.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 14:53:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co myślicie o tej A6 C6 3.0 TDI ?
PostNapisane: 07.paź.2008 16:34:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2008 16:33:05
Posty: 43
Lokalizacja: W-wa
Zna ktoś może ten samochód albo wyczyta z fotek coś czego nie widać

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6604053

z góry dzięki

Wolałbym avanta ale ten też nie jest zły :)

_________________
było : INFINITI FX35 '06 Liqud Platinium| Sport | Tech | HF Pakiet| 20" | CAI STILLEN | Z-TUBE | 5/16 PLENUM SPACER | 290 KM

-pzdr-Grzegorz


Ostatnio edytowano 09.paź.2008 13:39:18 przez sirtrojan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 07.paź.2008 16:38:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2008 15:38:10
Posty: 77
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
moj kumpel ma taka z 5 roku w avancie S-line i ja mialem okazje jechac z Bialegostoku do Sopot i bylo zajefajnie :o)))

_________________
nie ma to jak 4 łapki co :o)) obecnie najnowszy nabytek RS6 Avant (ABT) 505 KM poprzednio S6 (C5) manual 340 KM. a na weekendy PORSCHE CARRERA 4 :o) dziewczyna A3 1.8 T Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2008 19:34:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
łe taki "wypas" hehe a tempomatu brak :):

No i jeszcze fis kolorowy by się przydał :P zamiast tych elektrycznych foteli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co myślicie o tym pojeździe?
PostNapisane: 07.paź.2008 20:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
sirtrojan napisał(a):
Zna ktoś może ten samochód albo wyczyta z fotek coś czego nie widać

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6604053

z góry dzięki

Wolałbym avanta ale ten też nie jest zły :)

Przy tej kasie wolałbym avanta szukać jest jak to mówią "piękniejszy" :peace:

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 09:35:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2006 10:23:45
Posty: 175
Lokalizacja: Zielona Góra
Jeśli jesteś zaintersowany takim autem z 2005 roku i przebiegiem 44000 km to daj znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 16:57:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2008 16:33:05
Posty: 43
Lokalizacja: W-wa
Bartass_1 napisał(a):
Jeśli jesteś zaintersowany takim autem z 2005 roku i przebiegiem 44000 km to daj znać.


jeśli z fakturą vat i zbliżonej cenie to daj mi mi info na PW
chętnie avant

ps. w ZG jest jeden komis z fajnymi E60 :) to tak przy okazji mi się przypomniało.

_________________
było : INFINITI FX35 '06 Liqud Platinium| Sport | Tech | HF Pakiet| 20" | CAI STILLEN | Z-TUBE | 5/16 PLENUM SPACER | 290 KM

-pzdr-Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 15:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 10:54:35
Posty: 64
Lokalizacja: Skierniewice
Fajny tylko rozrząd juz do wymiany :( a to 10kzł.

Autorus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 16:04:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2008 16:33:05
Posty: 43
Lokalizacja: W-wa
przy 170 chyba nie - raczej przy 250 -300? jasne że przed tym się nie ucieknie ale jak przebieg na takim poziomie to bym się od razu nie pchał w rozrząd.

Ale problem znam z lektury forum :)

_________________
było : INFINITI FX35 '06 Liqud Platinium| Sport | Tech | HF Pakiet| 20" | CAI STILLEN | Z-TUBE | 5/16 PLENUM SPACER | 290 KM

-pzdr-Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 13:48:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2007 16:28:43
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Jeśli chodzi o rozrząd to fakt do roku 2006 były napinacze które nie wytrzymywały długo,wystarczy zmienić napinacz rozrządu na modyfikowanyi i spokój masz.Zrobili mi jeszcze to na gwarancji w DE ,bez gwarancji koszt wymiany w Audi service 650 Euro. ;)

_________________
AUDI A6 2.7 TDI 180 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 13:55:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2008 16:33:05
Posty: 43
Lokalizacja: W-wa
to 2,7 ma ten sam problem? i czy dostęp do rozrządu jest taki sam jak do 3.0 bo wiem, że cena za wymianę rozrządu jest tak wysoka ze względu na jego niefortunne ;) położenie.

_________________
było : INFINITI FX35 '06 Liqud Platinium| Sport | Tech | HF Pakiet| 20" | CAI STILLEN | Z-TUBE | 5/16 PLENUM SPACER | 290 KM

-pzdr-Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 14:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2007 16:28:43
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Dokładnie ten sam problem i to przy 78 tys.km zalecili mi wymianę.Faktycznie można zauważyć dużą znianę przy zapalaniu auta,nie ma już tego dziwnego dżwięku,jakby coś uderzało w silniku,który trwał ok.2 sekundy.
Obiecali,że po wymianie napinacza na modyfikowany (rzekomo inny rodzaj materiału z jakiego jest wykonany oraz konstrukcja) ,ma wytrzymać 300-400 tys.km. A jak będzie to zobaczymy... A jeszcze jedno,też słyszałem żeby wymienić w niektórych silnikach łańcuch lub napinacz (silniki 3.0 TDI ????) ,trzeba wyciągnąć silnik , u mnie jest on zamontowany z przodu ,czyli jest łatwiejszy dostęp do niego.

_________________
AUDI A6 2.7 TDI 180 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 14:12:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2008 16:33:05
Posty: 43
Lokalizacja: W-wa
Pewnie dlatego koszt to tylko 650 EUR. czuję ze w 3.0 będzie z 1200

_________________
było : INFINITI FX35 '06 Liqud Platinium| Sport | Tech | HF Pakiet| 20" | CAI STILLEN | Z-TUBE | 5/16 PLENUM SPACER | 290 KM

-pzdr-Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 16:38:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
andi1234 napisał(a):
A jeszcze jedno,też słyszałem żeby wymienić w niektórych silnikach łańcuch lub napinacz (silniki 3.0 TDI ????) ,trzeba wyciągnąć silnik , u mnie jest on zamontowany z przodu ,czyli jest łatwiejszy dostęp do niego.


Andi - przykro mi ale coś mylisz. Albo masz silnik 2,5TDi z napędem rozrządu realizowanym poprzez pasek ... albo rzeczywiście masz 2,7 TDi - lecz w tym przypadku począwszy od 163-PSowego BSG aż do kolejnych generacji 3,0TDi - wadliwy napinacz hydrauliczny jest TAKI SAM dla wszystkich modeli (w tym np. ASB, BMK, BUG) i nosił numer: 079109467AE ;) .
Oczywiście w każdym z wwym. silników łańcuchowy napęd rozrządu został ulokowany "z tyłu" jednostki - przez co demontaż zespołu napędowego jest niezbędny we wszystkich przypadkach ... ;) .
Krótko mówiąc - "na oko" wszystkie silniki 2,7 oraz 3,0TDi są "identyczne" ... .
W obrębie głowic nie różnią się nawet tak istotnymi elementami jak wałki rozrządu (2,7 vs 3,0). Dopiero zawory są inne ... :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 16:52:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2008 16:33:05
Posty: 43
Lokalizacja: W-wa
a wiec wymiana za 650 EUR w 3.0 TDI odpada ;)

_________________
było : INFINITI FX35 '06 Liqud Platinium| Sport | Tech | HF Pakiet| 20" | CAI STILLEN | Z-TUBE | 5/16 PLENUM SPACER | 290 KM

-pzdr-Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 16:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2007 16:28:43
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Piotruś nic nie myle,mam silnik 2.7 TDI 132 KW/179 PS oznaczenie silnika BPP ,też byłem zdziwiony,jak powiedzieli mi w serwisie ,że silnika nie trzeba wyciągać ,że łańcuch i napinacz jest z przodu.Oto adres serwisu,możesz zapytać: http://www.autohaus-seiler.de/

_________________
AUDI A6 2.7 TDI 180 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 17:28:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2007 17:32:00
Posty: 227
Lokalizacja: łódź
jak bardzo jesteś zainteresowany tym autem to mogę podjechać i go obadać ;)
skoro salon RP,serwis,przebieg ori,1właściciel,bezwypadkowy-będzie to wszystko miało pokrycie- to powiem Ci że chciałbym być na twoim miejscu kupując i szukając auta :peace:
a tak czy inaczej przy tej kwocie to pare groszy trzeba dać i przede wszystkim zvag-ować.
jak coś to napisz na priv.
pozdro.

_________________
aDI
A8 D2 4.2 97'
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 17:29:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Andi - być może wymieniono Ci napinacz paska pompy paliwa (ten jest z przodu i wygląda podobnie do napinacza paska pompy VP44 w 2,5TDi) ... ??

ObrazekObrazek

Jest faktem, że w modelach od (umownie) 10.2005 w tym "rejonie" nastąpiły dosyć pokaźne zmiany ... .

Oczywiście masz rację, że BPP to jednostka 2,7TDi (132kW) ... ale z "tylnonapędowym rozrządem" :): :peace: .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 17:49:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2007 16:28:43
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
To co mi mówili to rzekomo wymienili napinacz paska rozrządu,nie przeczę Piotruś ,że nie masz racji ,sam jestem ciekaw teraz.Jutro albo w poniedziałek zadzwonię tam i dowiem się jak i co ? Wiem ,że jest duża różnica przy starcie samochodu,teraz po odpaleniu silnik jest cichy a wcześniej przez 2 sek. były stuki.Tak czy owak moje podejście do Audi trochę to zmieniło,auto jest super ,ale żeby takie jaja były przy 78 tys. km :/ Trochę to żałosne za tyle pieniędzy .....

_________________
AUDI A6 2.7 TDI 180 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 18:02:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Piotruś napisał(a):
Jest faktem, że w modelach od (umownie) 10.2005 w tym "rejonie" nastąpiły dosyć pokaźne zmiany ... .

Czyli po "10.2005" problem wadliwego napinacza rozrządu w 2.7/3.0 TDI został wyeliminowany? Czy tylko nastąpiły dość pokaźne zmiany, ale problem nadal istnieje?
Wszystkie odmiany (mowa o różnych kodach silników) są narażone na ten problem, czy są już jakieś odporne?
Pytam z ciekawości.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 18:25:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mirek - poczytałbyś uważniej ... :): . W modelach po X.2005 dosyć dużo zmeniło się w obrębie pompy wysokiego ciśnienia i jej napędu (paskiem zębatym - patrz rysunek). Ten "podzespół" jest relatywnie podobny (ale tylko z wyglądu !) do pompy VP44 w poczciwych AFB do BDH włącznie. I umiejscowiony zasadniczo "tak samo".

Odrębnym problemem (i to faktycznym problemem) jest układ ciśnieniowego napinania łańcuchów rozrządu - jak najbardziej w kazdym 2,7TDi oraz 3,0TDi (BSG,BPP,BMK,BKN,ASB,BUN,BNG,BUG) ulokowanego (oraz w większości opartego na tych samych podzespołach !!) "pomiędzy" silnikiem a skrzynią biegów (stąd konieczność demontażu całego zespołu napędowego do jakiejkolwiek naprawy).
Co do poprawy jakościowej - to wg. fabryki - prawdziwy postęp dotyczy silników wyprodukowanych z końcem 2007 roku (MY2008) - lecz ile w tym prawdy - to dopiero czas pokaże. Trzymając te podobno ulepszone elementy w rękach (głównie napinacz hydrauliczny) - gołym okiem trudno dostrzec jakiekolwiek różnice ... .
Co do wymiany łańcuchów - nie ma takiej potrzeby (ale i tak warto to od razu zrobić z uwagi na niskie koszty części) w silnikach, które zostały "naprawione" odpowiednio wcześnie (czytaj: profilaktycznie). Użytkownicy reagujący dopiero wtedy kiedy wyraźnie już słychać klekoczące łańcuchy (bezpośrednio po uruchomieniu silnika i zanim hydraulika napełni się olejem) - musza wymieniać w zasadzie wszystko co się kręci w układzie napędu rozrządu ... .

Jeśli chodzi o Andiego, to z uwagi na naprawdę niski przebieg podejrzewam, że akcja serwisowa obejmowała właśnie "coś" związanego z pompą paliwa - a nie z układem rozrządu. Osobiście nie słyszałem żeby CCCO ogłosiło akcję serwisową dotyczącą wymiany "rozrządu" ale być może to ja czegoś nie wiem i dlatego zaznaczam, że niniejszy - ostatni akapit mojej wypowiedzi to wyłącznie wyssane z palca hipotezy - gdybanie !!

ObrazekObrazek
:): :D ... :)

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 10.paź.2008 18:32:43 przez Piotruś, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: