.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 08:21:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AKN 2.5TDI]Czy turbo umarło czy dziura w dolocie?
PostNapisane: 09.wrz.2008 21:29:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
Autko zaczęło ostro dymić przy wyższych obrotach, więc zrobiłem logi i jestem przerażony:
011: Obrazek 010: Obrazek i 003: Obrazek
czy to turbo przestało pompować tak samo z siebie czy jakaś dziura?

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 21:51:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No skoro dymi to wyglada na nieszczelnosc... w logu tez to widac....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 08:58:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
czy w przypadku dziury przepływomierz nie powinien pokazywać dużej ilości powietrza (grupa 010 kolumna 1) przy małym ciśnieniu, czyli powietrze leci w "gwizdek", u mnie wskazania przepływomierza rosną wraz z ciśnieniem, może jakiś kot wpadł mi w dolot i to on blokuje dopływ powietrza :?:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 09:01:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przeplywomierz zalezy od cisnienia doladowania... widac to w 010...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 09:33:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Seb,

sprawdź okolice IC - może spadł/poluzował się/rozszczelnił się przewód.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 19:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
sprawdziłem dolot do turbo, jest ok choć w samej turbinie jest troszkę oleju (nie wiem czy tak ma być czy go za dużo), górne węże do IC i z IC do metalowego kolektora wyglądają na OK, choć z prawej strony za lampą jest troszkę "syfu" (pomieszanie oleju z kurzem), może sam prawy ICek coś puszcza? Muszę jeszcze dostać się do dolnego połączenia między ICkami ale będzie to raczej trudne na parkingu pod domem :(

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 20:22:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
IC na stół i zalecana kontrola szczelności :)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 20:46:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
najwyższy czas żebym wybudował sobie dom z garażem, bo mieszkać w bloku i mieć V6 TDI to pomyłka :/ (chyba że ma się dostęp do garażu z kanałem/podnośnikiem)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 21:07:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Ściągnij wąż w okolicy kolektora wsadz do niego puszkę np po sprey'u zaciśnij opaską odpal auto i dodawaj lekko gazu, jak będzie gdzieś uciekać to jest dziura :)

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 21:13:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
albo puszka wystrzeli i kogoś zabije :diabel:
ale sposób niezły

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 09:32:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
zdubluje tutaj mojego posta z innego forum:
odpowiedź na moje pytanie (Czy turbo umarło czy dziura w dolocie?) była:
i to i to :decayed:
dziurawy dolot spowodował że turbawa pracowała na za dużym obciążeniu dla siebie i po wymianie intercoolerów i po dokręceniu wszystkich śrub, było lepiej ale nie na zadowalająco, dopiero regeneracja turbiny przyniosła zamierzony efekt, autko zapie^$#$% że aż strach :decayed:
[img width=150 height=44]http://images37.fotosik.pl/19/3950b1d7d96bea41m.jpg[/img]

dodam jeszcze że "serwis" :504: który mi wymieniał odmę tak dokręcił turbinę że śrubę o której carl pisał że ciężko ją odkręcić/dokręcić w swoim topicu (czyszczenie kierownic VTG) odkręciłem palcami :galy: tak że połowa(może trochę mniej) energii spalin zamiast trafiać na łopatki turbiny uciekała sobie boczkiem, co tylko potwierdza mnie w przekonaniu że serwisy samochodowe odstawiają w 90% kaszanę :/ albo ja nigdy na dobry nie trafiałem, ale raczej będę się starał nie trafiać już do żadnego, co mogę robię sam :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: