madein napisał(a):
Badyl dzieki wielkie za poradę - mam nadzieję że to rzeczywiście tylko zapowietrzenie pompy.
Czesc ittmk
Może było milion razy - ale opisu jak zrobić odpowietrzenie w warunkach bez kluczy i druciarskim sposobem nie znalazłem
Widze, że jesteś z Wrocławia - masz może jakąś godną polecenia firmę która by sie zajęła moim V6 jakbym nie dał rady sam ??
Samochód narazie stoi w Jelczu-Laskowicach (ok. 25km od Wrocławia) ale do Wrocka można scholować
Pozdrawiam
Tu masz serwis do grubszej roboty we wrocku:
http://www.s-auto.com.pl/index.php?pg=rs_serwis
Są w miarę tani tylko czasem wymyślają za dużo rzeczy do wymiany.
Wymieniałem u nich pompę ( 300 zł robocizna) i cztery wachacze (200 zł robocizna) tak, że nie jest strasznie...
Na mój gust to zapowietrza ci się pompa - zobacz te wątki:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013&highlight=
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79025&highlight=
A mój szybki sposób, na drodze, na odpowietrzenie: autostart w aerozolu, ale psikany bardzo delikatnie bo jak za dużo psikniesz to walnie ci na duże obroty i
może być tragedia... (za chwile sypną się na mnie komentarze o zgubnym wpływie autostaru)
Drugi sposób ale już z kluczami to:
- sadzasz kogoś kto będzie kręcił rozrusznikiem za kierownicę
- popuszczasz po 2 przewody, po dwóch stronach silnika, te co idą do wtrysków i są na wtryskach, tak, żeby mogło ujść powietrze z układu
- kręcicie rozrusznikiem z nogą na gaz do pół dechy aż wyleci powietrze i zapali...
Oczywiście te moje metody są prymitywne ale z 10 razy tak robiłem zanim nie uszczelniłem układu paliwowego...
Pamiętaj, że jak pompa jest sucha i nie ma w niej paliwa to jej kręcenie bardzo długo na sucho może być dla niej śmiertelne...
Jeśli masz gdziekolwiek małe plamy po ropie przy pompie, koło wtrysków na deklach (przy wężykach przelewowych lub na śrubach wtrysków) lub gdziekolwiek ZA POMPĄ PALIWA lub na niej - to na bank zapowietrza ci się przez to i trza to usunąć.- bo jak nie to się będzie tak działo..
Poza tym spróbuj utrzymywać poziom paliwa na co najmniej 3/4 baku i zobacz, czy wtedy też masz te kłopoty - u mnie jak miałem nieszczelność na wężyku przelewowym zapowietrzała się pompa tylko wtedy gdy miałem mniej niż pół baku...