sie w przekonaniu ze jest to jednak wina pompy wtryskowej.

W wezyku nie zaobserwowalem pecherzykow powietrza,ale mimo wszystko w sobote robie porzadek ze wszystkim.
1 Poprawim rozrzad ze sztuka opisana na forum
2 Termostat
3 Komplet walkow z uszczelkami
4 Odma
5 Wtryski czyszczenie,ze zmiana miedzianych podkladek i gumowych uszczelek
To chyby bedzie wszystko,moze cos sie poprawi,ale o tym przekonamy sie za tydzien.
Moze powinienem zwrocic na cos szczegulnie uwage jak juz auto bedzie rozebrane i prawie wszystko na wierzchu?Co jeszcze moglbym sprawdzic?
I jeszcze jedno czy po wymianie walkow alezy autko troszeczke dotrzec i jak dlugo to ma trwac?
Dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 19:17:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Witam ponownie i przepraszam za post pod postem.Auto po wymianie walkow rozrzadu,termostatu i ustawieniu rozrzadu z blokadami powrocilo do zycia.Walki i popychacze byly tak wytarte jakby poprzedni wlasciciel w ogole nie zmienial oleju.Rozrzad byl tez zle ustawiony,przy zablokowanej pompie i walkach nie mozna bylo wlozyc blokady na wal korbowy,brakowalo okolo 0,5-0,8cm to z pewnoscia jest duzo.Nie zdazylem wymienic odmy,ale zrobie to na dniach.Zrobilem po wszystkim logi statyczne i bs,ale nie bede wam glowy zawracal tym czytaniem.Sam dzieki wam juz mniej wiecej sie orientuje co jest zle a co dobrze,w kazdym badz razie jest duzo logow do porownania.Jak ustawie kat wtrysku,obroty bo mam za niskie,odpowietrze uklad paliwowy.To zrobie logi kompletne do oceny.Mam jednak pytanie odnosnie 013 statyczne czy czasem tego wtrysku nie popsulem,cos tam niby pokazuje ale wiekszosc to zero.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd5 ... 492c0.html
Prosze o ocene tego logu ewntualne sugestie.W tygodniu wrzuce kompletne logi.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 20:07:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
poprostu ten wtrysk nie ma odchylki od wzorcowego w momencie 0 a jak pojawia sie odchylka jakas to ja pokazuje a jak po wymianie walkow ciszej pod pokrywami????

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 06:27:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Czyli rozumie ze wtrysk jest OK.Co do walkow to nie wsluchiwalem sie jeszcze,ale pewnie tak.Stare tak jak pisalem byly wyjechane,ale wszystko bylo na swoim miejscu.Moim zdaniem przyczyna teko poszarpywania byl zle ustawiony rozrzad.Twraz jest ustawiony jak w ksiazce napisane.Walki dokrecone 80Nm wszystko bylo z ksiazki.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 19:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Witam.
Troche sie dzisiaj nameczylem z ustawianiem kata wtrysku,ale chyba bylo warto,mam juz ATDC .Tylko ze nie ma 2ATDC a jest 1ATDC.Moze jeszcze dam rade poprawic.
Prosze o ocene logow Statycznych i BS, jutro lub pojutrze zrobie dynamiczne.
Oto logi:
Stat.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

B.S

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dzieki za cierpliwosc.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 20:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wrzucam obiecane logi dynamiczne:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Prosze o ocene dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 20:10:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 20:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Dzieki Ci za wszystko
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 10:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Witam ponownie z nowym problemem.Otoz po wymianie walkow zaczelo sie pukanie z prawej strony silnika (strona pasazera)niby mialo to ustac ale po 2-tygodniach nie ma zmiany.Nagralem filmik z tym dzwiekiem i licze ze ktos mi powie co moze byc przyczyna tego pukania.
Oto link:
http://rapidshare.com/files/147362764/20080922010.mp4
Dozuce jeszcze zdjecie po przejechaniu moze 500km jak wygladaja nowe walki
Oto link:
Obrazek
Domyslam sie co moze byc nie tak ale licze na to,ze madre glowy wypowiedza sie na ten temat.
Nie chcialem zakladac nowego tematu,no chyba ze popelnilem blad.
Dzieki za jakie kolwiek sugestie
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 17:34:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
a wymieniles caly komplet hydrauliki tzn walki dzwigienki popychacze i podkladki????walki regenerowane jezeli tak to gdzie?? i ostatnie pytanie czy tez tak bylo na starych wytartych walkach

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 18:28:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2006 19:35:51
Posty: 45
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wlasnie chodzi o to ze wymienialem te rzeczy ktore wymieniles na nowe.Co do walkow to nie wiem ale wydaje mi sie ze sa regenerowyne,bo na oryginalnych bylby chyba znak OT,a tutaj nie ma.Kupowal mi to wlasciciel warsztatu.Na starych wytartych walkach nie bylo takiego objawu pracowalo rowno i bez takiego stukania.Moim zdaniem jest cos z tymi popychaczami to znaczy tym co sika olejem.Moim zdaniem po 500km nie powinno byc sladu na walkach,ale sie niestety na tym nie znam.Widzialem na tym warsztacie walki z jakiegos opla,wygladaly jak nowe.
Moze masz jakies sugestie co do tych walkow?
Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: