jacekw13 napisał(a):
Czyli jeżeli dobrze kumam to w moim przypadku muszę go przyspieszyć? Obrót na pompie kołem w prawo stojąc przed autem?
No nie bardzo w prawo z tym kołem ... .
Zarówno w logowaniu statycznym jak i nastawach podstawowych Twój kąt zapisuje się "vor OT" (a nie "nach OT"), nadto wypełnienie impulsu przy "spaet" również sugeruje zbyt wczesny początek kąta wtrysku.
Moim zdaniem powinieneś opóźnić nastawy kąta o około 4* - obracając kołem "regulacyjnym"
przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (czyli w lewo). Po przeprowadzonej regulacji - w nastawach podstawowych - powinieneś (tak byłoby najlepiej) osiągnąć wartość ok. 1,0 - 1,2 nach OT (przy spaet).
Niestety - w Twoim przypadku - przywrócenie prawidłowych wartości kąta wtrysku może spowodować trudności z uruchamianiem silnika (chyba, że wysoka
i nieco niestabilna ale jeszcze w granicach przyzwoitości dawka paliwa wynika z niestandartowych wartości zapisanych w adaptacji kanałów 01, 02 i 05).
Reasumując:
Ustaw prawidłowo kąt wtrysku i w razie kłopotów z rozruchem (jeżeli zechcesz) będziemy szukali kolejnych rozwiązań ... .