.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 00:30:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: przeglądał ktoś to audi a4
PostNapisane: 14.gru.2008 00:27:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2008 12:01:11
Posty: 13
[url] http://otomoto.pl/audi-a4-s-line-full-o ... 25853.html
proszę o pomoc.[/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 10:15:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jak wiesz i rozumiesz co oznacza posiadanie V6 Tdi to mozna sie przyjrzec blizej tematowi.
Cena z gornej poleczki ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 12:17:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
nie ma w srodku emblematu quattro.. mozna podejrzewac ze to zwykle 163ps, chociaz z drugiej strony auto ma 215ps.... osobiscie wolalbym seryjne 180ps quattro (modelowo '04) i samemu zlecic tuning..
sadze ze cena nie bedzie nizsza jesli auto jest 100% w takim stanie jak przedstawiono w opisie

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 15:03:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2008 12:01:11
Posty: 13
Czyli na listwie w środku zawsze jest napis quattro? bo jeżeli tak i jest to Q to może byćten samochód porządnie bity?

A co do świadomości czym jest V6 no cóż eksploatacja znaczy przeglądy są droższe od 1,9 quattro co do spalania to wielkich różnic aż tak nie ma szczególnie na trasie chociaż przyznam się że szukam 2,5 ale nie wykluczam że kupie 1,9 ale też w quattro
dzięki kolegom za podpowiedź jak ktoś miałby jakieś uwagi to proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 15:10:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
v napisał(a):
A co do świadomości czym jest V6 no cóż eksploatacja znaczy przeglądy są droższe od 1,9 quattro


Nie jestem pewien, czy masz świadomość wartości mnożnika, którego powinieneś użyć, by trafnie oddać znaczenie słowa droższe w powyższym kontekście. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 15:16:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2008 12:01:11
Posty: 13
Nie miałem audi 2,5 jak żadnego innego, przymierzam się do zakupu i w takim razie jak mógłbyś mi powiedzieć co oznacza to słowo "droższe" byłbym ci wdzięczny dzięk i pozdrawiami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 15:22:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pojecie "droższe" jest względne... ;)
Poklikaj w dziale "silnik" i poczytaj na temat TDi V6, powinienes wyrobic sobie jakis punkt widzenia...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 15:26:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Na zachętę: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=69220&highlight=koszt+rozrz%B1du+2+5

Resztę znajdziesz tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php

Słowa kluczowe: odma, vp44, wałki.

Gwoli ścisłości bynajmniej nie demonizuję 2.5tdi, tak jak ma to w zwyczaju czynić spore grono użytkowników tego forum, a jedynie uczulam, że między 1.9 i 2.5 jest bardzo wiele różnic, co czyni te konstrukcje bardzo odmiennymi w kosztach prawidłowej eksploatacji.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 15:44:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2008 12:01:11
Posty: 13
Tak masz rację. Przeglądałem trochę forum choć na pewno wszystkiego nie przeczytałem bo sie nie da fizycznie tyle tego; chociażby ten pierwszy link i pomimo że jestem laikiem w tej sprawie to jednak poszukuje już silnika z oznaczeniem "bau". Tam pewne sprawy jak odma, wałki czy też układ olejowy nie występuje w sensie problemów a więc zostaje jak już wyliczać rozrząd który jest prawdopodobnie droższy jak w poprzednich 2,5 i zawieszenie przód i tył chociaż z tyłem nie spotkałem sie na forum ile kosztuje wymiana podzespołów zamienników czy też orginałów jak wiesz co za ile będę wdzięczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 15:57:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
z tego co mi wiadomo to emblemat quattro wystepuje zawsze wewnatrz auta niezaleznie od tego czy z tylu widnieja napisy A4/2.5tdi quattro + z przodu na atrapie samo 'quattro'. Wyjatkiem moze byc indywidualne zamowienie.. Poprawcie mnie jesli sie myle
Tak jak tutaj http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

pomimo ze na 99% kupujacy zamowil nie naklejanie emblematow z tylu i na przedniej atrapie, w srodku on jest :)

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 17:51:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
dejf napisał(a):
z tego co mi wiadomo to emblemat quattro wystepuje zawsze wewnatrz auta niezaleznie od tego czy z tylu widnieja napisy A4/2.5tdi quattro + z przodu na atrapie samo 'quattro'. Wyjatkiem moze byc indywidualne zamowienie.. Poprawcie mnie jesli sie myle
Tak jak tutaj http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

pomimo ze na 99% kupujacy zamowil nie naklejanie emblematow z tylu i na przedniej atrapie, w srodku on jest :)

Wyjątkiem od tej reguły są starsze auta (do C4 włącznie) wyposażone w poduszkę powietrzną pasażera. W C4 dopiero w 96 roku pojawił się ten emblemat na poduszce pasażera.

_________________
B3 Coupe 2.0 2004-2006
B4 1.9 TDI 2006-22.12.2007- skradziony :-(
C4 A6 ACK quattro avant 2008-2010
B6 1.8T quattro avant 2011-2017


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 08:33:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
Przede wszystkim to A4 jest rezane na S4 zderzaki listwy na drzwiach są od eski, zwykła kierownica :D , '' pakiet chrom'' a listwy wokół okien czarne, :/ wydech porażka :/ brak znaczka na listwie nie musi świadczyć o dzwonie, listwę można kupić i wymienić ;) ok 350 zł w ASO, silniki BAU zaczęto w A4 montować od 6.2003, koszt rozrządu jest chyba taki sam jak w innych V6 2.5 tdi, co do zawieszenia to zrobiłem swoją A4 quattro 40 tyś po naszych drogach, mam mocno obniżoną springi H&R -40mm więc teoretycznie szybciej powinno coś paść ale po za wymianą końcówki drążka kierowniczego, klockami i geometrią nie robiłem nic w zawieszeniu :peace: miała 70 tyś kiedy ją sprowadziłem teraz ma prawie 110 tyś.km. no i z ceną lekkie przegięcie :diabel:

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 14:10:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
po co te glupie gadki jak kogos nie stac na 2.5 to niech kupi klekota 1.9 ktory nie jedzie w tej budzie :!: jak kogos stac to niech bierze 2.5 koszty wieksze bo jest to duzo bardziej zaawansowany technologicznie silnik proste jak drut pompa nie wiem co to znaczy zdarzaja sie ze padaja ale w 1.9 tez pada szczegolnie nastawnik wiem bo mialem 1.9 110 ahf nic nie mowie o dwumasowce w 2.5 przy kupnie zrobic kontrole dzwigienek i popychaczy ewentualnie wymienic koszt czesci to okolo 1000 zl przy okazji rozrzad paski itp wiadomo i jezdzic :!: jak kupisz nowszego typu sinik bau jest na nowych walkach tam nic sie nie dzieje ale wiadomo wszystko jest do zajechania i zdarzaja sie modele wyjezdzone wybor nalezy do ciebie :peace:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2008 21:54:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2008 12:01:11
Posty: 13
wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi dobrze mieć kolegów forumowiczów, którzy w tym temacie coś niecoś wiedzą i tym sie dzielą . Z samochodem tym daję sobie spokój szukam dalej na razie wielkie dzięki wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 00:22:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
badyl napisał(a):
po co te glupie gadki jak kogos nie stac na 2.5 to niech kupi klekota 1.9 ktory nie jedzie w tej budzie :!: jak kogos stac to niech bierze 2.5 koszty wieksze bo jest to duzo bardziej zaawansowany technologicznie silnik proste jak drut pompa nie wiem co to znaczy zdarzaja sie ze padaja ale w 1.9 tez pada szczegolnie nastawnik wiem bo mialem 1.9 110 ahf nic nie mowie o dwumasowce w 2.5 przy kupnie zrobic kontrole dzwigienek i popychaczy ewentualnie wymienic koszt czesci to okolo 1000 zl przy okazji rozrzad paski itp wiadomo i jezdzic :!: jak kupisz nowszego typu sinik bau jest na nowych walkach tam nic sie nie dzieje ale wiadomo wszystko jest do zajechania i zdarzaja sie modele wyjezdzone wybor nalezy do ciebie :peace:

Zaawansowany technologicznie ?
Toż to zwykłe VP44, różniące się od VP37 schrzanionym nastawnikiem przegrzewającym się z racji jego umiejscowienia oraz konstrukcji. Ten silnik miał być perełką i jest ... niedoszlifowanym, dużo palącym, ślicznie mruczącym randomicznie padającym 370 Nm TDI`kiem.
W BAU są poprawione wałki, ale problemu do końca nie wyeliminowano.
W V6 TDI pompa potrafi paść w środku pola, nastawnik w R4 TDI nie pada nigdy w taki sposób, może się zanieczyścić, ale objawami są falowanie.
Nie sprzedawaj niesprawdzonych informacji.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 02:21:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Baskecior napisał(a):
badyl napisał(a):
po co te glupie gadki jak kogos nie stac na 2.5 to niech kupi klekota 1.9 ktory nie jedzie w tej budzie :!: jak kogos stac to niech bierze 2.5 koszty wieksze bo jest to duzo bardziej zaawansowany technologicznie silnik proste jak drut pompa nie wiem co to znaczy zdarzaja sie ze padaja ale w 1.9 tez pada szczegolnie nastawnik wiem bo mialem 1.9 110 ahf nic nie mowie o dwumasowce w 2.5 przy kupnie zrobic kontrole dzwigienek i popychaczy ewentualnie wymienic koszt czesci to okolo 1000 zl przy okazji rozrzad paski itp wiadomo i jezdzic :!: jak kupisz nowszego typu sinik bau jest na nowych walkach tam nic sie nie dzieje ale wiadomo wszystko jest do zajechania i zdarzaja sie modele wyjezdzone wybor nalezy do ciebie :peace:

Zaawansowany technologicznie ?
Toż to zwykłe VP44, różniące się od VP37 schrzanionym nastawnikiem przegrzewającym się z racji jego umiejscowienia oraz konstrukcji. Ten silnik miał być perełką i jest ... niedoszlifowanym, dużo palącym, ślicznie mruczącym randomicznie padającym 370 Nm TDI`kiem.
W BAU są poprawione wałki, ale problemu do końca nie wyeliminowano.
W V6 TDI pompa potrafi paść w środku pola, nastawnik w R4 TDI nie pada nigdy w taki sposób, może się zanieczyścić, ale objawami są falowanie.
Nie sprzedawaj niesprawdzonych informacji.


baskecior no nie mow mi ze tylko tym sie rozni bo dobrze wiesz jakie sa roznice w konstrukcji :!: (czytalem niektore twoje posty) pompa jest oczywiscie vp 44 ale zupelnie inna budowa jest niz vp 37 ktora sam moge rozebrac na czesci pierwsze :): vp 44 bal bym sie ruszyc odnosnie palenia 110 1.9 tdi moze spalic i 8 l/100km bez problemu moj 2.5 pali okolo 10l/100km a teraz pare przykladow czym roznia sie te silniki
1.9 jedna glowica jeden walek rozrzadu r4 8 zaworow na wszystkie cylindry jeden pasek rozrzadu jeden napinacz itp
2.5 dwie glowice w ukladzie V6 4 walki rozrzadu 24 zawory dwa paski rozrzadu dwa napinacze itp nic nie mowie o samej konstrukcji hydrauliki nie chce mi sie wiecej pisac ale duzo mozna by bylo na ten temat powiedziec w roznicach konstrukcji ktora jest bardziej zaawansowana w bau napisalem przecierz ze zdarzaja sie wyjezdzone auta moje informacje sa sprawdzone i nic nie sprzedaje bo po co :!: wiem ze ty nie jestes zwolennikiem tych silnikow :!: ja jezdze zaraz 4 lata 2.5 i nie narzekam przedtem jezdzilem tez 4 lata 1.9 110km ahf takze moge cos na ten temat powiedziec

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 21:21:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 19:47:34
Posty: 135
Lokalizacja: z garażu
Ale dlaczego mówisz ciągle o 1.9 TDI 110km? Do tej budy A4 czyli B6 nie wsadzali tej jednostki. Przyczepiles się tych 110km i cały czas to Twój sensowny argument. W tej budzie były już pompowtryski 101 i 130ps.

_________________
było tak:
VW Passat B3 1.6 TDi SB
VW Passat B4 1.9 TDI 1Z
VW Passat B5 1.9 TDI AFN
Audi A6 1.9 TDI AWX
jest:
BMW :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 21:26:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
damek napisał(a):
Ale dlaczego mówisz ciągle o 1.9 TDI 110km? Do tej budy A4 czyli B6 nie wsadzali tej jednostki. Przyczepiles się tych 110km i cały czas to Twój sensowny argument. W tej budzie były już pompowtryski 101 i 130ps.


nic sie nieprzyczepilem o co chodzi jezeli mowisz o pompowtryskach to one same tez sa wadliwe i czesto siadaja jak i glowice poprostu ogloem zauwazylem ze czesto na temat 2.5 tdi najwiecej do powiedzenia maja ludzie uzytkujacy 1.9 tdi jak i benzyny zaczynajac od 1.8t konczac na 4.2 pisza jaki to szajs gowno itp.a nigdy nie mieli takiego silnika :!: :!: moim argumentem jest to tak jak pisalem u gory przy kupnie skontrolowac stan dzwigienek popychaczy :!: ewentualnie wymienic (nie jest to az taki duzy koszt) i cieszyc sie jazda 2.5 nic sie niepowinno dziac po takim zabiegu :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 22:07:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
generalnie sadze ze kolega badyl ma troche racji. bo slyszy sie duzo negatywnych stwierdzen od wielu mechanikow typu 'nie kupuj pan 2.5 tdi bo hydraulika sieda i to wieczna skarbonka', ktorzy naprawiaja egzemplarze po 350tkm i wiecej. wiadomo o V6 trzeba odpowiednio dbac, i takie zadbane tez cenowo (szczegolnie w D) nie bedzie przyciagac, bo ludzie pamietaja zaslyszane opinie i ze to wiecej pali i biora bezpieczne R4. Takie opinie o V6 tdi mysle ze staly sie bardzo powszechne w dzisiejszych czasach. Natomiast kto nie sprobowal jakiegos zdrowego BAU czy nawet AKE to tez nie wie co traci.. Podstawa to nie ulegac okazjom cenowym :peace:

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 22:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
dokladnie o to mi sie rozchodzi :peace: jak bym stal teraz przed kupnem auta 1.9 a 2.5 lub inne paliwo zerne benzyny to napewno kupil bym 2.5 tdi :peace: zainwestowal pare groszy i smigal z bananem na twarzy :diabel:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: