.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 12:50:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2008 19:34:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:18:22
Posty: 66
Lokalizacja: Giżycko
Cytuj:
zauwazyłem ze 2 kpułki na świecach sa popękane


To nie jest silnik benzynowy , tu żadna iskra bokiem Ci nie ucieknie , ważne jest dobre połączenie elektryczne trzon świecy-wtyk w kopułce. Ustaw dobrze pompę wtryskową , może zle Ci ten majster ustawił , AAT/AEL to nie SW-400 :peace: . Kat wtrysku ok.60-70 BS , jezeli ruszany był nastawnik pompy to sprawdz dawke , ma byc chyba 5-25.

_________________
AUDI 100 C4 AAT - było
AUDI A6 C4 AEL Q - jest :-)
RENAULT MAGNUM 480 ETEH
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2008 22:13:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Sidney napisał(a):
witam , tez mam podobny problem z moim AAT . Tydzien temu pompiarz rodem z PKS ( wienc chyba chyba dobry majster) uszczelniał mi pompe bo ciekła , spowrotem zamontował i ustawił na VAGu . Lecz zamianst lepiej jest gorzej - wczesniej palił od " strzała " teraz trzeba troszkę pokrencic i jak chodzi na ssaniu to trzensie motorem i kopci na siwo .
zauwazyłem ze 2 kpułki na świecach sa popękane - i stąd moje pytanie czy to one sa winne czy cos zle zrobil z pompą ( podejzewam ze kopułki z dnia na dzien sie nie uszkodzily , wienc musialo byc tak juz wczesniej )
Jak sie wymienia te kopułki ? bo chyba sa nierozbieralne - wymiana z całą kablologią do nichmnie czeka ?

A wienc tak: wyjaśnij co to znaczy "TDI chodzi na ssaniu". Czy nie pokrenciłeś czegoś w swoim poście? Jeśli trzensie, to napewno problemy ze świecami żarowymi, bo one przez kilkadziesiąt sekund po rozruchu dogrzewają komorę spalania.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 20:52:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2008 18:41:27
Posty: 21
Lokalizacja: Łomża
pisząc , że chodzi " na ssaniu " chodziło mi o te pierwsze kilkadziesiąt sekund po uruchomieniu silnika . Ostatnio wyruszyłem w trase i sie przekonalem , że jednak mi żle ustawił ta pompę bo ledwo sie rozpędza do 120 . Dymi co prawda tyle samo , lecz dym stał sie bardziej siwy i bardzo duszacy - wogle inny niż przedtem .
I tu moje kolejne pytanie - drodzy forumowicze , gdzie w woj.podlaskim można znaleść dobrego speca od pomp i vag-a ogólnie . Ostatnio sie pojezdzilem troszke po warsztatach i ogarneło mnie przerażenie , bo jeden tak ustawił pompe , silnik nie chciał wogle odpalić , następny specjalista chciał juz mi ją nastawiac przy pomocy jakiegoś wielkiego zegara a jeszcze inny ( ponoć z VAG za pan brat ) niemógł sie doszukac wtyczki w moim aat - porażka .

_________________
Diabeł nie odgadnie, Anioł nie podpowie mi ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: