K04-15 jest w zasadzie nie do dostania w USej przynajmniej jest z tym mega problem... Możesz iść też w GTRSa eliminatora ,jest większy od 04ki pasuje P&P (
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... Code=VVWTK ) , jest pokazany w moim temacie w "teraz my". A reszta części to:
Wtryski 380-420cc (nówki ACCEL 550zł lub BOSH 750 zł )
DV forge 350zł lub z TT 225 konnej 120 zł
kolektor ATP żeliwny - 1400 złoty
FMIC - 1000 ( jakbyś robił od podstaw to najlepiej żeby rury i wejścia do fmica miały taka samą średnice jak przepustnica)
wydech z dp 2.5'' około 2000 zł ( ale to niby odpada )
zegary ( ciśnienie oleju, doładowania, EGT) - wszystkie 900 zł
Pompa paliwa walbro 255L - 400 zł
Przepływka 3'' ( a raczej sama tubka reszta zostaje seryjna, nie wiem jak u ciebie ale do AEB wchodzi tubka z golfa VR6, ze względu na wtyczkę 5 pinową )
Program ( musisz jechac do firmy która napisze program wyłączający 2 sondę lambda np. Unitronic z Wawy) - 2000 zł
Rura z airboxa do turbo z kwasówki XXX złoty lub SAMCO 700 zł
Sprzęgło made by Radzikowski 700 zł jak twoje padnie.
Turbo może to być jeszcze GT2X eliminator ale to stare turbo jeśli chodzi o technike ( nie ma chłodzenia wodą ).
Osobiście mając ośkę wziąłbym trochę więszke turbo ze względu na to żeby był większy lag. Jeśli czasami chcesz z kimś stanąć na kresce to spokojnie możesz powalczyc z q jeśli będziesz miał dobry zawias i dobrą opone