.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 13:45:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] termostat, czujnik a moze sonda
PostNapisane: 26.lis.2008 21:23:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2007 19:24:43
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
Witam mam problem z temperatura cieczy. Wskazowka pokazuje caly czas 60 stopni czasem wejdzie na 90 ale sporadycznie nawet przygazowanie ostre nic nie zmienia. Po za tym para przy zimnej pogodzie widoczna jest tylko z jednej rury. Silnik to 2.8 quattro wiec rury mam po obu strona auta a i jeszcze jedno spalanie to jakies 20l na sto jazda mieszana. Prosze o pomoc dzieki.

_________________
A6 C5 2.8 quattro
A2 1.4 tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 20:06:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Pozdrawiam Kolegę z miasta, w którym się uczyłem - czyli obecnej stolicy mego województwa. Ja mam diesla ale obstawiam termostat. Moja V6 2,5 też wiecznie była niedogrzana do wymiany termostatu. Zakładam, że pozostałe wskaźniki nie wariują Ci, czyli stabilizator napięcia zasilający je jest sprawny.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 20:34:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
ja zakładam ze temp oleju stoi w granicy 60-70 stopni jesli tak to wymieniaj termostat :peace:

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 21:35:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2007 19:24:43
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
dzieki. Pozostale wskazniki ok temp oleju ok 75. wiec mowicie ze termostat. A pro po termostatu w opisie wymiany termostatu foto story u mnie jest duzo mniej miejsca miedzy silnikiem a chlodnica niz na zdjeciach wiec prawdopodobnie trzeba sciagac rozrzad a zmienialem go 10tys km temu. :(

_________________
A6 C5 2.8 quattro
A2 1.4 tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 17:50:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
Spalanie 20L - silnik pracuje równo na jałowym ?, przyśpiesza płynnie ?, masz błędy sondy lambda ?, generalnie sprawdził bym sondy (2 szt.).
Wskazanie chłodzenia na 60 stopni to znaczy wskazówka leży ?, jeżeli tak to stawiam na czujnik temperatury - wymiana, lub też brak kontaktu na wtyczce - potraktować go sprayem do złącz.

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 09:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2007 19:24:43
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
tak pracuje rowno i przyspiesza taz nie mam jak sprawdzic sad. temp w 90% czasu podczas jazdy lezy na 60 stopni.

_________________
A6 C5 2.8 quattro
A2 1.4 tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 10:28:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
dotknij chlodnicy, jak jest letnia przy wskazaniu 60 stopni to jest walniety termostat. Poprostu sie nie domyka i hlodnica ciagle chlodzi ciecz.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 18:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
Jeżeli na tych sondach przejechał powyżej 120 kkm to w ciemno możesz wymieniać, źle pracujące sondy to lekko falujące obroty na jałowym, nierówne przyśpieszanie i duże spalanie. To co "zaoszczędzisz" na wymianie tych sond błyskawicznie zapłacisz w zwiększonym zużyciu paliwa.
Sprawdź też ręką tą rurkę z czujnikiem G60 (za silnikiem przy podszybiu z lewej strony patrząc z przodu ), jak będzie gorąca to uszkodzony czujnik lub wadliwe połączenia, czytałem też o możliwym uszkodzeniu panelu tablicy wskaźników.
U siebie miałem to samo, wymieniłem czujnik a okazało się że nie ma właściwego kontaktu, pomogło nagięcie konektorów we wtyczce i psiknięcie kontakt sprayem.

Do testowania sond możesz sobie zakupić taki tani testerek http://www.allegro.pl/item489826885_tes ... rolka.html
będziesz widział czy prawidłowo pracuje sonda.

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: