Baskecior napisał(a):
badyl napisał(a):
po co te glupie gadki jak kogos nie stac na 2.5 to niech kupi klekota 1.9 ktory nie jedzie w tej budzie

jak kogos stac to niech bierze 2.5 koszty wieksze bo jest to duzo bardziej zaawansowany technologicznie silnik proste jak drut pompa nie wiem co to znaczy zdarzaja sie ze padaja ale w 1.9 tez pada szczegolnie nastawnik wiem bo mialem 1.9 110 ahf nic nie mowie o dwumasowce w 2.5 przy kupnie zrobic kontrole dzwigienek i popychaczy ewentualnie wymienic koszt czesci to okolo 1000 zl przy okazji rozrzad paski itp wiadomo i jezdzic

jak kupisz nowszego typu sinik bau jest na nowych walkach tam nic sie nie dzieje ale wiadomo wszystko jest do zajechania i zdarzaja sie modele wyjezdzone wybor nalezy do ciebie

Zaawansowany technologicznie ?
Toż to zwykłe VP44, różniące się od VP37 schrzanionym nastawnikiem przegrzewającym się z racji jego umiejscowienia oraz konstrukcji. Ten silnik miał być perełką i jest ... niedoszlifowanym, dużo palącym, ślicznie mruczącym randomicznie padającym 370 Nm TDI`kiem.
W BAU są poprawione wałki, ale problemu do końca nie wyeliminowano.
W V6 TDI pompa potrafi paść w środku pola, nastawnik w R4 TDI nie pada nigdy w taki sposób, może się zanieczyścić, ale objawami są falowanie.
Nie sprzedawaj niesprawdzonych informacji.
baskecior no nie mow mi ze tylko tym sie rozni bo dobrze wiesz jakie sa roznice w konstrukcji

(czytalem niektore twoje posty) pompa jest oczywiscie vp 44 ale zupelnie inna budowa jest niz vp 37 ktora sam moge rozebrac na czesci pierwsze

vp 44 bal bym sie ruszyc odnosnie palenia 110 1.9 tdi moze spalic i 8 l/100km bez problemu moj 2.5 pali okolo 10l/100km a teraz pare przykladow czym roznia sie te silniki
1.9 jedna glowica jeden walek rozrzadu r4 8 zaworow na wszystkie cylindry jeden pasek rozrzadu jeden napinacz itp
2.5 dwie glowice w ukladzie V6 4 walki rozrzadu 24 zawory dwa paski rozrzadu dwa napinacze itp nic nie mowie o samej konstrukcji hydrauliki nie chce mi sie wiecej pisac ale duzo mozna by bylo na ten temat powiedziec w roznicach konstrukcji ktora jest bardziej zaawansowana w bau napisalem przecierz ze zdarzaja sie wyjezdzone auta moje informacje sa sprawdzone i nic nie sprzedaje bo po co

wiem ze ty nie jestes zwolennikiem tych silnikow

ja jezdze zaraz 4 lata 2.5 i nie narzekam przedtem jezdzilem tez 4 lata 1.9 110km ahf takze moge cos na ten temat powiedziec