.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 06:03:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 AKN] Zgon pompy ?? Nie odpala
PostNapisane: 17.wrz.2008 17:53:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2006 19:12:37
Posty: 82
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
Witam

Problemów ciąg dalszy ... w innym wątku o braku moc itp. Ale dziś coś nowego - nie odpala

Na padającej bateri laptopa kolegi udało mi sie jedyne sprawdzić - brak błędów dot. pompy (jedynie 0553 - ale to może po odłączeniu lmm przez turbiarzy) gr. 18 brak jedynek. gr. 21 teraz już nie jestem pewny - jutro sprawdzę

Szanowne grono ma jakiś pomysł - kolega Mesz sugeruje zapowietrzenie. Ale brak powietrza w przewodzie od filtra. Carl - Mesz pisał, że na AKP to Ty jesteś specem od pomp, czy można odpowietrzać za pomocą dużej strzykawki ?? Nic innego w polowych warunkach mi nie przychodzi do głowy

Proszę o pomoc i dziekuje za Wasz czas ...

_________________
A4 V6 AKN - 150ps - obecnie połowa koni wymarła ... (tak było) a teraz POWER IS BACK :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2008 20:13:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
mozesz odpowietrzac za pomoca strzykawki ja tak robilem :!:
sciagasz opaske na przewodzie zasilajacym vp 44 na filtrze paliwa przed pompa vp 44 i sciagasz powrot tak samo jak zasilanie uwazaj aby nieuszkodzic podgrzewacza plastikowego delikatnie sciagaj wezyk :!: nastepnie mozesz strzykawka wlewac przez zasilanie paliwo ile wejdzie a na powrocie mozesz zaciagac ustami ssac :-) tylko mocno bo wcale latwo nieidzie pozniej dopelniasz przez zasilanie i tak wkolko az bedziesz mial paliwo w obu wezach dopelniasz strzykawka filtr do pelna :!: pozniej luzujesz przewody wysokiego cisnienia na wtryskach skrecasz wszystkie wezyki najlepiej jak bys kogos mial i by krecil rozrusznikem a ty jak by silnik zaczal lapac podokrecal szybko przewody wysokiego cisnienia bo beedzie sikac ropa i caly silnik ci zabrudzi to wszystko wiele razy tak odpowietrzalem pompe i skutkowalo :!: :peace:

powietrza wcale w przewodzie niemusi byc widac a pompa moze byc zapowietrzona tak mialem jak wezyki przelewowe na wtryskach mi puszczaly :!: zapowietrzalo sie powrotem a w zasilajacym przewodzie mialem paliwo :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2008 21:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
milion postów o tym było + dokładny opis....

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 07:29:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2006 19:12:37
Posty: 82
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
Badyl dzieki wielkie za poradę - mam nadzieję że to rzeczywiście tylko zapowietrzenie pompy.

Czesc ittmk
Może było milion razy - ale opisu jak zrobić odpowietrzenie w warunkach bez kluczy i druciarskim sposobem nie znalazłem
Widze, że jesteś z Wrocławia - masz może jakąś godną polecenia firmę która by sie zajęła moim V6 jakbym nie dał rady sam ??
Samochód narazie stoi w Jelczu-Laskowicach (ok. 25km od Wrocławia) ale do Wrocka można scholować
Pozdrawiam

_________________
A4 V6 AKN - 150ps - obecnie połowa koni wymarła ... (tak było) a teraz POWER IS BACK :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 09:06:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
madein napisał(a):
Badyl dzieki wielkie za poradę - mam nadzieję że to rzeczywiście tylko zapowietrzenie pompy.

Czesc ittmk
Może było milion razy - ale opisu jak zrobić odpowietrzenie w warunkach bez kluczy i druciarskim sposobem nie znalazłem
Widze, że jesteś z Wrocławia - masz może jakąś godną polecenia firmę która by sie zajęła moim V6 jakbym nie dał rady sam ??
Samochód narazie stoi w Jelczu-Laskowicach (ok. 25km od Wrocławia) ale do Wrocka można scholować
Pozdrawiam


Tu masz serwis do grubszej roboty we wrocku:
http://www.s-auto.com.pl/index.php?pg=rs_serwis

Są w miarę tani tylko czasem wymyślają za dużo rzeczy do wymiany.
Wymieniałem u nich pompę ( 300 zł robocizna) i cztery wachacze (200 zł robocizna) tak, że nie jest strasznie...

Na mój gust to zapowietrza ci się pompa - zobacz te wątki:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013&highlight=

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79025&highlight=

A mój szybki sposób, na drodze, na odpowietrzenie: autostart w aerozolu, ale psikany bardzo delikatnie bo jak za dużo psikniesz to walnie ci na duże obroty i może być tragedia... (za chwile sypną się na mnie komentarze o zgubnym wpływie autostaru)

Drugi sposób ale już z kluczami to:
- sadzasz kogoś kto będzie kręcił rozrusznikiem za kierownicę
- popuszczasz po 2 przewody, po dwóch stronach silnika, te co idą do wtrysków i są na wtryskach, tak, żeby mogło ujść powietrze z układu
- kręcicie rozrusznikiem z nogą na gaz do pół dechy aż wyleci powietrze i zapali...

Oczywiście te moje metody są prymitywne ale z 10 razy tak robiłem zanim nie uszczelniłem układu paliwowego...Pamiętaj, że jak pompa jest sucha i nie ma w niej paliwa to jej kręcenie bardzo długo na sucho może być dla niej śmiertelne...

Jeśli masz gdziekolwiek małe plamy po ropie przy pompie, koło wtrysków na deklach (przy wężykach przelewowych lub na śrubach wtrysków) lub gdziekolwiek ZA POMPĄ PALIWA lub na niej - to na bank zapowietrza ci się przez to i trza to usunąć.- bo jak nie to się będzie tak działo..
Poza tym spróbuj utrzymywać poziom paliwa na co najmniej 3/4 baku i zobacz, czy wtedy też masz te kłopoty - u mnie jak miałem nieszczelność na wężyku przelewowym zapowietrzała się pompa tylko wtedy gdy miałem mniej niż pół baku...

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 10:37:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2006 19:12:37
Posty: 82
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
O kurcze ...
Niestety co do tego serwisu to raczej nie skorzystam - kolega tam robił i wymienili mu pól samochodu a i tak nie naprawili, awaria potem okazała sie trywialna ... Ja z kolei robiłem chyba w ich oddziale na ul. Owsianej - porażka, nie mają zielonego pojęcia o V6
Ale dzieki za checi i szczegółowy opis co zrobić
Dziś spróbuje coś podziałać na parkingu
Pozdrawiam

_________________
A4 V6 AKN - 150ps - obecnie połowa koni wymarła ... (tak było) a teraz POWER IS BACK :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 10:55:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
Ja napisałem - chcą za dużo wymieniać..
Poza tym tam naprawdę zna się na V6 tylko właściciel - pan Smietanko i on jest na Owsianej...

Reszta to wyrobnicy i czasem laicy - szczególnie ci młodzi, ale tak chyba jest wszędzie.. - mi tez chcą zawsze pół auta wymieniać..
Popróbuj sam naprawić wg mojego przepisu - a jak nie to tylko Piotruś z tego forum...
Sam zobacz czy na pewno masz wszystko suche tak jak ja pisałem - to podstawa.. I nie patrz się czy w wężyku jest paliwo tym przed pompą - bo w nim może być ale w pompie to już nie koniecznie.
Zobacz też czy działa ci pompa w baku - jest to na forum opisane dokładnie w tym wątku co ci podałem.
I dolej do pełna paliwa, zobacz jak się zachowuje wtedy..

Pozdrawiam...

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 07:47:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2006 19:12:37
Posty: 82
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
Witam

No więc samochód stoi już 3 dni bez znaku życia

Wczoraj zrobiłem odpowietrzanie wg instrukcji Carla, przy pomocy własnoręcznie skonstruowanego zestawu odpowietrzającego.

Udało mi sie odciągnąć ok 0.5 l paliwa z pompy. Próbowałem manewr powtórzyć 3 razy - za każdym razem nic.

Odkręcony wtrysk lał paliwem dość mocno

Samochód dziwnie jakby zaskakiwał na początku i w ciagu 0.5 sek gasł i potem już jałowe kręcenie bez żadnej reakcji ze strony motorowni.

NIestety dodatkowo akumulator też już niedomaga ....

POMOCY - co to może być ?? co mogę sam zrobić
Gdzieś w postach przewijał sie temat o przekazniku pompy - jak to sprawdzić, gdzie on siedzi ??
Ponawiam pytanie czy pompa może być dead bez żadnego błedu w ECu ??

Wszelkie pomysły mile widziane

pozdrawiam

_________________
A4 V6 AKN - 150ps - obecnie połowa koni wymarła ... (tak było) a teraz POWER IS BACK :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 08:55:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Musisz sobie załatwić drugie auto żeby "podkraść" troche prądu od niego.
Sprawdż wszystkie przewody paliwowe jeszcze raz, tak na spokojnie.
Ja jak miałem auto rozebrane 2 tygodnie to tak mi się zapowietrzył że po odpaleniu przez jakieś 3-5 min chodził tylko na 500 rpm. I również miałem problem z pierwszym odpaleniem, poprzez właśnie aku który był słaby. Dopiero porządne żródło prądu ( na dobrych grubych kablach) pomogło mu zakręcić i odpalić...
Pozdrawiam.

Ps. Odciągnij więcej paliwa tak 1.5 litra i obserwuj przewód czy duzo pechęrzyków leci, jak tak to masz nieszczelność.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... e&start=40
Tam opisałem mój problem na 3 stronie...Jak zrobisz tak jak zalecają to powinno być oki... :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 10:16:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
witam, skoro problem narastał i od powolnej utraty mocy doszło do całkowitego unieruchomienia silnika to raczej sam niczego nie zdziałasz.
Bez wyciągania pompy sie nie obedzie, jeżeli jestes z Wrocławia to polecam Marcina (601-49-79-78) który mieszka pod Wrocławiem w strone Sobótki, ma wszystkie urządzenia diagnostyczne oraz doświadczenie w boschu. A co najważniejsze nie jest oszustem i zawsze wszystko tłumaczy oraz nie bierze pieniędzy za niewykonaną prace.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 12:33:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
skoro lapal to zle odpowietrzyles v6 jest trudno odpowietrzyc :!: :!: i podstawa to dobry akumulator jak slabo kreci to nieodpali napewno :!:
piszesz ze popusciles jeden wtrysk lepiej wszystkie popuscic :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 17:13:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2006 19:12:37
Posty: 82
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
czesc akp'owcy

ponieważ aku słabe było wiec przytargałem go do mieszkania (3km w rękach w 1,5 h) i bede go ładować

badyl - czy jesteś przekonany że to tylko zapowietrzenie ?? nie robiłem rzeczywiście odkręcania przewodów na wtryskach (strona wysokiego cisnienia) bo sam byłem a to trzeba w 2 osoby - ale jakby tam było powietrze to przecież zostało by wypchnięte do komory spalania ?? a za nim podane by było paliwo ...

Ta akcja motoru że prawie łąpie w pierwszej 0,5 sek była również przed moimi pracamy z odpowietrzeniem - tak jakby chciał zapalić ale coś odcinało dopływ paliwa (tak jak benzynie wyłącznie zapłonu)

dzięki za pomoc - narazie to ręce mi opadły i nie mam pomysłu poza tym aby powtórzyć od nowa odpowietrzania

_________________
A4 V6 AKN - 150ps - obecnie połowa koni wymarła ... (tak było) a teraz POWER IS BACK :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 17:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Ja odpowietrzałem ostatnio sam....
Odkręcasz wtryski( jedną stronę) , i kręcisz... później szybko pod maskę i je dokręcasz i odkrecasz drugą stronę, znowu kręcisz i znowu leciszz dokręcać...
U mnie podziałało... ;)
Ja ładowałem aku również ale to było za mało. Dopiero jak podstawiłem sobie drugie auto to rozrusznik kręcił cały czas tak samo szybko.
Na początku podłączyłem się na jakichś tanich kablach to była kicha, rozrusznik słabł po 3 sek. A na dobrych kablach :580:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 19:25:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
nalduj aku pozadnie odpowietrz :!: :!: :!: :!: :!: to podstawa a to auto bardzo ciezko odpowietrzyc :!: :!: :!: wiem bo swojego wiele razy odpowietrzalem zanim usunalem przyczyne zapowietrzania nawet w akcie desperacji probowalem go na zaciag ciagnikiem bo to bylo pod reka :) musialem sie wiele razy namordowac (osobiscie niespotkalem gorszego auta do odpowietrzenia) jak probowal gadac to bedzie gadac znajdz kogos do pomocy i postaraj sie tak jak pisalem ci wyzej dla mnie najlepszy sposob zawsze odpale :!: :!: pozadnie przelej dmuchaj poodkrecaj wtryski i jak bedzie lapac dalej krec dopiero jak zagada podokrecaj wtryski jak kiedys moj ake probowal zagadac dokrecilem wtryski i ponowna proba odpalenie niemoglem odpalic :!: dopiero jak pozadnie chodzil to dokrecilem podczas pracy silnika i bylo ok :-)

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2008 10:55:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2006 19:12:37
Posty: 82
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
witam

badyl za tą linkę za ciągnikiem to Cie nie pochwale - ale wierze, że to auto doprowadza czasem do nieracjonalnych kroków - a czasem do szału :D

aku już naładowane :)

po spokojnym przeanalizowaniu sytuacji - diesel do tego aby palić potrzebuje przede wszystkiem :
1. powietrza
2. paliwa (w odpowienim czasie)

w związku z tym ułożyłem sobie plan na jutro ... ostatnie podejście :

ad1. sprawdzić klapę gaszącą czy sie nie przycieła (to dopiero wczoraj wyczytałem w archiwum)

ad2.
a. odpowietrzyć - przepompować paliwo przez pompę na przelwie
b. odpowietrzyć na wtryskach - luzując przewody i kręcąc rozrusznikiem
c. sprawdzić czy dostaje w odpowienim momencie

Pytania:
pkt c. nie wiem jak to sprawdzić w warunkach polowych ?? macie jakąś radę - czy przez vg można to sprawdzić :?:

czy na przewodach przelewowych od wtrysków do pompy powinienem mieć jakieś zaworki zwrotne, bo ja mam "goły" przewód :?:

po pkt. 2 a. chciałoby sie sprawdzić czy na podpiętym na zewnątrz wtryskiwaczu paliwo sie przez niego przebija - ale w warunkach polowych tego nie jestem w stanie zrobić (wiedza ta była by na tyle oświecająca, że od razu auto pojechało by na wyciąganie pompy)

Jeśli kroki opisane wyżej zawiodą to już kurna sie poddam a auto pojedzie do jakiegoś mechanika na wyciąganie pompy :/

_________________
A4 V6 AKN - 150ps - obecnie połowa koni wymarła ... (tak było) a teraz POWER IS BACK :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2008 13:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
[quote="madein"]witam

badyl za tą linkę za ciągnikiem to Cie nie pochwale - ale wierze, że to auto doprowadza czasem do nieracjonalnych kroków - a czasem do szału :D



hehe to bylo tak ze odpowietrzalem auto i byl slaby aku a bylo to 100 km od domu takze odpowietrzylem podpialem linke i zanim puscilem sprzeglo to zaczalem krecic rozrusznikiem to byl wtedy jedyny sposob na uruchomienie silnika :-) odpalil bezproblemowo


`


czy na przewodach przelewowych od wtrysków do pompy powinienem mieć jakieś zaworki zwrotne, bo ja mam "goły" przewód :?:




tak powinienes miec zaworek zwrotny ja mam przy prawej glowicy stojac przodem do podniesinej maski szukaj pod kolektorem kolo klapy taki maly okragly zobacz jak idzie dokladnie wezyk gdzies tam powinien byc

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2008 13:22:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Zaworki zwrotne wprowadzono bodajze w 2002r.
Znajdują się pomiędzy prućcem na pompie a przelewami.
Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2008 13:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Stamlej napisał(a):
Zaworki zwrotne wprowadzono bodajze w 2002r.
Znajdują się pomiędzy prućcem na pompie a przelewami.
Pozdr!

moj jest polowa 2000 roku i ma tez zaworek zwrotny tylko ze jeden

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2008 13:48:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Po jednym na każdą stronę :) :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2008 14:03:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Stamlej napisał(a):
Po jednym na każdą stronę :) :peace:


moze drugiego nieznalazlem jeden napewno jest :d

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: