.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:08:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALLROAD BCZ] logi do oceny 2.5 V6 TDI 163 PS
PostNapisane: 10.gru.2008 11:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Panowie zerknijcie na logi . Na obecna chwile wszystko jest OK. Nie ma żadnych widocznych, odczuwalnych niedomagań , autko pali bez problemu na zimnym i ciepłym. Jedynie rano jak jest mróz swiece troche dlugo sie grzeją - ok 10-12 s.
Logi dynamiczne wykonane na biegu IV, temp. zew. -1 st. C

stat 000
Obrazek

stat 001
Obrazek

stat 003
Obrazek

stat 004
Obrazek

stat 007
Obrazek

stat 013
Obrazek

stat 014
Obrazek

stat 018
Obrazek


bs 000
Obrazek

bs 003
Obrazek

bs 004
Obrazek

bs 011
Obrazek


dyn 000
Obrazek

dyn 001
Obrazek

dyn 003
Obrazek

dyn 004
Obrazek

dyn 008
Obrazek

dyn 010
Obrazek

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 12:50:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Z logow nie wynika nic zlego...
Mam tylko jedną watpliwosc... czy mozesz dokladnie odczytac "z natury" i napisac nam co pokazuje VAG w grupie 004 BS ...ATDC czy BTDC ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 14:30:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
wyglada na wszystko ok

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 16:18:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Przemik ustawiałem moimi lewmi ręcmyma na ATDC ;)

Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 16:33:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Stamlej napisał(a):
Przemik ustawiałem moimi lewmi ręcmyma na ATDC ;)


W takim razie nie mam juz zadnych wątpliwosci.... jest OK :peace:

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 16:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
pytanie - czy nie daloby sie ustawic tak by na late bylo nie 2 ale np 3 i wtedy w 004S wysterowanie byloby <100? (chyba ze zle ta zaleznosc rozumiem)
.. nikt sie nie czepia wiec jakis kamyczek do tych zdrowych logow podrzucic chcialem:)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 19:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Cos mi sie wydaje ze przepływka tnie od 3357 obr/min. Zerknijcie łaskawie na dynamiczna 003.

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 19:53:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przemik napisał(a):
Z logow nie wynika nic zlego...
Mam tylko jedną watpliwosc... czy mozesz dokladnie odczytac "z natury" i napisac nam co pokazuje VAG w grupie 004 BS ...ATDC czy BTDC ?


kąt ATDC/BTDC można też sprawdzić w 000.2BS.
tutaj jest, jak zauważył Stamlej, OK.


przemekk74 napisał(a):
pytanie - czy nie daloby sie ustawic tak by na late bylo nie 2 ale np 3 i wtedy w 004S wysterowanie byloby <100? (chyba ze zle ta zaleznosc rozumiem)
.. nikt sie nie czepia wiec jakis kamyczek do tych zdrowych logow podrzucic chcialem:)
Przemek


możnaby było.
ale w tym przypadku rozbieżność jest żadna. co więcej, część pomp w tych silnikach nie osiąga rzeczywistego 2.4*ATDC w 004.3sN [zatrzymuje się na 2.2*ATDC bez względu na wysterowanie nastawnika].


pawlo5 napisał(a):
Cos mi sie wydaje ze przepływka tnie od 3357 obr/min. Zerknijcie łaskawie na dynamiczna 003.


nie tnie. gdzieśże to wypatrzył?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 00:59:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Christo - masz zdrowiutkie BCZ ale też inaczej być nie może, skoro zajmował się nim Stamlej.
Nie wazelinuję - poprostu znam jego metodykę działania, sprowadzającą się do nieustannego myślenia przed każdą kolejną czynnością... .

Jedyne czego nie pojmuję, to "jakim cudem" Sławek zgodził się na ustawienie kąta wtrysku na -2* ATDC ?
To oczywiste, że powyższa wartość jest idealnym środkiem dopuszczalnego zakresu i gdyby to był egzamin - Stamlej zapewne otrzymałby piątkę z plusem za aż tak dokładne nastawy - lecz odnoszę wrażenie, że w tej sprawie uległ "jakimś siłom nieczystym" :): , bo powinien był ustawić ten parametr na ok. -1* (do -0,8*) ATDC ;) /o czym on sam dobrze wie ... /.
Moja sugestia/propozycja jest taka, żeby przy najbliższej okazji przesunąć się z kątem wtrysku jak wyżej ... .
To oczywiście niuanse lecz mówi się, że lepsze jest wrogiem dobrego, a decyzja oczywiście należy do Ciebie ;) .

I ostatnia wiadomość - zupełnie już neutralna z punktu widzenia spokojnej i bezawaryjnej eksploatacji - lecz warta odnotowania "z dziennikarskiego obowiązku":
Pompa wtryskowa (w całości lub tylko niektóre jej elementy) - nie pochodzą z tego samochodu/modelu. Coś było "grzebane" prawdopodobnie zanim kupiłeś auto - ale zaznaczam - nie odgrywa to żadnej roli / znaczenia na przyszłość.

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 09:17:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Panowie dzięki za ocenę. Piotr - Twoje zdanie jako wybitnego specjalisty od allroad-ów jest dla mnie "kropką nad i".
Co do korekty kąta wtrysku to przy najbliższej okazji jak najbardziej - ma być perfekcyjnie.

Co do pompy to faktycznie była ona regenerowana przy przebiegu ok. 170 tys km ( mam fakturę ) - poprzedni właściciel nie wzbogacał naszej gnojówki mixolem niestety i pewnie stąd zonk.

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: