.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 20:10:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: mam to samo
PostNapisane: 13.paź.2008 22:16:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2008 21:58:39
Posty: 8
Ja mam to samo! Mam C4 S4 4,2 V8 z '94 i jak wilgoc to nie da sie jechac po kilku minutach jazdy przez pare minut conajmniej. objawia się to tak ze jak mu wciskam pedal to sie dusi, a na jałowym obroty faluja nawet do 400 i cisnienie oleju razem z nim (ale to chyba oczywiste?) rozwazalem kilka opcji juz i dalej nie mam pojecia co to moze byc. jak mroz byl ostry to kochane auto. podlaczylem ostatnio pod vaga i wykazal czujnik predkosci silnika G28, ale ostatnio wyczytalem ze jak auto zgaszone to jest normalne ze ten blad pokazuje. sprobuje jeszcze na odpalonym silniku podpiac Vaga i zobaczymy. jak przekrecam stacyjke to pokazuje sie na chwilke lampka CAT, to od katalizatorów? to normalne? macie tak tez? ja stawiam na przeplywke hmm tylko czemu ta wilgoc? mozna odczytac sygnaly przeplywomierza vagiem? inny objaw to wskazanie chwilowego zuzycia paliwa ktore zwykle ma wtedy 51,9! chyba ze hamuje silnikiem to wtedy 0 ale przy lekkiej jezdzie nawet te chore 51,9. oprocz tego czesto pokazuje kontrolke plynu chlodniczego mimo ze wszystko z nim ok i to samo z olejem. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego samego problemu- widze ze to czesta przypadlosc esek :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 13:04:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
2 dni spokoju jak narazie po włożeniu krokowca od aah za 5 funtów ale auto jakieś takie zamulone troszkę chyba :/

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mam to samo
PostNapisane: 15.paź.2008 23:14:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
ask napisał(a):
Ja mam to samo! Mam C4 S4 4,2 V8 z '94 i jak wilgoc to nie da sie jechac po kilku minutach jazdy przez pare minut conajmniej. objawia się to tak ze jak mu wciskam pedal to sie dusi, a na jałowym obroty faluja nawet do 400 i cisnienie oleju razem z nim (ale to chyba oczywiste?) rozwazalem kilka opcji juz i dalej nie mam pojecia co to moze byc. jak mroz byl ostry to kochane auto. podlaczylem ostatnio pod vaga i wykazal czujnik predkosci silnika G28, ale ostatnio wyczytalem ze jak auto zgaszone to jest normalne ze ten blad pokazuje. sprobuje jeszcze na odpalonym silniku podpiac Vaga i zobaczymy. jak przekrecam stacyjke to pokazuje sie na chwilke lampka CAT, to od katalizatorów? to normalne? macie tak tez? ja stawiam na przeplywke hmm tylko czemu ta wilgoc? mozna odczytac sygnaly przeplywomierza vagiem? inny objaw to wskazanie chwilowego zuzycia paliwa ktore zwykle ma wtedy 51,9! chyba ze hamuje silnikiem to wtedy 0 ale przy lekkiej jezdzie nawet te chore 51,9. oprocz tego czesto pokazuje kontrolke plynu chlodniczego mimo ze wszystko z nim ok i to samo z olejem. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego samego problemu- widze ze to czesta przypadlosc esek :/


Czujnik G28 zawsze się pokaże jak motor nie chodzi. Normalka.
Co do przepływki to sprawdzane było napięcie Vasem. Zresztą o tym wszystkim pisałem wcześniej co było robione. Jest wszystko ok, nic nigdzie nie widać. Uspokoiła się na szczęście ale stoi już drugi tydzień, bo jeżdżę ducato, więc ciekawe co będzie w weekend.
Trudno coś wyrokować, skoro kolega VAGował przy istniejących objawach, więc nawet to odpada. Chciałem ją właśnie na tym przyłapać ale widzę, że nie ma to sensu.

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 12:26:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
kolejny dzień i nic plus na nowym krokowcu przestało szarpać skrzynią tak podczas gwałtownego dodawani gazu lub odejmowania tak jakby moment przeniesienia napędu złagodniał

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 09:47:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2008 16:00:26
Posty: 16
Lokalizacja: Łódź
Po wczorajszej jeździe Konrada autem i dzisiejszych przemyśleniach wpadłem na myśl ze może coś być nie tak z TPSem. Jak dla mnie cos jest nie tak przy dolocie, jakiś czujnik cuś takiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 10:59:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
raportuje że znowu v-ce odbiło jak narazie tylko raz

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 12:36:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
mariuszj0808 napisał(a):
raportuje że znowu v-ce odbiło jak narazie tylko raz


I co im odbija powiedzcie mi?

Derbiak, przy dolocie powiadasz? A coś konkretniej?

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 13:35:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2008 21:58:39
Posty: 8
ja dziś chciałem zlapać coś vagiem ale jak na złość wszystko było ok. nawet wskazania zużycia paliwa były normalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 19:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
ask napisał(a):
ja dziś chciałem zlapać coś vagiem ale jak na złość wszystko było ok. nawet wskazania zużycia paliwa były normalne.


Norma. Jakieś złośliwe są te małpy. Jechałem ledwo przez całe miasto do mechanika, nie szło normalnie jechać. 300m przed warsztatem do rany przyłóż :<

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 20:22:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
mi spalanie na fisie rośnie podczas usterki x
obroty niskie spalanie 20 i wiecej

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 21:56:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podbijam temat :/

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 09:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Ja jeżdżę swoim od kilku dni i nic. Co prawda było sucho ostatnio i objaw się nie pojawił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2008 22:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
panowie a przepustnica :?:

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 23:28:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Przepustnicę rozbierałem i czyściłem niedawno.
Potencjometr? może, ale przy gazie u kolegów też by miało wpływ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 00:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
konradviper napisał(a):
Przepustnicę rozbierałem i czyściłem niedawno.
Potencjometr? może, ale przy gazie u kolegów też by miało wpływ?


No w sumie by miało. Przecież to tylko zamiana paliwa a reszta musi działać jak zawsze.

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 20:16:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
to coś od sterowania przepustnicą ponizej krokowego ,ja mialem wymieniane ale jak ktoś pisał moge mieć zle ustawione i przepustnica zle działa

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 22:51:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
To ja sobie podmienię ten potencjometr, albo całą przepustnicę, jakoś w tygodniu, bo mam taką możliwość, a nie próbowałem.

Tylko najpierw musi się pojawić "objaw" którego teraz nie ma, a do tego musi się pojawić deszcz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 23:26:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
konradviper napisał(a):
To ja sobie podmienię ten potencjometr, albo całą przepustnicę, jakoś w tygodniu, bo mam taką możliwość, a nie próbowałem.

Tylko najpierw musi się pojawić "objaw" którego teraz nie ma, a do tego musi się pojawić deszcz.

mi zaczeło głupieć na rozgrzanym silniku podczas jazdy coś musi być z mieszanką i deszczu nie było ,a v8 pod maską jak się nagrzeje ma sucho i ciepło ,wymienie jeszcze raz lambdę na nową z serwisu,
znalazłem jeszcze takie dwa dziwadła 078905381a generator impulsów obrotów silnika i 078905375 czyjnik punktu zapłonu może one coś mają z tym wspólnego :?:

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 23:53:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
mariuszj0808 napisał(a):
konradviper napisał(a):
To ja sobie podmienię ten potencjometr, albo całą przepustnicę, jakoś w tygodniu, bo mam taką możliwość, a nie próbowałem.

Tylko najpierw musi się pojawić "objaw" którego teraz nie ma, a do tego musi się pojawić deszcz.

mi zaczeło głupieć na rozgrzanym silniku podczas jazdy coś musi być z mieszanką i deszczu nie było ,a v8 pod maską jak się nagrzeje ma sucho i ciepło ,wymienie jeszcze raz lambdę na nową z serwisu,
znalazłem jeszcze takie dwa dziwadła 078905381a generator impulsów obrotów silnika i 078905375 czyjnik punktu zapłonu może one coś mają z tym wspólnego :?:


Trza sprawdzić ale czyż takie czujniki nie wywalałyby błędów?

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2008 22:37:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
nowość panowie palce mi zaczeły świecić ,dotykam sobie przewodu cewka rozdzielacz tego co ich mamy dwa a po palcu iskierki ,ciekawe co z tymi co idą pod filtrem powietrza ?
przyszedł mi do głowy jeden wniosek może objawy mamy te same ale różne przyczyny ?
pytanko ile w pl kosztują przewody do esy bosch sztuk 10 ?
i czy ktoś robi troszke tańsze ale nie gorsze ?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: