.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 06:04:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B6 BFB 1.8T] Podkrecanie silnika
PostNapisane: 27.gru.2008 12:38:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
na poczatku stycznia daje autko do mechaniora celem ogledzin i wymiany tego, co trzeba ;)
Auto do A4 B6 z 2002 roku, silnik BFB 163Km, przebieg ORI 256000.
Celem wszystkiego bedzie doprowadzenie do serii i podniesienie mocy ;)
Jakie moce można wyciagnac z tego silnika, by nie trzeba bylo zbytnio w sam silnik ingerowac i aby mozna bylo autem pojezdzic troche bez robienia kapy po 3 miesiacach ;)
Czy nie bawić sie w polsrodki i zrobić swapa na mocniejsza jednostke i wtedy zaczac zabawe?
czytalem ze silniki BFB sa dosc podatne na modyfikacje... ;)
Nie interesuja mnie moce wyższe jak 250 KM ;)
dodam jeszcze, ze auto jak wyjechalo z fabryki, tak jezdzi do teraz bez zadnych modyfikacji.
Co polecacie zeby zwiekszyć moc?
Układ wydechowy bedzie przelotowy robiony w siemianowicach ;)
ile trzeba modyfikacji by osiagnac ok 250KM? ;)

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 12:47:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
kolektor + turbo K04, wtryski, IC, 250KM bydzie jak nic :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 13:58:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
Simpson jakie koszty szacunkowo? :>

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 15:30:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2006 09:54:11
Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa+Skarżysko
http://www.a4-klub.pl/smf/b5b6b7_modyfi ... 254.0.html

Życzę miłej lektury.

_________________
A4 ADR 96r ......mocy przybywaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 20:42:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Witam :)

Temat z linka dotyczy silnika poprzecznego a kolega Ivo ma silnik montowany wzdłużnie i nie wszystkie graty które tam są wymienione podpasują do silnika BFB. Do wzdłużnych pasuje turbina o oznaczeniu K04-015 jeżeli jest mowa o rodzinie K04, a na niej to z tego tego co ja czytałem to 250 KM ciężko jest osiągnąć :). A co do cen to orientacyjnie:

Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $
IC - około 600 zł
wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł
remap - 1500 zł
kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł
no i reszta wydechu 1000 zł

W praniu może się okazać że dojdzie jeszcze kilka pierdół, a no i do tego nie doliczałem robocizny.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Ostatnio edytowano 27.gru.2008 20:45:39 przez uki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 20:45:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
To nie lepiej kupic 2.7bit.Samym wirusem będzie okolo 300KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 20:47:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
moze i lepiej ale o wiele trudniej jest kupić 2.7 bit i droższe w utrzymaniu i jeszcze kupe kasy trzeba za nie zapłacić :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 22:01:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
uki napisał(a):

Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $
IC - około 600 zł
wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł
remap - 1500 zł
kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł
no i reszta wydechu 1000 zł

i do tego nie doliczałem robocizny.

I do oski to wszystko :?: :/ Sprzedaj to i kup quattro i wtedy sie baw :D

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 00:42:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
ja mam quattro :diabel:

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 04:06:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
*Robi* napisał(a):
uki napisał(a):

Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $
IC - około 600 zł
wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł
remap - 1500 zł
kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł
no i reszta wydechu 1000 zł

i do tego nie doliczałem robocizny.

I do oski to wszystko :?: :/ Sprzedaj to i kup quattro i wtedy sie baw :D

moj inwalida wsysnie cie nawet teraz :D

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 11:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi :peace: . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 11:56:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
uki napisał(a):
oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi :peace: . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał.

dokladnie, mam quattro, FWD i RWD i jakos wszystkim da rade jezdzić.
Jakoś jezdza po swiecie auta z mocami powyzej 300KM z napedem na jedna oś i dają sobie rade ;)

edit:
ile ta turbinka K04 nówka lub po renomowanej regeneracji moze kosztować?
Wlasnie wisi w dziale ogłoszeń za 2400 PLN, swoja mam juz prawie kaput wiec nie ma sensu wstawiac takiej samej ;)

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 12:23:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Ivo napisał(a):
*Robi* napisał(a):
uki napisał(a):

Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $
IC - około 600 zł
wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł
remap - 1500 zł
kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł
no i reszta wydechu 1000 zł

i do tego nie doliczałem robocizny.

I do oski to wszystko :?: :/ Sprzedaj to i kup quattro i wtedy sie baw :D

moj inwalida wsysnie cie nawet teraz :D

na tych 3 garach nie da rady :P :D

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 12:47:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Tu masz cenę oryginału:

http://www.kineticmotorsport.com/produc ... 7-251.html

W Polsce ciężko jest dostać taka turbinę, ca ta z działu ogłoszeń to jakaś dziwna jest, żadnej tabliczki, żadnych oznaczeń na muszli. Porównaj sobie tą z ogłoszeń i z linka. Teraz pełno jest chinoli i można się naciąć. Zamieść ogłoszenie na www.racingforum.pl że kupisz takie turbo i może ktoś się odezwie.

Ivo a co się dzieje z turbiną u Ciebie w aucie że jest kaput, zasrana jest olejem, bierze olej czy może nie łąduje jak trzeba :?:

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 14:58:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
K04-15 jest w zasadzie nie do dostania w USej przynajmniej jest z tym mega problem... Możesz iść też w GTRSa eliminatora ,jest większy od 04ki pasuje P&P ( http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... Code=VVWTK ) , jest pokazany w moim temacie w "teraz my". A reszta części to:

Wtryski 380-420cc (nówki ACCEL 550zł lub BOSH 750 zł )
DV forge 350zł lub z TT 225 konnej 120 zł
kolektor ATP żeliwny - 1400 złoty
FMIC - 1000 ( jakbyś robił od podstaw to najlepiej żeby rury i wejścia do fmica miały taka samą średnice jak przepustnica)
wydech z dp 2.5'' około 2000 zł ( ale to niby odpada )
zegary ( ciśnienie oleju, doładowania, EGT) - wszystkie 900 zł
Pompa paliwa walbro 255L - 400 zł
Przepływka 3'' ( a raczej sama tubka reszta zostaje seryjna, nie wiem jak u ciebie ale do AEB wchodzi tubka z golfa VR6, ze względu na wtyczkę 5 pinową )
Program ( musisz jechac do firmy która napisze program wyłączający 2 sondę lambda np. Unitronic z Wawy) - 2000 zł
Rura z airboxa do turbo z kwasówki XXX złoty lub SAMCO 700 zł
Sprzęgło made by Radzikowski 700 zł jak twoje padnie.

Turbo może to być jeszcze GT2X eliminator ale to stare turbo jeśli chodzi o technike ( nie ma chłodzenia wodą ).

Osobiście mając ośkę wziąłbym trochę więszke turbo ze względu na to żeby był większy lag. Jeśli czasami chcesz z kimś stanąć na kresce to spokojnie możesz powalczyc z q jeśli będziesz miał dobry zawias i dobrą opone

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 17:21:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
marwins, na stronie Kinetic Motorsport, przytoczonej przez ukiego, k04-15 wydaje się być dostępna.

http://www.kineticmotorsport.com napisał(a):
Nov. 3/08 - K04-015 Turbochargers are in stock and ready to ship.



uki, k04-15 jest plug and play do seryjnych bebechów, wobec czego kolektora nie będzie trzeba zmieniać.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 17:29:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Już na niektórych stronach też widziałem, że były a okazywało się całkiem co innego :/ wystarczy napisać do nich poprostu i się wyjaśni....

To że k04-15 wchodzi P&P to fakt, ale nie jest powiedziane, że seryjny kolektor to wytrzyma. Znajomy wsadził gt2x do auta i powyżej 5000rpm nie trzyma mu ciśnienia, do tego tam są węższe kanały przez co turbo się bardziej męczy. Trzeba kupić założyć i sprawdzić :peace:

Aha jeszcze jedno, kupując turbo dowiedz się czy Gruszka jest na 7psi czy 14 psi, bo jeśli jest 14tka to nie objedzie się bez MBC albo trzeba zrobić "swapa" gruszki z seryjnego K03.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 17:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
uki napisał(a):
oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi :peace: . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał.


To widać, że nie jeździłeś :). Ja miałem okazje jeździć A6 2.7T 230km z napędem an przód - tragedia. Dodając do tego, że sprzód jest cięższy od A4 1.8T, to powstaje istna masakra związana z brakiem trakcji :D

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 21:48:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
2rafal7 napisał(a):
uki napisał(a):
oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi :peace: . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał.


To widać, że nie jeździłeś :). Ja miałem okazje jeździć A6 2.7T 230km z napędem an przód - tragedia. Dodając do tego, że sprzód jest cięższy od A4 1.8T, to powstaje istna masakra związana z brakiem trakcji :D

Ja nie jezdziłem 2.7T wystarczyło mi A6/C4 Ael w ośće i wiem jak to świrowało szczegolnie na mokrym :/ takze 250KM w oske to troche nie halo.
Wiadomo mozna ładować ale czy jest sens?

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 23:14:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
PANOWIE! Czy ktoś pytał czy jest sens robić 250 KM w ośce ? Jedyne co wnieśliście do tematu to wielkie NIC...

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: