.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 08:08:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 10:28:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
AndyN napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
Ivo napisał(a):
z tego co czytalem spokojnie mozna 230KM wyciagnac..

NIE MOZNA BEZ PRZEROBEK MECHANICZNYCH - te moce over 200ps sa tylko i wylacznie w funkcji (zawyzajacej) szacowania mocy przez tiptronic (przelec sie po podpisach forumowiczow i zobaczysz, ze to sa auta w tiptronicach - zbieg okolicznosci?)
Przemek


Ni *uja się nie da więcej niż ok. 200 PS. Poszukaj o blokadzie na pompie.

W tym topiku była dyskusja na ten temat: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=40


Ja jednak uparcie będę twierdził ;) , że najwięcej zależy od KOMPETENCJI (czytaj: dostępu do nieujawnionych powszechnie danych) i PROFESJONALIZMU firmy tuningowej, przez co podpisy ALE TYLKO NIEKTÓRYCH (!!!) forumowiczów jednak przesadzone nie są ... .

Oto jeden z wielu przykładów:

ObrazekObrazek

Krótkie streszczenie (w wolnym tłumaczeniu) dla nieniemiecko języcznych:
- Optymalizacja ECU przez złącze OBD z dedykowanymi zmianami w sterowniku
- Dostosowanie / zachowanie norm czystości spalin !!!
- Możliwość wykupienia gwarancji na silnik w okresach : 12, 24 lub 36-cio miesięcznych !!!

Żeby ponownie nie wysłuchwać kretyńskich zarzutów o uprawianie prywaty na forum publicznym - wyciąłem nazwę firmy dokonującej wwym. modyfikacje, ponadto naprawdę nie trzeba przekraczać granicy żeby na terytorium PL otrzymać coś bardzo podobnego, a nawet zdecydowanie lepszego.

Dokładnie kilka godzin temu oglądałem Allroada BAU 2,5TDi z rocznika 2004 (a więc rzekomo z full-blokadą pompy VP44), w którym wykonano taką własnie modyfikację (naturalnie homologowaną i z wpisem do dokumentów pojazdu).

Nie moja wina, że świat dzieli się na "trochę zdolnych" i "bardziej zdolnych" ... :): .
:peace:

PS: Andy - tutaj coś dla Ciebie:
ObrazekObrazek

PS 2 : Moim zdaniem różnica 5-PSów pomiędzy BAU a BDH wynika właśnie z tego żeby zachować warunki normy EURO4 ... . Wnioski co do obszaru modyfikacji nasuwają się wręcz same ... :): .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 20.paź.2008 11:08:14 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 10:37:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Piotrze, a możesz swój powyższy post wrzucić tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=60

Będzie wszystko w jednym miejscu a skorzystają na tym wszyscy ;)


Wciąż bardzo ciekawi mnie ten temat i zależy mi na dotarciu do PRAWDY :D

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 10:47:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Ja nie bawem wrzuce wydruk z hamowni, ale wpierw muszę Turbo wymienić na szczęście nie zassało oleju ani nie wybuchło poprostu się zawiesiło. Jak się uporam z tym, to zrobie jeszcze jedno hamowanie, tylko w moim przypadku manual.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 13:30:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam
Piotruś napisał(a):
Oto jeden z wielu przykładów:...

- Optymalizacja ECU przez złącze OBD z dedykowanymi zmianami w sterowniku
- Dostosowanie / zachowanie norm czystości spalin !!!
- Możliwość wykupienia gwarancji na silnik w okresach : 12, 24 lub 36-cio miesięcznych !!!

Żeby ponownie nie wysłuchwać kretyńskich zarzutów o uprawianie prywaty na forum publicznym - wyciąłem nazwę firmy dokonującej wwym. modyfikacje,
ponadto naprawdę nie trzeba przekraczać granicy żeby na terytorium PL otrzymać coś bardzo podobnego, a nawet zdecydowanie lepszego.

Nie moja wina, że świat dzieli się na "trochę zdolnych" i "bardziej zdolnych" ... :): .
:peace:

dzis to tak sie zakonspirowales, ze ciezko zarzucic Ci ukryta reklame
Do rzeczy: widze jakas reklamowke gdzie sa 2 wartoci, zero wykresu, czy to strona uznanego tunera czy aukcja na ebayu... nie wiadomo
Podaj strone, moze wykres tam sie znajdzie jakis... bo chyba wykres jakis maja? Wyrunki gwarancji tez moga byc interesujace

Jestes na forum "osoba publiczna" i musisz sie liczyc z tym, ze gdy cos powiesz to inni moga sie typ podpierac
Ja wynalazlem Twoje starsze wypowiedzi i nie do konca one pasuja do Twojego dzisiejszego stanowiska
Z informacji na stronie wynika, ze usluga trwa 2-3h.. chyba bez zludzen pozostaje: produkt masowy (czyli gotowiec)
Jakt to sie ma do?
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... d&start=60
Piotruś napisał(a):
Grzesiu - ze 100% odpowiedzialnością stwierdzam, że jest jeszcze gorzej niż Ty to ująłeś. Modyfikacja softu - to nawet nie jest wstęp do tuningu ... i dlatego dostaję białej gorączki słysząc o "cudownych wzrostach" dokonanych poprzez złącze OBD...Żeby było naprawdę profi - należy zacząć od modyfikacji elektronicznych sterownika - zwiększając jego wydajność oraz prędkość działania
Zwróć uwagę, że np. MTM - w przypadku V6 TDi - nie oferuje "niczego więcej" niż 205PSów i ok. 400Nm. Ta firma - powiązana z CCCO - doskonale zdaje sobie sprawę, że poważniejsze modyfikacje wymagają odpowiedniej wiedzy - ale wtedy cena idzie już w tysiące EUR ... .
Oczywiście nie jest dla nich problemem wypuszczenie dużo mocniejszego "gotowca" ale idące za tym zagrożenia byłyby niewspółmierne do "korzyści".

Generalnie cierpliwie czekam na wykres z hamowni (najchetniej + logi 003, 008, 011 wtedy bedzie wypas) a nie 2 wartosci z zakonspirowanej strony czy z logow tiptronica... w tipie to i ja mam ponad 230koni bo sobie kilka map zmienilem (presja spoleczna... teraz kazdy ma w logach tipa po 240 koni)
Prosze o link do strony (moze byc na prv jak boisz sie, ze wielki wodz wytknie Ci ukryta reklame)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 13:35:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
AAAA!!!

A czy dyskusję na TEN temat możemy prowadzić w TAMTYM wątku?

Co TA dyskusja ma wspólnego z tym wątkiem?


Jak zwykle burdel, jak zwykle informacje rozproszone po różnych wątkach. Jak ktoś nowy czegoś szuka to oczywiście słyszy "szukaj, było". Może i było tylko rozpieprzone gdzie popadnie :(

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 13:42:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
Panowie spokojnie, mnie glownie chodzilo o trwalosc tego silnika do tego sprzed 2001 roku ;)
Temat chipowania i tuningu prowadzmy w odpowiednim watku zeby bajzlu nie bylo :)

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 13:46:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
W TYM wątku umieściłem link do tej firmy tuningowej z DE: http://www.chiptuning-profis.com/audi_a ... -4406.html

NA TEMAT CHIPSÓW I INNYCH SZTUCZEK DYSKUTUJEMY W TAMTYM WĄTKU :!!:

ufff, ulżyło mi :peace: :): ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 15:13:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
społeczność miłośników tuningu stworzyła pewne reguły odnoszące się do oceny wskazanego zagadnienia. przestrzeganie tych zwyczajów należy do wielkomiejskiego dobrego wychowania.

otóż, dyskusję o efektywności tuningu, zaczynamy od, co najmniej, przedstawienia wykresu mocy konkretnego samochodu konkretnego użytkownika wykonanym na konkretnej hamowni [to ważne].
w normalnych warunkach załączamy pełne logi, by dokonać oceny jakież to zmiany odpowiadają za dany przyrost mocy [bądź jego brak].
logi z tiptronica mają walor czysto radiomaryjny.

informacje zawarte na stronach www oznaczają nic więcej, aniżeli to, że jest to na nich napisane.
jeżeli stworzyłbym stronę www [koniecznie w języku niemieckim], na której zagwarantowałbym bezkonkurencyjny przyrost mocy [240PS @500nm], to uważacie, że o czym by ta informacja świadczyła?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: