Witam
Problem dotyczy Audi a6 1,8T APU z sekwencyjną instalacją gazową. Na gazie sprawuje się bardzo dobrze natomiast dzisiaj odkryłem że na benzynie nie do końca. Podczas gwałtownego przyśpieszania wyraźnie muli go. Do 3000 obr idzie jeszcze znośnie ale później go przyhamowuje, a po zmianie biegu i wciśnięciu gazu najpierw szarpnie a następnie znowu mozolnie przyśpiesza. Tak jak wspomniałem wcześniej.
Czy takie zachowanie może być spowodowane błędnymi parametrami wyuczonymi podczas jazdy na gazie, tak jak np. w Audi B3, B4 z zainstalowanym gazem?
Dodam iż błędów brak, oraz adaptacja przepustnicy pomyślnie wykonana.
Ewentualnie co mogłoby spowodować usterkę? Sonda, Przepływomierz?
Załączam logi turbiny i przepływomierza wykonane niestety na gazie i ze zmianami biegów.
Bardzo proszę o jakieś sugestje.
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/409/7501d4c2dfac8a48m.jpg)