.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 13:57:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A100 2.2TQ MC Rozdzielacz wtrysku
PostNapisane: 24.wrz.2008 21:21:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
Witam,dwa miesiące temu zmieniłem silnik,założyłem drugą turbinę drugie wtryski,silniczek ładnie pracuje,cicho nie dymi ogólnie nie wygląda na padakę,jednak mi kuleje,ładnie pali,ale szarpie,nie wkręca się,jedzie ma gaz do dechy on muli po kilkunastu sekundach jakby coś zaskoczyło zaczyna jechać ale to nie to,wymieniłem filtr paliwa świece itp.i dalej to samo,w końcu zacząłem go podkręcać sam tu przy rozdzielaczu,metodą kręcę jadę dalej i znowu ,wyszło mi tak ustało szarpanie ale muł dalej,w końcu dziś zmieniłem mu rozdzielacz[jeżdziłem na swoim starym] zamontowałem mu zakupiony razem z silnikiem,nie jeżdziłem nim za długo bo okazał się cieknącyale odzyskał powera nie było super bo kichał [nie mogłem go podręcić bo miał zaślepiony otwór regulacji]ale jechał i to nieżle,więc wychodzi na to,że to chyba rozdzielacz mój stary kuleje,proszę o opinie zwłaszcza znawców tematu 2.2 t,nie raz pomogli,co zrobić,wątpię że kupię dobry używany,może ktoś rozwiązał problem cieknącego rozdzielacza,szkoda się poddać,taki silniczek to frajda ale chyba duży problem,jak sobie radzicie z tym problemem.Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 16:15:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Trudno się czyta wszystko jednym tchem.

Zajmij się tym nie cieknącym i z dwóch złóż jeden, raczej trudno będzie go uszczelnić bo zawsze gdzieś będzie raczej ciekło.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 18:57:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
poskładać to będzie ciężko,ale zauważyłem,że te objawy pojawiły się niedawno,po wymianie jeżdziłem na swoim rozdzielaczu nie miał powera ale nie było tego szarpania kichania,teraz to wygląda tak jadę jakieś 1min.jest dobrze,po chwili już kuleje,otwieram machę trochę podkręcę mu obroty na klapie i jest lepiej,jak nie podkręcę to mam problem wyprzedzić rower,po prostu go muli,czy są to objawy rozdzielacza?na tym cieknącym nie jeżdziłem długo,bałem się o te paliwo cieknące ,ale może też by go muliło po jakimś czasie.pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 20:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 20:58:45
Posty: 8
Lokalizacja: Biała Podlaska
Miałem to samo tylko w 2.3 bez turbo.Gdy kręciłem regulacją przez chwile było dobrze czasami nawet parę dni.Odkręciłem rozdzielacz bo myślałem ze coś sie zapchało.Póżniej nie mogłem tego uszczelnić próbowałem na sylikon ,kupiłem nowy gumowy oring który to uszczelnia i nic dalej ciekło.Kupiłem drugi cały rozdzielacz z klapką która otwiera powietrze, nie rozkręcany na allegro.Zmieniłem i jak ręką odjął.Wszystko wróciło do normy.Ostatnio na szrocie w Niemczech wykręciłem sobie jescze jeden gdyby znowu coś się zepsulo.Gdybyś szukał nowego to pamiętaj że muszą zgadzać sie numerki.Życzę powodzenia bo wiem jakie to denerwujące.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 10:04:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
robert jasiński napisał(a):
poskładać to będzie ciężko,ale zauważyłem,że te objawy pojawiły się niedawno,po wymianie jeżdziłem na swoim rozdzielaczu nie miał powera ale nie było tego szarpania kichania,teraz to wygląda tak jadę jakieś 1min.jest dobrze,po chwili już kuleje,otwieram machę trochę podkręcę mu obroty na klapie i jest lepiej,jak nie podkręcę to mam problem wyprzedzić rower,po prostu go muli,czy są to objawy rozdzielacza?na tym cieknącym nie jeżdziłem długo,bałem się o te paliwo cieknące ,ale może też by go muliło po jakimś czasie.pozdrawiam.


Czy ja dobrze zrozumiałem kręciłeś sobie ot tak śrubką do regulacji składu mieszanki :?: :?: :?:

Pojedź ustaw go na analizatorze i powinno być dobrze, oczywiście klapa musi być w prawidłowym położeniu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 15:08:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
No nie,pierwsze co zrobiłem to pojechałem na analizator,po wymianie silnika,potem było miesiąc ok,potem zaczął kuleć znowu wizyta na analizatorze ale nic się nie poprawiło i dlatego zacząłem sam kręcić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 15:32:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
robert jasiński napisał(a):
No nie,pierwsze co zrobiłem to pojechałem na analizator,po wymianie silnika,potem było miesiąc ok,potem zaczął kuleć znowu wizyta na analizatorze ale nic się nie poprawiło i dlatego zacząłem sam kręcić.


Może w tym nie cieknącym przycina ci się tłoczek i dlatego tak kuleje :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 14:12:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
Czyli jak się przycina tłoczek to też lipa,nie można nic zrobić tak jak z cieknącym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2008 19:19:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zawsze możesz próbować, jak i tak jest już popsuty to możesz przy nim pogrzebać a jak ci nie wyjdzie to kupisz drugi i już.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: