.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 21:21:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaka pompa paliwa do audi 80 b3 1.6PP ...A czy ...G ?
PostNapisane: 03.gru.2008 01:55:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2006 17:51:52
Posty: 4
Lokalizacja: warszawa
Witam wszystkich.
Zwracam się z prośbą o pomoc w pewnym temacie , który drążę bezskutecznie od około 2 tygodni.
Mianowicie, chodzi o mechaniczną pompę paliwa do audi 80 b3 1.6PP rok 1990, a w zasadzie, czy istnieje możliwość zastosowania w jej miejsce sensownego zamiennika?
Pompa jaka znajduje się u mnie posiada nr audi vw 026 127 025 G. Ze względu na uszkodzenie membrany zmuszony jestem ją wymienić na nową. Problem tylko w tym, iż żaden zamiennik (z informacji sklepowych i serwisowych) nigdy nie był do niej produkowany a część orginalna może być ściągnięta na specjalne zamówienie (ok 2-3tyg z Niemiec) w zaporowej cenie ok 500zł.
Na rynku obecne są zamienniki tylko do pompy o numerze audi vw 026 127 025 A (stosowanej w tym samym silniku do roku 1986) w sensownej cenie 40-80zł.
Powyższy problem (z zamieszczonymi zdjęciami) przedstawiony był również na innej stronie internetowej:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1139574.html

Ponieważ informacje jakie do mnie trafiają na temat ewentualnego zastosowania pompy z numerem 026 127 025 A w miejsce 026 127 025 G są różne (począwszy od bardzo krytycznych dotyczących kwestii większego obciążenia wałka pośredniego przez pompę z prostą dźwigienką oraz jej szybszym zużyciem ze względu na większy zakres pracy a kończąc na sugestiach dotyczących bezproblemowego jej zamontowania), zwracam się do wszystkich a szczególnie do forumowiczów będących na co dzień bliżej tematu do jakichkolwiek podpowiedzi.
Z góry gorąco dziękuję i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 02:34:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Po pierwsze leć się przywitać do newbie bo cię zjedzą zaraz!
Kiedyś miałem taka furkę, czasami wydawała dziwne odgłosy z baku, więc myślałem, że to się niesie przewodami od pompy paliwa. Ostatecznie temat olałem, ale pytałem się mechanika o pompę, to sprawdził w tabelach i mi własnie jakąś zaproponował w cenie dość niskiej (coś jak piszesz...). Dlatego właśnie wydaje mi się, że bez sensu jest abyś kupował pompke do gaźnika za pół tysiąca...
Acha, z tego co wiem, to ona nie jest membranowa.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 08:05:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
nie to forum ,przenosze

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 12:44:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2006 17:51:52
Posty: 4
Lokalizacja: warszawa
Dziękuję za odpowiedź i zapraszam wszystkich do dalszej dyskusji.
Odnosząc się natomiast do wskazówki 'mroova81' odnośnie przywitania, to powiem szczerze, że sytuacja jest dość dziwna. Nie jest to mój pierwszy post na forum i nie jestem nowym forumowiczem. Co prawda miałem sporą przerwę ale udzieliłem kilka rad i napisałem kilka postów w 2006 roku. Czy zatem powinienem się witać raz jeszcze? jeżeli tak to zaraz lecę i wszystkich przepraszam.
Poza tym czy ktoś może wie gdzie mogły się podziać te posty z 2006 roku? próbując je odnaleźć poprzez profil - nie ma już ich, czy znaczy to, że starsze posty nie są przechowywane już w archiwach?
To tak z czystej ciekawości. Chciałbym jednak abyśmy nie odbiegali za bardzo od głównego tematu i jeszcze raz gorąco proszę o pomoc.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 13:03:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Twoje konto musiało zostać usuniete bo widniało jako "martwe" userzy nie logujący się przez "x czasu" zostają usuwani z bazy danych.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 20:13:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2006 17:51:52
Posty: 4
Lokalizacja: warszawa
Z ostatniej chwili zdobyłem informację, iż wałki pośrednie w obu silnikach tj. z roku 1986 jak i z roczników 1987-1991 są sygnowane identycznym numerem seryjnym. Czy zatem krzywki napędzające pompę paliwa zarówno modelu 026 127 025 A oraz 026 127 025 G są identyczne? Czy jeżeli tak to czy różnica tkwi w sposobie umocowania względem owej krzywki napędzającej?
A może nie ma żadnej różnicy skoro pozostawiono użytkowników bez wsparcia w zakresie zamienników dla modelu 026 127 025 G ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: