To nie membrana tylko tłok z pierścieniem (pierścień jest albo plastikowy albo z jakiejś mieszanki, ale bardzo kruchy). DELIKATNIE możesz go wyjąć i wszystko pod tłkokiem oczyścić. Nie pamiętam czy pod pierścieniem był oring. Niestety mało zdjęć zrobiłem w czasie "regeneracji", ale może komuś się przydadzą.
Widać jak mają być włożone 2 zaworki (na dole ma być włożony ten "inny" niż pozostałe 4 które są takie same)
dekielek - ciekawi mnie przyczyna powstania wżerów w jego górnej części?
Od lewej: "inny" zaworek, uszczelka, zaworek a'la pompa paliwa od Żuka (koszt - ok. 25 zł za 2 szt. - nie do dostania w ASO)
Takie czyszczenie gwarantuje długotrwały efekt, czyszczenie sposobem kol. Jack niestety starcza na parę tkm. Tylko przypominam że ja mam nowy z ASO popychacz (90 zł) czy słusznie wymieniony - nie wiem.