.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 08:19:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B6 AKE] Wywaliło intercoler. Logi do oceny
PostNapisane: 01.paź.2008 19:06:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Witam

Kolega kupił A4 2,5TDI AKE 180PS multitronic.Na początku jazda tym autem była ok ale po jakimś czasie stracił całkiem moc. :/ (w miedzyczasie wymienił filtr paliwa ciekawe jak z odpowietrzeniem :?: )
Po jakimś czasie wywaliło intercoler. Kolega kupił nowy założył i pojechaliśmy robić Logi. Chcieliśmy zacząć od dynamicznych ponieważ auto jeszcze było zimne i powoli jechaliśmy aż złapie temperaturę.jak temperatura wskoczyła na 90 zaczeliśmy robić 000, 001, 003 i nagle strzał i nowy intercoler też wywaliło.Załączyłem te niedokładne logi dynamiczne. Logi dynamiczne 004. 007, 013, 014, 018 już nie mogliśmy zrobić bo auto kopciło i wcale już nie chciało jechać :(
Resztę logów Statyczne i BS zrobiłem jak już była dziura w IC.
Co jest nie tak :?:
Jak kolega kupi nowy IC to strach znowu logować bo znowu go wywali.

Proszę o pomoc


Dynamicze i statyczne 000.001.003

Obrazek


Statycze 000

Obrazek

statyczne 004.007.013

Obrazek

Statyczne 014. 018



Obrazek


BS 003


Obrazek


BS 004

Obrazek

BS 011

Obrazek

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 19:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
szkoda ze niezrobiliscie logow dynamicznych turbiny ale po wskazaniach przeplywomierza mozna sadzic ze konkretnie pompowala :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 20:04:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
najpierw wróćcie do serii [w ECU siedzi debilny program], a potem kupcie nowe IC. w przeciwnym razie T wyleci w powietrze.
swoją drogą, ciekaw jestem map doładowania, lecz niech to zostanie tajemnicą na zawsze...

co masz na myśli pisząc wywaliło IC?


[+]
nie multi, tylko tip.
;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 20:09:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):
najpierw wróćcie do serii [w ECU siedzi debilny program]


Czyli kolega musi udać sie do jakiegoś tunera na poprawke lub serię :?:


meszrum napisał(a):
co masz na myśli pisząc wywaliło IC?


Jak jechaliśmy był huk jak pękający balon.Intercoler rozerwało :<

meszrum napisał(a):
[+]
nie multi, tylko tip.
;)


Masz rację ;)

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 20:24:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
meszrum napisał(a):
, ciekaw jestem map doładowania, lecz niech to zostanie tajemnicą na zawsze...


Obstawiam 2600mBar :591:

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 20:33:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
gustav200 napisał(a):
Obstawiam 2600mBar :591:


wg wskazan maf to przy obrotach 3600 bylo 930!!!
Dla przykladu u mnie po czipie przy ladowaniu na 2340 przy tych obrotach MAF wskazuje 810, w ex-aucie wowo z zalowaniem na 2450 maf jest okolo 820
Ile bylo w tym silniku? Pewnie rekord forumowy byl pobity
Jak bedziecie robic 3cie bum to porobcie koniecnie logi 011 - ja tez obstawiam minimum 2600. To bedzie koronny dowod na to, ze ta turbina wiele wytrzymac moze

Tak powazniej przy 3cim podejsciu zacznijcie od BS i jezeli tam w 011BS bedzie wszystko ok to dynamiczne robcie na niepelnym bucie (stopniowo zwiekszajac) sprawdzajac czy turbina nie wykracza poza ladowanie jakie jest przewidziane dla tego silnika (logow sobie kogos poszukajcie)!!! Wyglada na to, ze turbina jest w tym aucie calkiem freestylowa ....albo jakis hardcorowy tuner chcial zrobic ze 220 koni
Opcje "hardcorowy tuner" mozna sprawdzic robiac 11D nawet z nieszczelnym dolotem (bedzie widac jakie jest "oczekiwane ladowanie") - niestety nie wiem czy cos od tego sie "popsuc" moze.. ale jak do 2.5-3tys dociagniecie do oceny wystarczy


Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 20:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
przemekk74 napisał(a):
Ile bylo w tym silniku? Pewnie rekord forumowy byl pobity


....albo jakis hardcorowy tuner chcial zrobic ze 220 koni


Auto kupione było w niemczech.Przyjechało na kołach.Kolega jeżdził nim około 2 tyg i nic się nie działo.Trochę to dziwne, ze wcześniej nie było takich oznak.
Mówicie , ze był zrobiony DDR-oski tuning :/
Teraz zostaje kupić IC i udać się do tunera?

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 20:56:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Krzysiek,

w ogóle nie jeździć tym autem do chwili powrotu do serii. ktoś zrobił monstrualny program - miejmy nadzieję, że nie po to by zatuszować problem z hydrauliką.
po powrocie do serii montujecie nowe IC i dopero wówczas można myśleć o wciśnięciu gazu >20%.

można wywnioskować po jednostkach grupy 000, że ciśnienie było spore - normalne AKE ma ciśnienie w 000.5 na poziomie 220 jednostek, a to miało 252...

przeliczając na mbar wychodzi 2615.2 mbar.
może tunerowi pomyliło się z 1.9TDI PD...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 21:02:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):

w ogóle nie jeździć tym autem do chwili powrotu do serii. ktoś zrobił monstrualny program - miejmy nadzieję, że nie po to by zatuszować problem z hydrauliką.


Jak wrócić do serii jak u mnie nie ma na miejscu tunera?
Wymontować sterownik i wysłać np do Rogala?
czy tylko laweta?

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 21:04:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
KrzysiekR napisał(a):
meszrum napisał(a):

w ogóle nie jeździć tym autem do chwili powrotu do serii. ktoś zrobił monstrualny program - miejmy nadzieję, że nie po to by zatuszować problem z hydrauliką.


Jak wrócić do serii jak u mnie nie ma na miejscu tunera?
Wymontować sterownik i wysłać np do Rogala?
czy tylko laweta?


słać ECU do Rogala albo do Aligatora z MT Katowice.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 21:11:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Chciałbym o coś zapytać. KrzysiekR - czy ten log :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 475a5299e3
zrobiłeś już po "wystrzale" intercoolera ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 21:11:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Wszyskie robiłem po wystrzale oprócz 1 załącznika dynamiczy

Czyli tak po wystrzale.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 21:37:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
KrzysiekR napisał(a):
Czyli tak po wystrzale.


W takim razie - strzelając trochę na chybił-trafił - myślę, że wszelkie poszukiwania powinieneś zacząć od ustalenia powodów - dla których przy dziurawym dolocie - jest widoczna (wręcz irracjonalna) zmiana odczytów EGRa.

Na tą chwilę wcale nie jestem pewny czy w tym aucie siedzi jakikolwiek chip - a jeżeli już - to prędzej jakiś box (chociaż i do tej wersji tez nie jestem całkiem przekonany) .

Przekładając dywagacje na prostszy język chodzi mi o to, że pomiary EGRa dokonywane są za pomocą przepływki znajdującej się praktycznie w obudowie filtra powietrza. W tej sytuacji - jeżeli jest jak napisałeś - że intercooler poszedł w miazgi - nie istnieje fizyczna możliwość aby przepływomierz widział jakiekolwiek zmiany pochodzące od zamykającego się i otwierającego EGRa ... .
Akurat tą wersję potwierdza dodatkowo fakt, że samochód starcił moc i zaczął dymić (czyli rzeczywiście powstała wielka dziura w dolocie).

Idąc dalej takim tokiem rozumowania wychodziłoby na to, że "coś" fałszuje parametry i moim zdaniem faktycznie może "to robić" (delikatnie mówiąc) dziwny program (ale opozycja wobec możliwości fałszowania logów na tym forum jest tak wielka, że moje domysły i tak zaraz zostaną storpedowane) lub np. box (ale wtedy działałoby to "w drugą stronę" i raczej nie powinno być widoczne w logach).

Ponadto, żeby sprawę jeszcze bardziej skomplikować należy pamiętać o prostym fakcie, że w A4 AKE są dwa intercoolery i niby dlaczego zawsze miałby się rozpadać "ten sam", a ten drugi pozostawać nietknięty ... (?) .

Nadto jestem zdania, że w dolocie (po stronie ciśnieniowej - za turbiną) są conajmniej cztery miejsca bardziej narażone na "wybuch" niż sam intercooler (głównie gumowe przewody przed i za chłodnicami).
Żeby było ciekawiej uważam (ale to moje dywagacje), że bez względu na ile (jeśli w ogóle ...) nie podniesionoby nieudolnym tuningiem / boxem ciśnienia doładowania - to i tak jeszcze nie jest to powód aby rozrywało intercoolery jak od granata ... .

Zmierzając do końca swojego wywodu chciałbym Cię namówić do sprawdzenia czy aby na pewno instalacja dolotowa nie została jakoś "skrócona" (lub zdrutowana w inny podobny sposób), bo coś tu (za) bardzo do siebie nie pasuje ... .
Równolegle należałoby przejrzeć wiązki elektryczne w komorze silnikowej - bo tutaj to dopiero coś jest nie tak !!

Tyle z mojej strony. Chciałem wypowiedzieć się prosto i zwięźle ale sprawa jest na tyle zagadkowa, że chyba zagmatwałem ja jeszcze bardziej (aczkolwiek chyba nie bez uzasadnionych powodów, od których IMHO należałoby zacząć). W każdym razie sentencja jest taka, że przyczyną (auto?)destrukcji intercoolera być może (?) wcale nie jest drastycznie zwiększone ciśnienie ... .

Co złego to nie ja ... :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 22:45:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Piotruś napisał(a):

Ponadto, żeby sprawę jeszcze bardziej skomplikować należy pamiętać o prostym fakcie, że w A4 AKE są dwa intercoolery i niby dlaczego zawsze miałby się rozpadać "ten sam", a ten drugi pozostawać nietknięty ... (?) .


Jutro sprawdzę przy rozbieraniu co się stało z drugim IC


Piotruś napisał(a):

Nadto jestem zdania, że w dolocie (po stronie ciśnieniowej - za turbiną) są conajmniej cztery miejsca bardziej narażone na "wybuch" niż sam intercooler (głównie gumowe przewody przed i za chłodnicami).


Z tym też się zgodzę.Po to są gumowe węże.
Piotruś napisał(a):
Żeby było ciekawiej uważam (ale to moje dywagacje), że bez względu na ile (jeśli w ogóle ...) nie podniesionoby nieudolnym tuningiem / boxem ciśnienia doładowania - to i tak jeszcze nie jest to powód aby rozrywało intercoolery jak od granata ... .


Był huk i dym jak w sylwestra o 24 ;)
Piotruś napisał(a):
Zmierzając do końca swojego wywodu chciałbym Cię namówić do sprawdzenia czy aby na pewno instalacja dolotowa nie została jakoś "skrócona" (lub zdrutowana w inny podobny sposób), bo coś tu (za) bardzo do siebie nie pasuje ... .
Równolegle należałoby przejrzeć wiązki elektryczne w komorze silnikowej - bo tutaj to dopiero coś jest nie tak !!

Jutro sprawdzę dam znać.

Piotruś napisał(a):
Co złego to nie ja ... :peace:


Dzięki, dałeś jeszcze do myślenia :diabel: .Teraz nie wiem czy wysyłać ECU. Ale wszystko sprawdzę z instrukcją.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 22:49:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
KrzysiekR - sprawdź poprawność połączeń podciśnienia sterującego pracą zaworków N18 i N75, bo ta spontaniczna reakcja EGRa na zmiany wartości zadanych w BS - przy jednoczesnym braku reakcji turbiny (co widać w 011 BS !!)- jak dla mnie jest aż nadto wymowna ... :) (to jest na 90% rozwiązanie Twoich problemów).
Zwróć uwagę, że pomimo dziury w dolocie - przestawiająca się sztanga turbo - będzie generowała zmiany w odczytach ciśnienia przez przepływomierz :-) :) .
Jeżeli moja hipoteza jest słuszna i rzeczywiście ktoś pomylił wężyki (zakładając ten od EGRa do gruchy turbo, a ten od turbo na zawór EGR - to wszystko - łącznie z rozwalającymi się intercoolerami - staje się możliwe, jasne i prozaicznie łatwe w wytłumaczeniu ... ) .
Jeżeli hipoteza nie znajdzie potwierdzenia w praktyce - stracisz co najwyżej 10 minut czasu ... . Ja jednak myślę, że za bardzo się z prawdą nie rozminąłem :d i albo ktoś pomylił wężyki - albo wtyczki na zaworkach (ale to już trudniej, bo nie pasują bez rzeźby :-) ).
:): :peace:

PS: Sprawdzając podciśnienia nie zapomnij o "odnodze" sterującej klapą gaszącą !! Niby w A4 jest to "zupełnie osobny rozdział" ale jabym go nie wykluczał spod kontroli na pewno :!!: :!!:

PS2: Próbę wykonasz najłatwiej podłączjąc VAGa i ustawiając (na biegu jałowym) 003BS. Po włączeniu tej funkcji podnieś klapę silnika i sprawdź czy "przypadkowo" i w takt recyrkulacji aktywnej/nieaktywnej - dziwnym zbiegiem okoliczności :P :d nie przestawia się sztanga na turbo. Jeśli tak - temat można uznać za zamkniety ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 23:12:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Piotruś napisał(a):
Jeżeli moja hipoteza jest słuszna i rzeczywiście ktoś pomylił wężyki (zakładając ten od EGRa do gruchy turbo, a ten od turbo na zawór EGR - to wszystko - [b]łącznie z rozwalającymi się intercoolerami

Rispekt! :diabel: :): w sumie to ja też jestem za tym. Ale sam bym na to nie wpadł...

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 23:50:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
do wszystkich uczestników dyskusji,

nie przeczę, że poza modyfikacją programu była fizyczna usterka, ale modyfikacja została wykonana na 100% i nie możecie mieć co do tego jakichkolwiek wątpliwości - spójrzcie na dawkę, która wynosi 61mg w stosunku do wzorcowej 46mg dla AKE [grupa 001.2].
fizyczna usterka nie zmieni map w zakresie dawek.

ponadto, w 000.5 macie ciśnienie doładowania [wartość rzeczywistą]...



Krzysiek,

ECU i tak jest do wysłania.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2008 06:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Oczywiście nie wykluczam modyfikacji.

Krzysiek dodatkowo żeby mieć 100% pewności do próby zaproponowanej przez Piotrusia dołóż jeszcze jeden podpunkt.
Odepnij węża idącego do IC z rury stalowej przykręconej do prawej głowicy (pasażera). Chodzi o to żeby przepływomierz mierzył powietrze zasysane przez T ale żeby silnik odychał zupełnie niezależnie od pracy T. Jeżeli jest dziura w dolocie to zawsze jest jakaś tam jeszcze szansa że jednak ten układ dalej w nieznacznym stopniu pracuje.

Jeżeli scenariusz będzie taki jak przewiduje Piotr to opdowiedź macie na tacy.

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2008 08:48:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
'do obserwowanych' ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2008 13:40:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2008 19:26:29
Posty: 14
ciekawe...

karteczka za powitalne spamowanie
BiLu


sory przypadkowy post -prosze usunąć.....!!

_________________
A6 2,4 s-line


Ostatnio edytowano 03.paź.2008 19:13:57 przez altronik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: