Witam, jestem nowy na forum,
trochę odgrzeję temat.
Od roku jestem posiadaczem A8,
powoli szykuje mi się wymiana klocków i tarczy z przodu.
Przeglądałem forum, sklepy internetowe i tak rozważam między kilkoma zestawami:
ATE Power Disc, ktoś pisał na forum że ma coś takiego,
ale nawet w katalogu nie znalazłem power dysków, tylko normalne gładkie z ATE, a może pasują z innego modelu?
Pierwszy wariant najtańszy gładkie ATE + klocki ATE lub Ferodo Premium
Drugi Zimmermany nawiercane + Ferodo Premium lub EBC Green Stuff
Trzeci wariant, taki zaproponował mi jeden sklep tuningowy:
"polecilbym tarcze ebc trbo groove a nie zimermany bo one się potrafia giac
![n :/](./images/smilies/005.gif)
i do tego klocki red stuff, Tarcze po 480zł sztuka nacinane nawiercane podwojnie niklowane stad zloty kolor który nie zchodzi po hamowaniu a zapobiega przegrzewaniu. Klocki red stuff 680zł za kpl. NIE SA TO NISKIE CENY ALE JAKOSC JEST IDEALNA A SILA HAMOWANIA OGROMNA", taki zestaw może sprzedać za 1600zł po rabacie. Płyn hamulcowy oczywiście też wymienię na EBC BF307+ żeby się nie gotował.
Warto w coś takiego zainwestować? Zamiast red stuff można jeszcze wziąć green, to jakieś 200-250zł taniej jest (zielone nie popiskują przy jeździe miejskie, miałem i sprawdzałem w mercedesie S. Czerwone natomiast słyszałem że piszczą po mieście)
Powiem tak lubię szybką jazdę, a ważne jest dla mnie mieć sprawny układ hamulcowy (nie bardzo rozumiem ludzi co docinają lanosami po 190km/h, a nie zastanawiają się jak potem zahamować) Często też jeżdżę po niemieckich autosradach i tam można "przedmuchać" cylindry, a nie chciałbym po kilku jazdach spalić układu.
Jak ktoś może służyć poradą będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
PS. Zakładał ktoś boczne kierunki z ledami?
http://www.allegro.pl/item469763095_kie ... fting.html
Ładnie to się prezentuje?