Dales d... kolego troche z logami ale poczatki sa trudne (rozumiem)
po szybkim zerknieciu
logi niekompletne.. waglada na to, ze
- oczekiwany i faktyczny poczatek wtrysku odbiegaja od siebie oraz "wysterowanie" > 100 (log 004) a w 004BS jest sredniawka (niby na late miescie sie w 0-4 ale wzorcowo nie jest )- wiec obstawiam, ze wymiana rozrzadu przeprowadzony moze niefachowo?
- egr dziala (003BS)
- sterowanie turbina zyje (011BS) ale czy jest ok nie wiadomo bo nie masz 011D
- maf/przeplywomierz zaniza prawd odczyt ilosci powietrza i obcina dawki paliwa (008D) z tym, ze moze to wynik klopotow z utrzymaniem prawidlowego cisnienia ladowania (brak logu 011D)
- tzw "korekcje" (przyjete jako jeden ze wskaznikow kondycji silnika) sa ok (13 i 14)
- termostat prawd nie trzyma temp (te 73??? w ktorej kolumnie 000) lub auta nie nagrzales
Logi na niedogrzanym aucie moga byc niemiarodajne.. wiec jakby co to skatuj je troche by wizualnie wskaznik temp byl pionowo (dotykal kreski 90 - to jakies 86??? w logach)
Zrob screenshoty z excela do jpg swoim logom (jak juz je zrobisz jak trzeba!) i zamiesc na jakims uploadzie ze zdjeciami (typu
www.fotosik.pl) i podepnij linki w watku do zdjec z krotkim opisem do kazdego linku (by nie klikac bez sensu na 20 zdjec szukajac jednego)
Ktore logi co znacza i ktore trzeba robic masz
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Napisz sobie na kartce plan dzialania...jakie logi robisz w stat., basic s., dynamicznych (z planem latwiej sie nie pogubic)
Pozdrawiam,
Przemek