Christo - masz zdrowiutkie BCZ ale też inaczej być nie może, skoro zajmował się nim
Stamlej.
Nie wazelinuję - poprostu znam jego metodykę działania, sprowadzającą się do nieustannego myślenia przed każdą kolejną czynnością... .
Jedyne czego nie pojmuję, to "jakim cudem" Sławek zgodził się na ustawienie kąta wtrysku na -2* ATDC ?
To oczywiste, że powyższa wartość jest idealnym środkiem dopuszczalnego zakresu i gdyby to był egzamin - Stamlej zapewne otrzymałby piątkę z plusem za aż tak dokładne nastawy - lecz odnoszę wrażenie, że w tej sprawie uległ "jakimś siłom nieczystym"
, bo powinien był ustawić ten parametr na ok. -1* (do -0,8*) ATDC
/o czym on sam dobrze wie ... /.
Moja sugestia/propozycja jest taka, żeby przy najbliższej okazji przesunąć się z kątem wtrysku jak wyżej ... .
To oczywiście niuanse lecz mówi się, że lepsze jest wrogiem dobrego, a decyzja oczywiście należy do Ciebie
.
I ostatnia wiadomość - zupełnie już neutralna z punktu widzenia spokojnej i bezawaryjnej eksploatacji - lecz warta odnotowania "z dziennikarskiego obowiązku":
Pompa wtryskowa (w całości lub tylko niektóre jej elementy) - nie pochodzą z tego samochodu/modelu. Coś było "grzebane" prawdopodobnie zanim kupiłeś auto - ale zaznaczam - nie odgrywa to żadnej roli / znaczenia na przyszłość.