tx-didi napisał(a):
juz nie jest taka 'mieciutka', odczucie jakby caly czas byla spieta 'na sztywno' - taki prawie manual....
przed wymiana oleju skrzynia mi pracowala tak zmniejszymi poslizgami i jakby szybciej wrzucala biegi, D wchodzilo nie tak lagodnie (niech bedzie prawie manual). Mialem oleju w tipie za duzo... przy wymianie oleju zostalo nalane tyle ile ma byc.. .skrzynia zrobila sie taka soft.. to przykladowy mozliwy trik
tx-didi napisał(a):
Musze wiedziec czy moj tiptronik łże (moze go nie zabije, ale bede ostrozny w bliskich relacjach, acha - i nie zloze mu zyczen na swieta)
patrz jaki power mam (ostatnia kolumna to moc) - soft sobie napisalem podczas tzw "dluzszego posiedzenia" (zatrulem sie wtedy czyms)
Group A: '009
Torque Torque RPM Load
Nm Nm /min %
412 508 3520 100.2 206.5280547
408 508 3680 100.2 213.8194247
404 508 3840 100.2 220.9285104
400 508 3968 100.2 226.0324694
396 508 4064 100.2 229.1859869
392 508 4192 100.2 234.0165195
384 448 4288 100.2 234.4904586
ale nie dziwota ze 234konie wyszly... przeciez w serii mialem juz ponad 160 w logach
280 508 3904 100 155.6707491
296 508 3616 100 152.4260894
292 508 3712 100 154.3583025
284 508 3840 100 155.3061806
280 508 3968 100 158.2227286
276 508 4064 100 159.7356878
272 508 4160 100 161.1392766
264 336 4288 100 161.2121903
Skrzynia ma wbudowany cos w rodzaju "hamowni drogowej" - pomiar ma sens tylko gdy butujemy. Przy zwalnianiu wskazania momentu sa ujemne!
W hamowni drogowej wpisuje sie wage auta a tu pewnie przyjeli jakas defaultowa (moze np polowa max obciazenia jak chyba podczas pomiarow przyspieszenia, spalania itp "do katalogu")
Pewnie wyniki maja sens jak sie auto zaladuje odpowiednim obciazeniem
Myslke, ze mozna sobie przyjac, ze pomiar z autem tylko z kierowca:
160 w logach to okolo 150
240 w logach to okolo 200
Podejrzewam, ze da to dokladnosc +-5koni
Bylo pare aut po chipach w manulu na hamowanich i ich logi (003D, 008D, 011D, 004D) sa tu czy gdzie indziej na forach - to tez jakis punkt odniesienia
Pozdrawiam,
Przemek