Jeżeli na tych sondach przejechał powyżej 120 kkm to w ciemno możesz wymieniać, źle pracujące sondy to lekko falujące obroty na jałowym, nierówne przyśpieszanie i duże spalanie. To co "zaoszczędzisz" na wymianie tych sond błyskawicznie zapłacisz w zwiększonym zużyciu paliwa.
Sprawdź też ręką tą rurkę z czujnikiem G60 (za silnikiem przy podszybiu z lewej strony patrząc z przodu ), jak będzie gorąca to uszkodzony czujnik lub wadliwe połączenia, czytałem też o możliwym uszkodzeniu panelu tablicy wskaźników.
U siebie miałem to samo, wymieniłem czujnik a okazało się że nie ma właściwego kontaktu, pomogło nagięcie konektorów we wtyczce i psiknięcie kontakt sprayem.
Do testowania sond możesz sobie zakupić taki tani testerek
http://www.allegro.pl/item489826885_tes ... rolka.html
będziesz widział czy prawidłowo pracuje sonda.