.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 01:24:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 AFN Q] gdzie naprawić most - Warszawa
PostNapisane: 25.sie.2008 14:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

opętały mój samochodzik stuki w okolicy tylnego mostu.
W zasadzie każde przyciśnięcie pedału gazu objawia się tymi stukami. Wejscie na inny bieg z większą dawką sprzęgła i spokojniejszym gazem niweluje to.

Czy ktoś na podstawie tego mógły powiedzieć mniej więcej z czym mam doczynienia i przede wszystkim,

gdzie mógłbym coś takiego naprawić w Warszawie, bo to już chyba nie taka prosta sprawa z naprawą czegoś takiego...;(

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2008 15:11:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zacznij od sprawdzenia podpory wału, poduszek wokół dyfra itd. - też się doszukiwałem cudów - a okazało sie, że u mnie poleciała poduszka...

Co do podpory - na nią nawet nie patrzyłem - mój wał zrobił dopiero jakieś 30tkm ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2008 19:49:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Obejrzyj zawieszenie dyfra. Jesli to podpora wału, niestety nie wystepuje osobno ... tylko cały wał ...
Most raczej jest ok , pod warunkiem ze jest w nim olej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 11:42:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
co do mostu, nie tak dawno byl uszczelniany gdyż były wycieki. Z tego co widze, znów się tam poci, więc być może coś w nim jeszcze niedobrego siedzi.

a jeśli chodzi o podporę, jeśli to by było problemem, co powiecie na podporę jako zamiennik? Są takie cuda dostępne na aukcjach. Jedynie trzeba zmienić mocowania podpory, bo jest ona między innymi do B4, S2 itp...

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 12:48:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Tomaszek napisał(a):
co do mostu, nie tak dawno byl uszczelniany gdyż były wycieki. Z tego co widze, znów się tam poci, więc być może coś w nim jeszcze niedobrego siedzi.


to dorzuć partacza do niepolecanych zeby się ktoś nie naciał

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 17:13:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Brzoskwiniowa 1, półosie przeguby - profesjonaliści. Może i w most luknął? 22-615 21 82

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2008 09:39:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
a czy rozwalone sprzęgło, które wczoraj mi padło, może mieć jakiś wpływ na te wszystkie stuki w wale czy to zupełnie inna i oddzielna bajka?

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2008 10:46:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprecyzuj "rozwalone"

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 15:30:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
fakt, nazwałem to wręcz po fachowemu;) ale może dlatego, że nie wiem co dokładnie się stało. Ciężko wchodzą biegi, na sprzęgle i włączonym biegu szarpie, więc domniemam że sprzęgło już pada, a co dokładnie to się okaże, jak się rozbierze.

Tak tylko zacząłem się zastanawiać, czy owe luzy na wale nie są spowodowane zepsutym "czymś" w skrzyni czy też pochodzi od sprzęgła, itp...?

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 16:10:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
To Ci sprzęgło nie rozłącza, gdyby się kończyło, to by się ślizgało. Oczywiście nie rozklejanie tarcz może mieć jakiś tam wpływ na szarpania, zwłąszcza podczas zmiany biegów. Płyn hamulcowy do sprawdzenia, w następnej kolejności wysprzęglik. Dalej poduszki pod wszystkim i dopiero na ostatnim miejscu demontaż skrzyni, gdyż to będzie znaczniej kasochłonne niż wszystko pozostałe.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 16:46:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Tomaszek napisał(a):
fakt, nazwałem to wręcz po fachowemu;) ale może dlatego, że nie wiem co dokładnie się stało. Ciężko wchodzą biegi, na sprzęgle i włączonym biegu szarpie, więc domniemam że sprzęgło już pada, a co dokładnie to się okaże, jak się rozbierze.

Tak tylko zacząłem się zastanawiać, czy owe luzy na wale nie są spowodowane zepsutym "czymś" w skrzyni czy też pochodzi od sprzęgła, itp...?

Uszkodzona tarcza sprzęgła lub docisk.
Nie ma to wiele wspólnego ze stukami przy zmianie biegów.
Za powyższe jest odpowiedzialne uszkodzona podpora wału.
Pocieszę Cię że w starych B5 AFN q to normalka ( u mnie też). :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 14:02:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
Baskecior napisał(a):
Za powyższe jest odpowiedzialne uszkodzona podpora wału.
Pocieszę Cię że w starych B5 AFN q to normalka ( u mnie też). :)


coż za pocieszenie;)

a powiedz, jak wygląda sprawa założenia podpory, która jest dostępna choćby na aukcjach? Samej podpory przecież się nie kupi, więc może coś by można było wykombinować?

Te na aukcjach ponoć są od B4 i wystarczy zmienić ich mocowanie

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 19:24:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sam jestem ciekaw czy uda się zaadaptować podporę od B4 ... Nigdy tego nie robiłem i nie znam nikogo komu się udało.
Czeka mnie praca przy wydechu i poduszkach, jak będę miał autko na kanale , spróbujemy dobrać się do wału, wtedy opiszę efekty prac.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 21:30:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
w takim razie czekam na informację.

Moje cudo jutro idzie na leczenie sprzęgła i od razu będzie leczony wał...

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 22:08:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Daj mi proszę znać czy wymiana sprzęgła jest skompikowana i ile Cię kosztowała. Zmieniasz na spiek czy ori ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 11:56:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
na ta chwile jak rozmawialem z mechanikiem, to jest duzo roboty bo i most do zdjecia i wieksza meczarnia z wyjeciem skrzyni bo jest większa (quattro) a miejsca malo.

wymieniam albo na Sahs albo Luk

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 14:19:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Tomaszek napisał(a):
na ta chwile jak rozmawialem z mechanikiem, to jest duzo roboty bo i most do zdjecia i wieksza meczarnia z wyjeciem skrzyni bo jest większa (quattro) a miejsca malo.

wymieniam albo na Sahs albo Luk

Tylko Sachs! Cały komplet.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 22:45:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
a czemu tylko Sachs? i jedno i drugie szło przecież na pierwszy montaż, ceny też są porównywalne.

W moim akurat siedział oryginalny Luk, prawdopodobnie fabryczny (mowa o kole dwumasowym). Jutro dojedzie do mnie komplet Luka...

a Luka biorę przede wszystkim przez korzystne ceny.

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 22:58:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Luk jest ok, mam teraz w beemce i sprawuje się rewelacyjnie(a często upalam).

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 18:43:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
Cały komplet Luka juz założony...

ale co do mostu i moich uporwczywych stuków. Cały odcinek od skrzyni aż do tylnego mostu ma się bardzo dobrze. Nigdzie nie ma luzów, podpora jest w porządku. Luzy zaczynają się właśnie w tylnym moście i nie wiadomo co jest tego powodem, gdyż mechanik już dalej sie nie podejmował z braku doświadczenia. Pokazał mi problem gdy był cały wał zdjęty. Kręcąc tym mocowaniem wału z mostem (przepraszam za słownictwo, ale nie znam fachowych nazewnictw) dopiero po większy przekręceniu koła zaczynały się kręcić.

Ponawiam pytanie, czy ktoś z Was wie z czym mam doczynienia i gdzie mógłbym to przebadać w Warszawie?

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: