przyczyn może być niestety multum
zacznij od rozrządu,
potem sprawdź dokładnie szczelność dolotu łącznie z IC-kiem i prawidłowe podłączenie podciśnień oraz także ich szczelność (ja wymieniłem wszystko na nowe łącznie z tym łobuzem idącym pod lewym błotnikiem),
dalej sprawdź podgrzewacz paliwa na boku silnika (stojąc twarzą do) po prawej stronie (może być zapchany są tam sitka i takie specjalne płytki które należy wyczyścić),
problemy mogą także stwarzać czujniki stukowe i sonda lambda czyli szeroko pojęty osprzęt
KJ-et to straszne ustrojstwo masz pewność, że Twój jest OK ?
brak mocy sugeruje także problemy z turbo a jeśli nie samym turbo to osprzętem - do sprawdzenia "west" bo może membrana już dziurawa i N75.
Niestety nawet na tym forum te motory straciły już większość swoich wielbicieli (w bardziej lub mniej rażących okolicznościach) łącznie ze mną
mechaników przypadkowych raczej sobie odpuść bo mogą narobić tylko więcej kłopotów
źródłem bardzo pomocnej wiedzy może być Kefir, Emte z Artkiem, Mauzer też będzie miał coś do powiedzenia ja też coś tam szepnę (wybaczcie jeśli kogoś pominąłem
Daj cynka po pierwszych kontrolach czy coś się poprawiło
p.s. jesteś pewny stanu motoru ?? mierzyłeś kompresje, sprawdzałeś głowicę ? nic także nie piszesz o przewodach WN i kopułce i stanie aparatu zapłonowego