.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 16:56:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5TDI AFB `98r.] Zła kondycja silnika- dlaczego? Logi!
PostNapisane: 18.paź.2008 22:48:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
Witam,
po zimnym rozruchu ściana jasnego dymu za autem i w tym czasie pedał gazu nie reaguje,
po już lekkim rozgrzaniu wchodzi na obroty, lecz kiepsko się wkręca, słabiutki, wigoru nabiera dopiero w wyższym zakresie obrotów.
Rozrząd ponoć był wymieniany, choć po zdjęciu pokryw nie bardzo na to wygląda.
Podpiąłem vaga i ciągle wyskakują błędy 00550 i 00575.

oto logi:


007stat
Obrazek

013stat
Obrazek

014stat
Obrazek

000bs
Obrazek

003bs
Obrazek

004bs
Obrazek

011bs
Obrazek

003dyn
Obrazek

008dyn
Obrazek

011dyn
Obrazek

Dlaczego występują takie "drgania" statycznego kąta wtrysku???
Czy w tym silniku da się wymienić termostat bez rozbierania przodu auta???
Czy stan pompy i wtrysków jest kiepski i stąd może to dymienie na zimnym silniku?
Turbina już wyjęta na stół i jest kiepsko. Luz poprzeczny wałka turbiny jest wyczuwalny. Łopatki obydwu części turbiny całe. Turbina wyczyszczona i kierownice już chodzą jak trzeba, tylko co z tego jak trzeba będzie chyba regenerować. :/
Odma też wyjęta i tu miłe zaskoczenie. Jest w dobrym stanie, data z 10.2007r.
W poniedziałek chyba wyspawamy katalizator i wstawimy rurkę, zobaczymy co to da?
Panowie, co robić dalej aby auto przestało kopcić i zaczęło jeździć?[/code]
Proszę o sugestie.

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Ostatnio edytowano 19.paź.2008 17:38:31 przez taktuś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 08:33:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 09:58:15
Posty: 128
Lokalizacja: Gryfino
sprawdź świece, mój też tak kopcił póki nie zostały wymienione, na sześć sprawna była tylko jedna

_________________
audi a4 1.8t quattro 170PS jest
audi a6 2.5 tdi afb 99r tiptronic było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 09:02:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, kontrola stanu wtrysku
575 ciśnienie w kolektorze dolotowym, czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
Wydaje mi się że świece przy obecnie panującej temperaturze tj ok 10st nie mają większego znaczenia.
Jeżeli chodzi o termostat to niestety trzeba rozbierać przód auta, a po wymianie koniecznie zalać układ płynem G12, oraz odpowietrzyć tak jak to jest opisane na forum.
Niestety kolego Twoje logi nie są kompletne, zrób wszystkie tak jak to jest opisane tu :http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 10:56:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Nieśmiało nadmienię że:
-korekcje na plus (warto zdjąć dekle i zająć się diagnozą góry silnika)
-LMM w niezbyt dobrej kondycji
-Termostat da się zmienić bez rozbierania przodu, ale nie warto kompinować i się męczyć ryzykując zrobienie lichej naprawy i uszkodzenie różnych klapmotów pod maską w wyniku nadziemskiej gimnastyki
- Siwy dym... - wycofuje się z tego durnego stwierdzenia ;) :):

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 19.paź.2008 12:17:20 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 11:02:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
Też mi się wydaje, że świece żarowe jeszcze nie przy tych temp. co teraz.
Więcej logów na razie nie zrobię, turbina wciąż jest na stole.
Co można powiedzieć o układzie wtryskowym i rozrządzie na podstawie tych logów, które już zrobiłem?
Miałem propozycje, aby rozpiąć wydech za sprężarką i zalogować dynamicznie 011, co by wykluczyć katalizator, jednak w praktyce nie jestem w stanie znaleźć poligonu gdzie mógłbym pędzić taką pierdziawką.

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 11:16:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
silnik jest po tuningu,

w tym silniku jest zmodyfikowany program sterujący jego pracą. zamiast seryjnej dawki paliwa rzędu circa 40 mg/R przy pelnym obciążeniu, mamy 48.6 mg/R; podobnie z ciśnieniem - zamiast 2126.6 mbar program życzy sobie 2193 mbar. dawka, jak również ciśnienia wskazują na gotowiec krążący po PL - wiele V6 posiada ten program celem podniesienia mocy na niskich i średnich obrotach.
zatem, by móc cokolwiek zrobić [naprawić] należy prowrócić do serii. po naprawie, oczywiście możesz przywrócić ten program, gdyż jest w miarę łagodny [160-165PS] i nie powinien zrobić silnikowi krzywdy, choć patrząc na proporcje, silnik będzie dymić przy wyższych obrotach - zbyt małe ciśnienie względem dawki.
[gdyby to był mój samochód i chciałbym mieć mocniejszy niż seryjny program, to wróciłbym do serii i poprosił uznany warsztat zajmujący się tuningiem o modyfkację - Rogal / Diagtronik / MT / CS]

tak, czy inaczej - zaczynamy od powrotu do serii.



niemoc,

źródłem niemocy jest pompa wtryskowa VP44. nie można ocenić, czy problem tkwi jedynie w jej mechanice, czy np. choćby w samym pasku ją napędzającym i mechanice pompy.
zaczynamy od sprawdzenia paska - jego napięcia [znajdziesz to w pliku .pdf o kącie wtrysku w topiku o diagnostyce]. jeżeli jest prawidłowe, to logujemy jedynie 004sN i 00BS [silnik nagrzany].
jeżeli będzie to samo, co teraz, to pompa poldlegać będzie konieczności regeneracji mechanicznej, gdyż z logów wynika prawdopodobnie problem z nastawnikiem - w 004BS powinien się przestawiać kąt wtrysku - na Late powinno być 2*ATDC, a na Early ok. 15*BTDC - u Ciebie wartość jest niezmienna [choć pewnie wędruje na BTDC].
spójrz, tak być powinno: http://img221.imageshack.us/img221/6980 ... qx8fs1.jpg .
a tak jest: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 127ecfe0e0 .

zatem najpierw sprawdzamy napęd paska i jego właściwe ustawienie, a jeżeli to nic nie zmnieni [a raczej nie zmieni], to pompa powinna trafić na stół probierczy Bosch'a i zostać naprawiona [część mechaniczna].


turbina,

na razie należy zostawić ją w spokoju, gdyż źródło niemocy leży w układzie wtryskowym.
na litość, do jakiego warsztatu trafiłeś? kompletni ignoranci/imbecyle.


termostat oczywiście do wymiany.


w ostateczności najpierw można naprawić VP44, a potem wrócić do serii i poprawić resztę [jeżeli będzie widoczna inna ustarka].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 12:36:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
taktuś napisał(a):
Co można powiedzieć o układzie wtryskowym


Przede wszystkim można (a nawet należy) powiedzieć to, na co nikt dotąd nie zwrócił uwagi ... :| .

Mianowicie "udało Ci się" pomieszać (zamieszczając na AKP) ... odczyty dwóch różnych silników ... :/ :/ . Logowanie "004 statyczne" pochodzi z silnika 1,9TDi, logowanie "004 nastawy podstawowe" (na tym forum nazywane też BS) pochodzi z silnika 2,5TDi ... .
Moim zdaniem :-) - powinieneś się jakoś samoukarać :): :/ , bo osobiście straciłem ok. godzinę czasu na analizowanie jakże nielogicznych i zupełnie nie pasujących do siebie "logów" ... :/ :( :-) ... .

Zatem - wracając do tematu - opierając się wyłącznie na "004 nastawy podstawowe" wysuwam ostrożną - aczkolwiek wielokrotnie popartą doświadczeniami praktycznymi - hipotezę, że wykrzaczyło Ci się urządzenie nazywane "przestawiaczem kąta wtrysku". W tej sytuacji - nawet jeśli mechanik prawidłowo ustawił pompę (tzn. kąt wtrysku) podczas wymiany "rozrządu" - pojawienie się błędu 0550 jest czymś "oczywistym". Naprawa wymaga wybudowania pompy z samochodu oraz wymianie przestawiacza, lecz po takim zabiegu należy nieodwołalnie pompę skalibrować na stole Bosch-a.
Chociaż wymiana przestawiacza nie wymaga "ingerencji wewnętrznej" w pompę i teoretycznie można wykonać ją we własnym zakresie - to bez ponownej kalibracji - silnik nie odzyska pełnego spektrum dostępnych parametrów ... .

taktuś napisał(a):
i rozrządzie na podstawie tych logów, które już zrobiłem?


W okazanym stanie wydaje się, że występuje jakiś bardzo poważny problem "na" drugim cylindrze lecz tak postawiona diagnoza nie jest wiarygodna - głównie ze względu na wyżej wspomniany problem pompy wtryskowej oraz stanowczo za niską temperaturę silnika ... .

taktuś napisał(a):
Miałem propozycje, aby rozpiąć wydech za sprężarką i zalogować dynamicznie 011, co by wykluczyć katalizator, jednak w praktyce nie jestem w stanie znaleźć poligonu gdzie mógłbym pędzić taką pierdziawką.


Niczego wykluczyć się nie da, jednak ja bardzo chciałbym zobaczyć wartości z grup (tzw. skrinszoty): 001, 002, 003 i 005 - widoczne na monitorze po wpisaniu prawidłowego loginu oraz naciśnięciu klawisza oznaczonego nr 10 (adaptacja).
Być może ktoś tam strasznie namieszał i stąd bierze się większość Twoich bieżących kłopotów ... .
Nadto - po okazaniu wwym. parametrów dowiedzielibyśmy się czy ECU rzeczywiście zostało stunowane ... .

Moim zdaniem - dokładnie tak samo jak napisał Stamlej - wymianę termostatu bez (częściowego) demotażu paska zębatego - można określić jednym jedynym słowem - megadruciarstwo.
Szerzej na ten temat rozpisałem się np. tu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1230836
Wybór oczywiście należy do Ciebie ... ;) .

Na koniec - chociaż każdy silnik należy traktować odrębnie - bardzo usilnie namawiałbym Cię Kolego Taktuś do lektury tego topika (koniecznie w całości) :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... zestawiacz

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 18:45:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
Tak, omyłkowo wkleiłem logi statyczne 003 i 004 z AFN-a, przepraszam za zamieszanie .
Powrót do serii to wizyta u tunera, czy też można takowy powrót wykonać samemu dysponując vagiem?
Jutro wieczorem postaram się wkleić brakujące logi + skrinszoty.

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 19:23:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
taktuś napisał(a):
Tak, omyłkowo wkleiłem logi statyczne 003 i 004 z AFN-a, przepraszam za zamieszanie .
Powrót do serii to wizyta u tunera, czy też można takowy powrót wykonać samemu dysponując vagiem?
Jutro wieczorem postaram się wkleić brakujące logi + skrinszoty.


powrót do serii wymaga wizyty u tunera.
u Ciebie ewidentnie był modyfikowany program [zmiany dawek/współczynnik wypełniania EGR/wolne obroty nie mogą spowodować zmiany wartości map].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 10:33:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
Niczego wykluczyć się nie da, jednak ja bardzo chciałbym zobaczyć wartości z grup (tzw. skrinszoty): 001, 002, 003 i 005 - widoczne na monitorze po wpisaniu prawidłowego loginu oraz naciśnięciu klawisza oznaczonego nr 10 (adaptacja).


Mam problem, mianowicie jaki prawidłowy login powinienem wpisać??? Nic o tym nie wiem :| .

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 11:01:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Taktuś - wpisz do szukajki słowo : login . Coś na pewno sobie dobierzesz ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 12:30:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
taktuś napisał(a):
Cytuj:
Niczego wykluczyć się nie da, jednak ja bardzo chciałbym zobaczyć wartości z grup (tzw. skrinszoty): 001, 002, 003 i 005 - widoczne na monitorze po wpisaniu prawidłowego loginu oraz naciśnięciu klawisza oznaczonego nr 10 (adaptacja).


Mam problem, mianowicie jaki prawidłowy login powinienem wpisać??? Nic o tym nie wiem :| .


te bardziej popularne :

26281,26261,26262,26242 ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 22:48:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
Dziś powtórzylem diagnozę silnika,
przed podpięciem vaga przemylem i przedmuchalem przeplywomierz- zdaje się, że jest lekka poprawa.
Turbina też byla na stole, zostala odpieczona i przeczyszczona, sztanga teraz wykonuje pelny skok, odczucie większej mocy podczas jazdy jest, choć z logów wychodzi że kiepsko pompuje...
Ogólnie to jest zalamka, podlamka i kicha.
Jest info, że wymiana przestawiacza w pompie i jej kalibracja wyniesie bagatela ok 2500PLN :(
Do tego jeszcze wciąż nie zdiagnozowany stan walków rozrządu, kiepsko z przeplywomierzem, chyba kończące się wtryski, wizyta u tunera...etc.
Dobrze, że są Dacie Logan, Reno Thalie, Suzuki Liana, ktoś się będzie musial zacząć rozglądać... :| :d :diabel:

ale ad rem :

000stat
Obrazek

003stat
Obrazek

004stat
Obrazek

007stat
Obrazek

013stat
Obrazek

014stat
Obrazek

018stat
Obrazek

000bs
Obrazek

003bs
Obrazek

004bs
Obrazek

011bs
Obrazek

000dyn
Obrazek

001dyn
Obrazek

003dyn
Obrazek

004dyn
Obrazek

008dyn
Obrazek

010dyn
Obrazek

011dyn
Obrazek

a, i jeszcze to:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

proszę o analizę.

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 08:00:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
co do bledu przeplywki 553 to masz
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=0553+g70

przygladnij sie 011D jak duza jest roznica pomiedzy "oczekiwanym" a "faktycznym" cisnieniem - jezeli ta turbina jest sprawna to masz dziure w dolocie
Ktos jak rozumiem naprawial Ci turbine... moze nie do konca dobrze cos pomontowal w dolocie (posprawdzaj czy jakas opaska slabo nie jest skrecona, cos syczy albo cos w tym stylu)?

Przy mniejszym niz poprawne ladowaniu turbiny i odczyty wpelni sprawnego MAF beda nizsze
W pierwszym poscie nic o 553 nie pisales wiec moze po Twojej akcji czyszczenia MAF wyskoczyl? sprawdz podlaczenie, skasuj blad... no ale problemow z nieosiaganiem zadanego ladowania to nie rozwiaze
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 09:16:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
co do lmm,

przemekk74 wyjaśnił Ci wszystko.
wiele wskazuje na to, iż mierzy on prawidłowo [przy tak niskim ciśnieniu doładowania jest właśnie taka masa].



co do T,

poszukiwanie braku ciśnienia doładowania zaczynasz od:
- sprawdzenia szczelności całego dolotu - przed T, za T, szczególnie w okolicach IC [choć gdyby tutaj była nieszczelność, to samochód generowałby sporą ilość ciemnego dymu];
- bezwględnego sprawdzenia całego układu podciśnienia i wyczyszczeniu go kompresorem [N18, N75, wężyki podciśnienia, zbiornik podciśnienia];
- podmiany N75 na inne i zalogowaniu 010 oraz 011dN;
- sprawdzenia gruszki [a dokładnie membrany w gruszce] T - najczęściej to ona odpowiada za niedobór doładowania;
- odpięcia wydechu przed katalizatorem i zalogowaniu 011dN.



co do układu wtryskowego,

masz napisane co należy zrobić, a czego nie należy - wtryskiwacze zostaw w spokoju - są dobre. należy naprawić VP44.

odnoszę wrażenie, że pytasz nas, a słuchasz kogoś innego.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 18:06:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
Witam, gruszka przy turbinie jest ok, turbina też dobrze złożona.
Dolot sprawdzony pod kątem szczelności 2 razy, układ podciśnienia też- wszystko ok.
Dziś zdjęliśmy prawą pokrywę zaworów, przy okazji rurę gumową dolotu z kolektora- tu jedna wielka maź, zwłaszcza bardzo zafajdalony kolektor, druga strona zapewne też.
Sprężone powietrze musiało mieć niezle trudności, aby dotrzeć do komór spalania, wydaje się, że nie wchodziło go tyle ile trzeba.
Jutro zrzucamy dolot i czyścimy :peace:

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 18:25:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ok.


jeżeli mogę prosić, to po czyszczeniu zaloguj 010dN oraz 011dN.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 19:16:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
zaburzona dynamika gazów ? katalizator zatkany ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 21:37:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 22:36:19
Posty: 130
Lokalizacja: Olsztyn
gustav200 napisał(a):
zaburzona dynamika gazów ? katalizator zatkany ?
zaburzona dynamika gazów z pewnością
tyle syfu w dolocie nie widziałem nigdy w swoim przecież starszym AFN-nie,
dopiero w czwartek będę mógł dopaść powtórnie do AFB- zdam relację.
Katalizator będzie dotykany później.
Krzywki na razie obejrzane i pomacane na wałku tylko od strony kierowcy.
Lekko widać wytarte "ścieżki".
Nie wiem jaki jest rozmiar fabryczny i jaką tolerancję zakłada fabryka na "zjedzenie" krzywek???

_________________
WŁAŚNIE LECI PROGRAM TRZECI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 23:40:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Jak krzywki mają rynny to popychacze do bezwzględnej wymiany jak i zapewne wytarte dźwignie. "Pestki" do wymiany jeżeli są zużyte.

Jeżeli rynny są naprawdę nikroskopijne i nie ma "kolein" to wałki zostaw a jak jest już wyraźne zużycie wszystkich krzywek szczególnie na zwniosach to niestety ale wałki do regeneracji.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: