Ok wracając do meritum, topicku.
Zastanów sie przede wszystkim, jaki masz charakter jazdy czy lubisz redukcje, czy raczej przejezdzasz miasto na 4 biegu. Tu sie zastanow, bo jeśli lubisz oszczedną jazde bez kręcenia o wysokiej kulturze pracy wybierz diesla. Jesli lubisz jazde i miąchać biegami

proponuję 2.8 V troszke wiecej pali, ale za to zaoszczeddzisz na odchwaszczeniu mechanicznym 2.5 TDi, ktore wymagaja opieki bzdura jest ze to sa zle silniki, za 3-4 ;lata kazdy diesel bedzie zly, poniewaz uzytkownicy wszelkiej masci ON leja rope i jezdza nie patrza na nic juz jest pełno "bomb" dieslowskich na auto komisach 2-3 letnich. Brak stosowania 10 przykazan diesla, nie wspomnie i nie chce tu nikogo urazic, ale chyba rozumiecie o kim pisze ze 90% posiadaczy diesla nawet nie wie jak zbudowany jest Diesel i na jakiej zasadzie dziala.
Co do 2.5 D jesli jezdzisz duzo w trasy marzenie czesci tak spadly, nie wspomne o tym ze na allegro mozesz kupic drugie na czesci za grosze. Duzo zaawansowanych uzytkownikow AKP [posiada 2.5 i nawet im nie w glowie je sprzedac. Wszystko zalezy po kim kupisz czy po kims kompetentnym czy jeleniu.
Co do 2.8 mniej klopotliwy jesli poprzedni wlasciciel lał wache i jezdzil, kultura nie co gorsza przy dolnym zakresie obrotow co nie co kusi do krecenia na wyzsze obr, spalanie oscyluje w granicach 13 L Nie jezdzacjak dziadek, przelicz zakup samochodu pomiedzy ON a Pb ile Ci ta roznica wyniesie bo moze robisz takie przeloty, ze ta roznica wystarczy Ci na wache Pb na nastepny rok jazdy za free
Co do D2 4.2 Pb niesamowity komfort, wiem cos o tym to nie klasa srednia, czesci troszke drozsze od poprzednikow, ale tu takze zaslezy po kim kupisz za 30 kola raczej nie kupisz igły chyba ze wyruszysz po starsze komfortowe auto do DE, spalanie srednio 13L, depczesz 20L

Silnik raczej bezproblemowy.
Nstepna sprawa jest rocznik, pozniejsza ewent sprzedaz reasumujac jesli nie robisz 50kolarocznie i wiecej kup 2.8V

MANUAL
