Ja dążył bym do przykręcenia 3 śrubami bo po coś one tam są, akurat 3 szt.
Zerwałeś (przekręciłeś) gwint, czy urwałeś śrubę i została? Urwaną śrubę można próbować wykręcić, rozwiercić i ponowić gwint. Czasami do wystającego kawałka spawałem nakrętki, czasami płaskownik z otworem i udawało się. Niestety trzeba wtedy byłoby rozpiąć rozrząd - generalnie tak czy siak dużo roboty. Na mojej fotografii są tam 3 imbusowe na prawym wałku, czy to tam?
Średnica i ilość zębów obu kół jest na pewno identyczna.
Tego co teraz napiszę nie jestem pewny, nie zwracałem uwagi na detale!!!
Oba koła wyglądają podobnie. Może udałoby się zrobić przekładkę prawe na lewe. Niestety nie znam dokładnie ich budowy i nie mogę poznać na fotce czy lewe koło ma 3 gwintowane otwory?
Przekręcony gwint może wystarczy rozwiercić i włożyć od wewnątrz śrubę o twardości 8.8 lub 12.0.
Czekaj aż odezwie się ktoś, kto na co dzień robi rozrządy w V6 i ma to wszystko przed oczami. Pozdrawiam. Wesołych Świąt i Roku Szczęsnego.