.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:22:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Golf 1.9TDI 1Z] Szarpanie, a potem chmura dymu...
PostNapisane: 06.gru.2008 12:34:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Hej
Mam następujący problem z Golfem. Od pewnego czasu wyczówam drganie auta przy obr. 1800-2000. Natomiast wczoraj mocno się zestresowałem, ponieważ bo mocnym dodaniu gazu, samochód zaczął się dławić i szarpać, po czym z tyłu auta pojawiła się duża chmura czarnego dymu...Zjechałem na pobocze, odczekałem chwilke na jałowym biegu, i dymienie ustąpiło - wróciło wszystko do normy. Jak myślicie w czym może tkwić problem??
Pozdrawiam

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 13:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2008 14:37:31
Posty: 14
Lokalizacja: Łuków
moze to byc problem z zapchanym tłumikiem...
widziałem takie cos u kolegi w passacie 1.9tdi 115km
wymienił tłumik i pomogło:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 13:08:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Cały układ wydechowy nowy więc to wykluczamy :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 13:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2008 14:37:31
Posty: 14
Lokalizacja: Łuków
a to kolego ci nie pomoge
wiecej pomysłow mi do glowy nie przychodzi:((
jak jezdzi to jezdzic a jak sie zpsuje to wtedt zobaczysz co jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 14:15:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
No tylko, że to denerwujące jest :(

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 17:48:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Moze to przywieszajacy sie nastawnik...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 22:55:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Możliwe, na poniedziałek jestem umówiony z moim mechanikiem. Zobaczymy co powie.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Golf 1.9TDI 1Z] Szarpanie, a potem chmura dymu...
PostNapisane: 07.gru.2008 10:42:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
2rafal7 napisał(a):
Hej
Mam następujący problem z Golfem. Od pewnego czasu wyczówam drganie auta przy obr. 1800-2000. Natomiast wczoraj mocno się zestresowałem, ponieważ bo mocnym dodaniu gazu, samochód zaczął się dławić i szarpać, po czym z tyłu auta pojawiła się duża chmura czarnego dymu...Zjechałem na pobocze, odczekałem chwilke na jałowym biegu, i dymienie ustąpiło - wróciło wszystko do normy. Jak myślicie w czym może tkwić problem??
Pozdrawiam

Mam to samo w moim Golfie. Podejrzewam zawieszający się nastawnik. Dodatkowo w tym momencie korekcje lecą po -3,00 w dół na wszystkich cylindrach.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 21:37:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
problem z ukladem wtryskowym ...

zacznij od filtr paliwa ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 22:59:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Odkopuję temat, może się przyda.
Mój mechanik stwierdził iż problem leży w samoregulatorach zaworów (szklankach), w poniedziałek wszystkie będą wymienione na nowe.
Zdam relację natychmiast po zakończeniu.

EDIT:
Szklanki wymienione, nic to nie dało ...
Doszedłem do sedna problemu w inny sposób.
Otóż wnikliwa analiza 01 / 001 pokazała że w moim Golfie ktoś stuknął nastawnik, tak że dawka wynosi 3,8 mg przy ustawieniach standardowych (tyle samo po max obniżeniu dawki adaptacjami). Porównałem te wyniki z moim AHU i AFN`em gdzie w obu przypadkach dawka bazowa wynosi 5,2 mg i za diabła softem (adaptacjami) nie jestem w stanie zejść niżej niż 4,4 mg.

Po odpięciu czujnika temp (dawka domyślna) auto można pałować do oporu i problem nie występuje, po podpięciu czujnika i skasowaniu błędu G62 problem wraca (na wolnych obrotach po przegazowaniu do oporu, jak i w czasie jazdy z pedałem wciśniętym do oporu)
W najbliższym czasie jadę do pompiarza odkręcić to zamieszanie.

013 pokazuje -0,4 +0,4 -0,05.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2008 12:42:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Autko naprawione: winowajcą okazał się zawór w pompie oleju - zbyt wysokie cisnienie oleju podpierało popychacze (samoregulatory).
Po wymianie pompy musiałem wyjeździć nadmiar oleju z dolotów , etc i teraz Golfik zapina aż miło , nie kopci i można go ganiać do odcinki.

Dzięki dla Artka z Krakowa z trafną sugestię, piwko wyślę e-mailem. :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2008 15:30:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wodzu...
Konkluduje Twoje dwa posty i dziwi mnie jedna rzecz... czemu na odpietym czuniku temp. problem nie wystepowal ?
Jaki zwiazek ma czujnik G62 z zaworem cisnienia oleju ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2008 15:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
przemik napisał(a):
Wodzu...
Konkluduje Twoje dwa posty i dziwi mnie jedna rzecz... czemu na odpietym czuniku temp. problem nie wystepowal ?
Jaki zwiazek ma czujnik G62 z zaworem cisnienia oleju ?


kiepscy naprawiacze + wiara w cuda = placebo :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: