mgluba napisał(a):
DKG napisał(a):
Nie chcę się wtrącać, ale w 99% przypadkach - jeśli posiadasz samochód z 2004 roku to możesz mieć uszkodzony sterownik zarządzania energią, który mieści się w bagażniku przy kole zapasowym. Wymiana akumulatora bywa w takich przypadkach niepotrzebna. Sterowniki o numerach HW: "4F0 915 181" i HW: "4F0 915 181 A" bywały w większości wadliwe. Ja wymieniam klientom takie sterowniki bardzo często i problem znika. Niestety najpierw każdy klient zgodnie z zaleceniami ASO lub innego serwisu wymienia niepotrzebnie akumulator.
Koszt takiego sterownika wraz z kodowaniem to 400-500pln - używany 100% sprawny.
P.S.
Co do kodowania to z numerów katalogowych oryginalnego akumulatora sterownik wyczytuje informację o jego pojemności itp. rzeczach. Jeśli wymieniłeś akumulator na taki z podobnymi parametrami nie trzeba nic kodować.
W Twoim przypadku był to "nieoryginalny przełącznik" zasilający jakieś urządzenie, ale dla osób, którym taki problem się pojawi z niewiadomo jakich przyczyn to ta wiadomość może okazać się cenna.
Pozdrawiam / DKG
Bardzo dobrze ze sie wtracasz bo opinia ludzi ktorzy sie znaja na rzeczy to skarb !
Zaraz zasiadam zeby sprawdzic co to za urzadzenie tam siedzi ?!
No i tak 1.5 godziny i nic ! Sprawdzilem ale nie doszedlem kable mieszaja sie z tylu za odtwarzaczem dvd. Ale wlaczenie i wylaczenie przycisku nic nie wylacza ?! (Myslalem ze moze wlacza wyswietlacz w podsufitce jednak nie )Jednak zostawienie na noc w jednej z pozycji rozladowuje akumulator.
Znalazlem rowniez jeden przewod 2 zylowy uciety i jednego jacka do niczego nie podlaczonego oraz 2 chinche wolne !?
Chyba przydalby sie ktos kto montuje dodatkowe urzadzenia np dvd w podsufitce w Audi wtedy watpliwosci by sie rozwialy...